Календарно - тематичне планування, 3 клас, ІІ семестр
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
ІІ семестр
19 годин
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Робота з
волокнами та іграшками
|
|||
17
|
Іграшки з помпонів (картон,
товсті нитки для в’язання, намистинки, ножиці, клей, пластилін).
|
|
|
18
|
Аплікація з тканини
(картон, тканина (драп, байка) темного кольору, тканина для оздоблення,
крейда).
|
|
|
19
|
Аплікація з тканини
«Совеня» (картон, тканина темного кольору та для оздоблення, клей, крейда).
Перевір свої знання.
|
|
|
Робота з
дротом і бісером, декорування виробів
|
|||
20
|
Дротяне дерево (тонкий
дріт, різнокольорові ґудзики, дерев’яна котушка з нитками, пластилін).
|
|
|
21
|
Метелик із дроту (тонкий
мідний дріт, бісер).
|
|
|
22
|
Ланцюжок «у хрестик» з
бісеру (нитки, голки, бісер двох кольорів, ножиці).
|
|
|
23
|
Ланцюжок «кільця» з бісеру
(нитки. Голки, бісер, ножиці).
|
|
|
24
|
Писанка – витинанка
(картон, кольоровий папір, ножиці, клей).
|
|
|
25
|
Декорування писанки
(картон, кольоровий папір, ножиці, клей, бісер, пластилін).
|
|
|
26
|
В гостях у декоратора
(крупи, локшина, клей, картон, кольоровий папір).
Перевір свої знання (с.
48).
|
|
|
Самообслуговування.
Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів
|
|||
27
|
Способи складання серветок
для сервірування святкового столу (серветки паперові, тканинні).
|
|
|
28
|
Серветка з бахромою
(тканина – полотно, голка, нитки для вишивання).
|
|
|
29
|
Мережка «одинарний
стовпчик» (серветка з бахромою, голка, нитки для вишивання, ножиці).
|
|
|
30
|
Іграшки на основі циліндра
або конуса (кольоровий картон, кольоровий папір, клей, ножиці, пензлик).
|
|
|
31
|
Виготовлення підставки для
ручок та олівців (кольоровий картон, кольоровий папір, картонна коробка з –
під соку, клей, ножиці, пензлик, стрічки).
|
|
|
32
|
Проект «Подарунки для
весняних свят». Щоденник проекту.
|
|
|
33
|
Проект «Подарунки для
весняних свят». Щоденник проекту.
|
|
|
34
|
Проект «Подарунки для
весняних свят». Заповнення щоденнику проекту.
Перевір свої знання (с.
55).
|
|
|
35
|
Підсумковий урок за рік.
Екскурсія в весняний ліс.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНФОРМАТИКА
ІІ семестр
19 годин
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Текст
|
|||
17
|
Що таке текст. Правила
побудови тексту (абзаци, початок і кінець речення). Тренування у наборі букв,
фраз.
|
|
|
18
|
Набирання тексту.
Виставлення абзаців. Велика буква в тексті, розділові знаки в тексті.
|
|
|
19
|
Гра «Кращий наборщик».
Привітання зі святом. Підпис малюнків у темі «Графіка».
Індивідуальний проект
«Листівка».
|
|
|
20
|
Ознайомлення із
середовищами для читання текстів.
|
|
|
21
|
Ознайомлення із
середовищами для читання текстів.
|
|
|
22
|
Перетворення текстової
інформації у графічну по шаблонам цих графічних зображень.
|
|
|
23
|
Підсумковий урок по темі.
Груповий проект «8 березня
– свято мам».
|
|
|
Робота з
презентаціями
|
|||
24
|
Презентація та слайди.
Відкриття презентацій та її запуск на перегляд.
|
|
|
25
|
Створення простих
презентацій. Середовище редактора презентацій. Текстові об’єкти слайдів.
Створення та редагування текстових об’єктів. Переміщення об’єктів на слайді.
Збереження презентацій.
|
|
|
26
|
Створення простих
презентацій. Середовище редактора презентацій. Текстові об’єкти слайдів.
Створення та редагування текстових об’єктів. Переміщення об’єктів на слайді.
Збереження презентацій.
|
|
|
27
|
Створення простих
презентацій. Середовище редактора презентацій. Вставляння тексту. Збереження
презентацій.
|
|
|
28
|
Середовище редактора
презентацій. Форматування текстових об’єктів слайда.
|
|
|
29
|
Середовище редактора
презентацій. Графічні об’єкти слайдів. Переміщення об’єктів на слайді.
Вставляння зображень. Форматування графічних об’єктів слайда.
|
|
|
30
|
Середовище редактора
презентацій. Прості операції над слайдами. Фотоальбом.
Узагальнення знань і вмінь
з теми: «Робота з презентаціями».
|
|
|
Алгоритми
і виконавці
|
|||
31
|
Команди і виконавці.
|
|
|
32
|
Алгоритми і виконавці.
Середовище виконання алгоритмів.
|
|
|
33
|
Середовище виконання
алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. Словесне подання алгоритмів.
|
|
|
34
|
Середовище виконання
алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. Словесне подання алгоритмів.
|
|
|
35
|
Середовище виконання
алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. Словесне подання алгоритмів.
Підсумковий урок за рік.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ІІ семестр
57 годин
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
49
|
Різновиди бігу та ходьби.
Комплекс вправ на відчуття правильної постави. Визначення резервних
можливостей учнів: стрибок у довжину з місця. Перелітання через коня, через колоду.
Рухлива гра «До своїх прапорців». Інструктаж
по інструкції № 16 -
|
|
|
50
|
Підготовчі вправи. Комплекс
загально розвивальних вправ з палицями. Лазіння по канату. Рухливі ігри,
естафети.
|
|
|
51
|
Підготовчі вправи. Комплекс
загально розвивальних вправ з палицями. Лазіння по канату. Рухливі ігри,
естафети
|
|
|
52
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи. Визначення резервних можливостей учнів: сила. Подолання
лазінням, перелітанням і під повзанням смуги з 3 – 5 перешкод. Рухливі ігри,
естафети.
|
|
|
53
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи. Визначення резервних можливостей учнів: швидкості. Вправи
для розвитку гнучкості. Рухливі ігри.
|
|
|
54
|
Фізкультурне свято «Мама,
тато і я – спортивна сім’я».
|
|
|
55
|
Правила поведінки під час
занять іграми (спортивними, народними). Гра «Влучно в ціль», «Вудочка».
Естафети з предметами.
|
|
|
56
|
Гра «Заморозки», «Лисиця і
заєць». Естафети з предметами та без предметів.
|
|
|
57
|
Гра «Два мало – третій
зайвий», «Передай сусідові». Естафети без предметів та з предметами.
|
|
|
58
|
Ігри за бажанням дітей.
Естафети без предметів та з предметами.
|
|
|
59
|
Ігри за бажанням дітей.
Естафети з предметами та без предметів.
|
|
|
60
|
Гра «Вовк у канаві», «Удари
по воротах» (с. 38 – відривні конспекти), «На два поля». Естафети з м’ячами.
|
|
|
61
|
Гра «Перехоплення м’яча»,
«Зміна місць по колу» (с. 42 – відривні конспекти). Естафети.
|
|
|
62
|
Гра «Ворони та горобці»,
«Вантаження кавунів». Естафети.
|
|
|
63
|
Ігри за бажанням дітей.
Естафети.
|
|
|
64
|
Фізичне свято «Карусель
ігор та естафет».
|
|
|
65
|
Ігри «Стрибки по смугах»
(с. 65), «Перетягування парами». Естафети з бігом та стрибками.
|
|
|
66
|
Нестандартний урок «Веселий
потяг у Країну здоров’я» (с. 75 ).
|
|
|
67
|
Гра «М’яч ловцю» (с. 79),
«Вибий ведучого», «Виклик номерів». Естафети.
|
|
|
68
|
Гра «Виклик номерів», «Їстівне
– неїстівне». Естафети.
|
|
|
69
|
Ігри за бажанням дітей.
Естафети з предметами.
|
|
|
70
|
Ігри за бажанням дітей.
|
|
|
71
|
Шикування та перешикування.
Загально розвивальні вправи. Подолання смуги перешкод. Вправи для запобігання
плоскостопості. Рухлива гра (за вибором дітей).
|
|
|
72
|
Шикування та перешикування.
Загально розвивальні вправи. Подолання смуги перешкод. Вправи для запобігання
плоскостопості. Рухлива гра (за вибором дітей).
|
|
|
73
|
Різновиди бігу та ходьби.
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по канату. Акробатика: перекати у
групуванні, перехід, стійка на лопатках. Рухливі ігри, естафети.
|
|
|
74
|
Повільний біг. Загально
розвивальні вправи. Акробатика. Визначення резервних можливостей учнів:
спритності. Спеціальні вправи бігуна. Рухлива гра.
|
|
|
75
|
Повільний біг. Загально
розвивальні вправи. Акробатика. Визначення резервних можливостей учнів:
човниковий біг 4х9 м. Рухлива гра.
|
|
|
76
|
Загально розвивальні вправи
в русі і на місці. Акробатика. Рухливі ігри.
|
|
|
77
|
Повільний біг, ходьба зі
зміною частоти кроку. Виси та упори. Рухливі ігри.
|
|
|
78
|
Повільний біг, ходьба зі
зміною частоти кроку. Виси та упори. Рухливі ігри.
|
|
|
79
|
Комплекс вправ ранкової
гімнастики з малими м’ячами. Виси та упори. Рухлива гра «Невід».
|
|
|
80
|
Комплекс вправ ранкової
гімнастики з малими м’ячами. Виси та упори. Рухлива гра «Невід».
|
|
|
81
|
Загально розвивальні
вправи. Ходьба в колоні по одному, змінюючи довжину і частоту кроку. Виси й
упори. Гра «Вовк у канаві».
|
|
|
82
|
Загально розвивальні
вправи. Ходьба в колоні по одному, змінюючи довжину і частоту кроку. Виси й
упори. Гра «Вовк у канаві».
|
|
|
83
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи. Вправи з малим м’ячем. Вправи для м’язів стопи. Естафети
з елементами бігу.
|
|
|
84
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи. Вправи з малим м’ячем. Вправи для м’язів стопи. Естафети
з елементами бігу.
|
|
|
85
|
Підготовчі вправи. Комплекс
вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри.
|
|
|
86
|
Підготовчі вправи. Комплекс
вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри.
|
|
|
87
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи з великими м’ячами. Елементи футболу: ведення м’яча
вивченими способами між стійками. Удари по м’ячу у вертикальну ціль.
Навчальна гра у футбол.
|
|
|
88
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи з великими м’ячами. Елементи футболу: ведення м’яча
вивченими способами між стійками. Удари по м’ячу у вертикальну ціль.
Навчальна гра у футбол.
|
|
|
89
|
Підготовчі вправи. Комплекс
вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи футболу: вкидання м’яча в
ноги партнера з місця, жонглювання м’ячем. Ігри для навчання техніки гри у
футбол.
|
|
|
90
|
Підготовчі вправи. Комплекс
вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи футболу: вкидання м’яча в
ноги партнера з місця, жонглювання м’ячем. Ігри для навчання техніки гри у
футбол
|
|
|
91
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи на відчуття правильної постави. Елементи футболу. Рухливі
ігри.
|
|
|
92
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи на відчуття правильної постави. Елементи футболу. Рухливі
ігри.
|
|
|
93
|
Загально розвивальні
вправи. Удари м’яча у вертикальну ціль (навчальний норматив і вимога). Вправи
на розвиток гнучкості. Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
|
|
94
|
Навчальна гра у футбол.
|
|
|
95
|
Урок – змагання між класами
у футбол.
|
|
|
96
|
Підготовчі вправи. Комплекс
вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Навчальні нормативи і вимоги: стрибок
у висоту «зігнувши ноги», стрибки через скакалку ена двох ногах за 15 с.
Рухливі ігри.
|
|
|
97
|
Підготовчі вправи. Комплекс
вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Навчальні нормативи і вимоги: стрибок
у висоту «зігнувши ноги», стрибки через скакалку ена двох ногах за 15 с.
Рухливі ігри.
|
|
|
98
|
Загально розвивальні
вправи. Різновиди бігу і ходьби. Біг на
|
|
|
99
|
Різновиди бігу і ходьби.
Загально розвивальні вправи. Рухливі ігри, естафети.
|
|
|
100
|
Різновиди бігу і ходьби.
Загально розвивальні вправи. Чередування бігу і ходьби до
|
|
|
101
|
Підготовчі вправи. Загально
розвивальні вправи. Рухливі ігри.
|
|
|
102
|
Підготовчі вправи. Комплекс
вправ ранкової гімнастики. Рухливі ігри.
|
|
|
103
|
Відродження сучасних
олімпійських ігор. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Загально
розвивальні вправи. Рухливі ігри.
|
|
|
104
|
Малі олімпійські ігри. Урок
– змагання.
|
|
|
105
|
Підсумковий урок за рік.
Правила поведінки на водоймах. Завдання на канікули. Рухливі ігри та
естафети.
|
|
|
|
|
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
ІІ семестр
19 годин
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
17
|
Шкідливі звички і здоров’я.
Гра «Корисно – шкідливо». Інформаційні повідомлення.
|
|
|
18
|
Комп’ютер і здоров’я. Робота в парах «Мій проект» (роль
телебачення у житті людини; мобільний телефон; інтернет та ігроманія).
|
|
|
Безпечне
довкілля
|
|||
19
|
Безпечний дім.
Практична робота. Складання правил користування водогоном.
|
|
|
20
|
Пожежна безпека.
Практична робота. Інструкція «Небезпечні та
легкозаймисті матеріали. Правила користування».
Гра «Можна – не можна».
|
|
|
21
|
Обережно: газ!
Практична робота. Запам’ятайте! Категорично
забороняється!
Інтерактивна гра «Мікрофон».
|
|
|
22
|
Безпека на дорогах. Творчі
завдання. Гра «Займи позицію.»
|
|
|
23
|
Залізничний переїзд.
Дорожні знаки.
Практична робота. Види дорожніх знаків.
|
|
|
24
|
Безпека надворі.
Практична робота. Правила для велосипедистів.
Екіпіровка велосипедиста.
|
|
|
25
|
Відпочинок на природі.
Правила поведінки в лісі.
|
|
|
26
|
Сам собі рятувальник.
Практична робота. Як уникнути зустрічі з дикими
тваринами.
|
|
|
Здоровий
дух
|
|||
27
|
Характер людини.
Практична робота. Як характер людини впливає на
здоров’я (заняття з практичним
психологом).
|
|
|
28
|
Самооцінка характеру.
Практична робота. Оціни свій характер.
|
|
|
29
|
Учись учитися.
Практична робота. Розвиток пам’яті і уваги.
|
|
|
30
|
Уява і здоров’я.
Практична робота. Уява і фантазія.
|
|
|
31
|
Вчимося відпочивати.
Практична робота. Улюблений відпочинок.
|
|
|
32
|
Урок – дискусія «Як краще
відпочивати?»
|
|
|
33
|
Рольові ігри «Ми візьмемо з
собою у похід».
|
|
|
34
|
Підсумкове заняття.
Екскурсія «Моє здоров’я – багатство нації».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА
ІІ семестр
72 години
№ з/п
|
Вид перевірки
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Контрольна робота № 5
|
||
2.
|
Контрольна робота № 6
|
||
3.
|
Контрольна робота № 7
|
||
4.
|
Контрольна робота № 8.
Перевірка сформованості навичок усних обчислень
|
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
65
|
Властивості множення і
ділення на 1. складені задачі на 2 – 3 дії, які є комбінацією вивчених видів
простих задач.
|
||
66
|
Властивості множення на
нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох
часток.
|
||
67
|
Ділення числа на рівне йому
число. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Творча робота над задачею.
|
||
68
|
Множення та ділення на 10.
задачі на знаходження четвертого пропорційного.
|
||
69
|
Множення і діленняя на 10.
задачі на кратне порівняння двох добутків. Обернені до них задачі.
Поточна перевірка: самостійна робота.
|
||
70
|
Множення на 100.
Розв’язування простих задач способом складання рівнянь.
|
||
71
|
Ділення на 100. Задачі на
подвійне зведення до одиниці.
|
||
72
|
Множення та ділення на 10 і
100. Числові рівності та нерівності. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є
комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
73
|
Множення круглого числа на
одноцифрове (40х2,
400х2) Складені задачі на 2
– 3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
74
|
Ділення круглого числа на
одноцифрове (40:2,
400:2). Складені задачі на
2 – 3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
75
|
Ділення з остачею. Сутність
ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве
порівняння двох часток.
|
||
76
|
Ділення з остачею. Властивості
остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці.
|
||
77
|
Ділення з остачею.
Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків.
Перевірна робота:
Самостійна робота (тести).
|
||
78
|
Розподільний закон множення
відносно додавання. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2 – 4
дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
79
|
Множення двоцифрового числа
на одноцифрове (24х3). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній
залежності: вартість, ціна, кількість.
|
||
80
|
Множення одноцифрового
числа на двоцифрове (3х24). Правило множення числа на суму. Задачі з даними,
що перебувають у пропорційній залежності: ціна, кількість, вартість.
|
||
81
|
Множення трицифрового числа
на одноцифрове (240х3). Розв’язування рівнянь. Пропорційна залежність
величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів.
|
||
82
|
Множення трицифрового числа
на одноцифрове (242х3). Рівняння, в яких один із компонентів є числовим
виразом. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
|
||
83
|
Множення одноцифрового
числа на трицифрове (3х240). Розв’язування простих задач способом складання
рівнянь.
|
||
84
|
Множення одноцифрового
числа на трицифрове (3х242). Розв’язування задач вивчених типів.
|
||
85
|
Залежність результату
множення і ділення від зиіни одного з компонентів дії. Розв’язування задач
вивчених типів.
|
||
86
|
Вивчені випадки множення
двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового на
двоцифрове та трицифрове. Розв’язування задач вивчених типів.
|
||
87
|
Повторення вивченого з
теми. Підготовка до написання контрольної роботи.
|
||
88
|
Контрольна робота № 5 («Властивості множення і ділення. Випадки множення
дво – і трицифрових чисел на одноцифрове»).
|
||
89
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення вивченого.
|
Тема
|
|
90
|
Правило ділення суми на
число. Задачі на ділення суми на число.
|
||
91
|
Ділення двоцифрового числа
на одноцифрове (26:2). Задачі на подвійне зведення до одиниці.
|
||
92
|
Ділення двоцифрового числа
на одноцифрове (48:3). Розв’язування простих задач способом складання
рівняння.
|
||
93
|
Ділення двоцифрового числа
на одноцифрове (39:3, 42:3). Задачі на подвійне зведення до одиниці.
|
||
94
|
Ділення трицифрового числа
на одноцифрове (112:7). Задачі з буквеними даними.
|
||
95
|
Вивчені випадки ділення
двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Рівняння, в яких один із
компонентів є числовим виразом. Задачі з даними, які перебувають у
пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.
Поточна перевірка:
самостійна робота.
|
||
96
|
Ділення круглого числа на
одноцифрове число (120:3). Задачі на розкриття змісту ділення.
|
||
97
|
Ділення круглого числа на
кругле (420:20). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності:
вартість, ціна, кількість.
|
||
98
|
Ділення круглого числа на
кругле способом добору (90:30). Розв’язування задач вивчених типів.
|
||
99
|
Ділення круглого числа на
кругле способом добору (800:200). Задачі на знаходження четвертого
пропорційного.
|
||
100
|
Ділення круглого числа на
кругле способом добору (180:60). Задачі на знаходження четвертого
пропорційного.
|
||
101
|
Вивчені випадки ділення
круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є
комбінацією вивчених видів простих задач.
Поточна перевірка:
тести.
|
||
102
|
Ділення на двоцифрове число
способом добору (51:17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
|
||
103
|
Ділення на двоцифрове число
способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними,
позначеними буквами.
|
||
104
|
Правило ділення числа на
добуток двох чисел. Складені задачі на 2 – 4 дії першого та другого ступенів.
|
||
105
|
Ділення на двоцифрове число
способом послідовного ділення (64:16). Задачі на ділення суми на число.
|
||
106
|
Ділення на двоцифрове число
способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого
пропорційного.
|
||
107
|
Вивчені випадки ділення на
двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських
інструментів. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією до вивчених
видів простих задач.
Поточна перевірка:
Самостійна робота.
|
||
108
|
Залежність результатів
множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2 –
4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
109
|
Знаходження значень
числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних
ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна
місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин.
|
||
110
|
Вивчені випадки множення і
ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних
дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2 – 4
дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
111
|
Повторення вивченого по
темі. Підготовка до написання контрольної роботи.
|
||
112
|
Контрольна робота № 6 («Властивості множення і ділення дво – і трицифрових
чисел на одноцифрове та кругле двоцифрове число»).
|
||
113
|
Аналіз контрольної роботи.
Повторення вивченого з теми
«Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення.
|
Тема
|
|
Розділ 4.
Частини
|
|||
114
|
Поняття частини. Утворення
частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них.
Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа.
Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
115
|
Утворення і запис частин.
Визначення кількості частин в цілому. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є
комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
116
|
Поняття «чисельник»,
«знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв’язування складених задач, які
є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
117
|
Порівняння частин. Побудова
кола (круга). Розв’язування складених задач на 2 – 4 дії, які є комбінацією
вивчених видів простих задач.
|
||
118
|
Знаходження частини від
числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини
від числа, які пов’язані з іменованими числами.
|
||
119
|
Знаходження частини від
числа. Задачі на знаходження частини від числа.
|
||
120
|
Знаходження числа за його
частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
Поточна перевірка:
Самостійна робота.
|
||
121
|
Знаходження числа за його
частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
|
||
122
|
Розв’язування складених
задач на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
123
|
Повторення і закріплення
вивченого про частини.
|
||
124
|
Контрольна робота № 7 («частини»).
|
||
125
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення та
систематизація знань.
|
Тема
|
|
Розділ 5.
Повторення вивченого за рік
|
|||
126
|
Повторення нумерації
трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини.
|
||
127
|
Читання і запис чисел у
нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми
розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у
трицифровому числі. Задачі на 2 – 4 дії, які містять збільшення (зменшення)
числа на кілька одиниць.
|
||
128
|
Усне додавання і віднімання
трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків.
|
||
129
|
Усне додавання і віднімання
трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння.
|
||
130
|
Взаємозв’язок між
додаванням і відніманням. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
||
131
|
Додавання і віднімання
іменованих чисел. Задачі, які пов’язані з пропорційними величинами: загальна
маса, маса одного предмета, кількість предметів. Додавання і віднімання
вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох
доданків.
|
||
132
|
Письмове додавання і
віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд).
Периметр прямокутника.
|
||
133
|
Усне й письмове
додавання двоцифрових і трицифрових
чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені
задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
134
|
Множення і ділення
трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне
порівняння двох добутків.
Поточна перевірка:
Самостійна робота.
|
||
135
|
Вивчені випадки усного поза
табличного множення і ділення двоцифрового й трицифрового чисел на
одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове
числа. Розв’язування задач вивчених типів. Обернені задачі.
|
||
136
|
Контрольна робота № 8 («Повторення вивченого за рік») – перевірка сформованості навичок усних
обчислень.
|
||
137
|
Аналіз контрольної роботи.
Ділення з остачею.
Властивості остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці.
|
Тема
|
|
138
|
Повторення і закріплення
вивченого. Прийоми раціональних обчислень. Складені задачі на 2 – 4 дії, які
є комбінацією вивчених видів простих задач.
|
||
139
|
Узагальнення й
систематизація знань. Повторення і закріплення вивченого про частини.
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа.
|
||
140
|
Знаходження числа за його
частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
Підсумок за рік.
|
||
ПРИРОДОЗНАВСТВО
ІІ семестр
36 годин
№ з/п
|
Вид перевірки
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Контрольна робота № 4
|
||
2.
|
Контрольна робота № 5
|
||
3.
|
Контрольна робота № 6
|
№ з/п
|
Дата
|
Примітка
|
|
33
|
Як з’явилися культурні
рослини?
|
||
34
|
Які умови необхідні
рослинам для життя?
Практична робота. Умови розвитку рослин.
|
||
35
|
Як рослини пристосовуються
до різних природних умов?
|
||
36
|
Як розмножуються рослини?
Навчальний проект.
Розмноження кімнатних рослин.
|
||
37
|
Узагальнюючий урок з теми
«Рослини».
Як тварини впливають на
природу Землі?
|
||
38
|
Яка група тварин
найчисельніша на Землі?
|
||
39
|
Як риби пристосувалися до
життя у водоймах?
Які тварини першими заселили
суходіл?
|
||
40
|
Як птахи підкорили
повітряний простір?
Як птахи піклуються про
своє потомство?
|
||
41
|
Як звірі пристосувалися до
життя в різних умовах?
|
||
42
|
Як звірі піклуються про
своє потомство?
Практична робота.
|
||
43
|
Чим дикі тварини відрізняються
від свійських?
|
||
44
|
Що таке ланцюг живлення?
Практична робота. Складання ланцюгів живлення.
|
||
45
|
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Рослини. Тварини».
|
Тема
|
|
46
|
У чому загадковість світу
грибів?
Навчальний проект.
Гриби у природі та житті
людей.
|
||
47
|
Чому бактерії називають і
друзями, і ворогами людини?
Практична робота. Корисні та шкідливі бактерії.
|
||
48
|
Як охороняти зникаючі
рослини?
Індивідуальний проект.
|
||
49
|
Як охороняти зникаючих
тварин?
Індивідуальний проект.
|
||
50
|
Для чого створюються
заповідники?
Індивідуальний проект.
|
||
51
|
Які легенди про рослини і
тварини складали у давнину?
Практична робота. Опрацювання легенд про тварин і
рослини.
|
||
52
|
Екскурсія. Розмаїття
рослинного і тваринного світу рідного краю.
|
||
53
|
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Рослини, тварини і середовища їх існування».
|
Тема
|
|
Тема
шоста: Організм людини
|
|||
54
|
Як працює наш організм?
|
||
55
|
Для чого потрібні скелет і
м’язи? Формування постави.
Практична робота. Перевірка власної постави.
|
||
56
|
Для чого потрібні скелет і
м’язи? Формування постави.
Практична робота. Розучування вправ для корекції
постави.
|
||
57
|
З чого складається травна
система?
|
||
58
|
Що корисно їсти?
|
||
59
|
Для чого потрібне дихання?
|
||
60
|
Яке значення має кровообіг?
Практична робота. Вимірювання частоти пульсу.
|
||
61
|
Яке значення має шкіра?
|
||
62
|
Яке значення має шкіра?
Практична робота. Гігієна шкіри.
|
||
63
|
Про що повідомляють органи
чуття? Як попереджувати захворювання органів чуття?
|
||
64
|
Про що повідомляють органи
чуття? Як попереджувати захворювання органів чуття?
Практична робота. Як визначити гостроту зору.
|
||
65
|
Як працює нервова система?
|
||
66
|
Здоровий спосіб життя.
Практична робота. Правила здорового способу життя.
|
||
67
|
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Організм людини».
|
Тема
|
|
68
|
Практична робота. Як запобігти захворюванням
організму?
|
||
Я У СВІТІ
ІІ семестр
19 годин
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
17
|
Як поводитись у громадських
місцях.
|
||
18
|
Людські чесноти.
Ввічливість. Дискусія на тему: «Бути
ощадливим – добре, скупим – погано».
|
||
19
|
Людина має творити добро.
Делікатність.
Рольові ігри «Добрі
вчинки».
|
||
20
|
Додержуйся даного тобою
слова. Намагайся не обманювати. Не можна брати чуже.
Підсумок по темі.
|
||
ІІІ
розділ. Людина в суспільстві
|
|||
21
|
Суспільство. Україна –
незалежна держава. Де ти живеш.
|
||
22
|
Твоя країна – Україна.
Історичні скарби України.
|
||
23
|
Символи держави.
Практична робота. «Символи держави: Герб, Прапор,
Гімн».
|
||
24
|
Подорож картою України.
|
||
25
|
Природні скарби України.
Господарська діяльність у деяких містах України.
|
||
26
|
Славні українці.
Індивідуальний проект.
|
||
27
|
Правила життя в
суспільстві.
|
||
28
|
Ніхто не має права ображати
людину. Про права дитини.
Практична робота. Розгляд прав дитини (ситуації із
життя).
|
||
29
|
Ніхто не має права ображати
людину. Про права дитини.
Практична робота. Розгляд прав дитини (ситуації із
життя).
|
||
30
|
Дискусія на тему: «Будь –
який вчинок завжди має наслідки».
|
||
31
|
Пустощі чи правопорушення?
Практична робота. Розгляд життєвих ситуацій.
Підсумок по темі.
|
||
ІV розділ. Людина і світ
|
|||
32
|
Україна на карті світу.
Навчальний проект
«Україна – центр Європи».
|
||
33
|
Що не край, то звичай.
Народні промисли України.
Практична робота. Промисли мого села.
|
||
34
|
Народні свята. Пам’ятні
дати.
|
||
35
|
Підсумок по темі. Екскурсія
до пам’яток села.
|
||
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ІІ семестр
19 годин
№ з/п
|
Тема уроку
|
Обладнання
|
Дата
|
Примітка
|
В гостях у художника - живописця
|
||||
17
|
Зимова казка.
|
Акварельні фарби, пензлі, палітра
|
||
18
|
Пейзаж (краєвид). Теплі та холодні кольори.
Гірський пейзаж.
|
Акварельні фарби, пензлі, палітра
|
||
19
|
Відтінки кольорів. Теплі та холодні кольори.
Космічний пейзаж.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
20
|
Натюрморт.
Речі чарівника.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
21
|
Жанри живопису (натюрморт, пейзаж,
портрет).
Спортивний натюрморт.
|
Гуаш, фломастери
|
||
22
|
Портрет. автопортрет. Пропорції
зображення обличчя.
Автопортрет.
|
Акварель, пензлі, палітра
|
||
23
|
Зображення людей в русі.
Веселий танок.
|
Фломастери
|
||
24
|
Анімалістичний жанр.
Малюємо тварин.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
25
|
Художник – анімаліст.
Птахи в польоті.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
26
|
Ілюстрація.
Казка «Солом’яний бичок».
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
Художник театру
|
||||
27
|
Декорації, завіса, куліси, задник.
Художнє оформлення сцени.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
28
|
Художник – костюмер.
Костюм для театрального героя.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
29
|
Бутафорія.
Корона.
|
Кол. папір, картон, нож., клей
|
||
30
|
Ляльковий театр.
Пальцева голівка.
|
Пластилін, кол. папір, картон, нож., клей
|
||
Побутовий жанр
|
||||
31
|
Побутовий жанр.
Музиканти.
|
Пластилін, стеки
|
||
32
|
Вітальна листівка.
|
Кол. папір, картон, нож., клей
|
||
33
|
Афіша для дитячої вистави.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
34
|
Клоуни на арені цирку.
|
Гуаш, пензлі. палітра
|
||
35
|
Підсумковий урок за рік.
Клоуни на арені цирку.
|
Гуаш, пензлі, палітра
|
||
ІІ семестр
55 годин
№ з/п
|
Вид перевірки
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Списування
|
||
2.
|
Диктант
|
||
3.
|
Диктант
|
||
4.
|
Мовна тема
|
||
5.
|
Мовна тема
|
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
65
|
Загальне поняття про
частини мови.
|
||
66
|
Службові слова. Роль
службових слів у реченні.
|
||
67
|
Спільнокореневі слова, що
належать до різних частин мови.
|
||
68
|
Зв’язок слів у реченні.
|
||
69
|
Загальне поняття про
іменник. Іменники, що означають назви істот і неістот.
|
||
70
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
71
|
Власні та загальні
іменники. Написання власних іменників з великої букви.
|
||
72
|
Велика буква в кличках
тварин.
|
||
73
|
Формування поняття
предметності на прикладах іменників, що означають опредмечені якості та дії.
|
||
74
|
Рід іменників: чоловічий,
жіночий, середній.
|
||
75
|
Вправи на визначення роду
іменників. Родові закінчення іменників.
|
||
76
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
77
|
Змінювання іменників за
числами: однина та множина.
|
||
78
|
Змінювання іменників за
відмінками.
|
||
79
|
Вправляння у змінюванні
іменників за відмінками.
|
||
80
|
Роль іменників у реченні.
Зв’язок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та
прийменників. Розбір іменників як частини мови.
|
||
81
|
Перевірна робота.
Диктант.
|
||
82
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
83
|
Аналіз контрольної роботи.
Загальне поняття про
прикметник. Пояснювальний диктант.
|
Тема
|
|
84
|
Зв’язок прикметників з
іменниками. Вибірковий диктант.
|
||
85
|
Уживання прикметників у
прямому і переносному значенні.
|
||
86
|
Прикметники – антоніми.
Прикметники – синоніми.
|
||
87
|
Уживання прикметників у
загадках. Колективне складання загадок про квіти.
|
||
88
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
89
|
Уживання прикметників в
описах.
|
||
90
|
Змінювання прикметників за
родами та числами.
|
||
91
|
Родові закінчення
прикметників.
|
||
92
|
Закріплення знань про
прикметник як частину мови.
|
||
93
|
Перевірна робота.
Перевірка знань з мовних тем «Іменник»,
«Прикметник».
|
||
94
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
95
|
Аналіз контрольної роботи.
Загальне поняття про
дієслово. Початкова форма дієслова.
|
Тема
|
|
96
|
Зв’язок дієслова з
іменником у реченні.
|
||
97
|
Дієслова – антоніми.
|
||
98
|
Дієслова – синоніми.
|
||
99
|
Змінювання дієслів за
часами.
|
||
100
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
101
|
Вправи на розпізнавання
часових форм дієслова.
|
||
102
|
Вправи на творення і
вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу.
|
||
103
|
Дієслова завершеної і
незавершеної дії.
|
||
104
|
Спостереження за роллю
дієслів у реченнях і тексті. Вимова і написання словникових слів.
|
||
105
|
Написання «не» з дієсловами
|
||
106
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
107
|
Перевірна робота.
Диктант.
|
||
108
|
Аналіз контрольної роботи.
Вправляння у написанні «не»
з дієсловами. Складання правил поведінки і порад. Словниковий диктант.
|
Тема
|
|
109
|
Розбір дієслів як частини
мови. Вправи на розпізнавання дієслів у текстах. Пояснювальний диктант.
|
||
110
|
Повторення вивченого про
дієслово.
|
||
111
|
Повторення вивченого про
текст, речення.
Перевірна робота.
Списування друкованого тексту.
|
||
112
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
113
|
Повторення вивченого про
будову слова.
|
||
114
|
Перевірна робота.
Перевірка знань з мовних тем «Дієслово», «Повторення
вивченого за рік».
|
||
115
|
Аналіз контрольної роботи.
Повторення вивченого про
частини мови.
|
Тема
|
|
116
|
Цікавинки української мови
(нестандартні завдання).
|
||
117
|
Цікавинки української мови
(нестандартні завдання).
|
||
118
|
Урок розвитку писемного
мовлення.
|
||
119
|
Підсумковий урок за рік.
|
||
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ семестр
71 година
№ з/п
|
Тема уроку
|
Матеріал до уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Легенди.
Байки. П’єси (продовження)
|
||||
49
|
П’єса – казка О. Олеся
«Ведмідь в гостях у бабусі». Аналіз та розігрування п’єси.
|
Перлинка,
с.48-56
|
||
50
|
П’єса – казка Ніни Куфко
«Вареники в сметані».
|
Перлинка, с.56-63
|
||
51
|
Узагальнення знань з
розділу.
|
|||
Світ
поезії (35 годин)
|
||||
52
|
Світ поезії. Вірші
українських поетів про осінь та зиму. Оксана Сенатович «Як почала я писати
вірші».
|
ЛЧ,с.100
Перлинка, с.64-66
|
||
53
|
Поетична майстерня. Пейзаж
у художньому творі. Павло Тичина «Пастелі».
|
ЛЧ с.101 -102
|
||
54
|
Вечір поезії Володимира
Сосюри. «Спокоєм повиті…»
|
ЛЧ с.102-103
|
||
55
|
Н. Забіла «Зірочки».
|
ЛЧ с. 103-104
|
||
56
|
Урок позакласного
читання.
Як я читаю. Загадка – жанр
усної народної творчості.
|
«Веселкова читанка»
|
||
57
|
Марійка Підгірянка «Вечір
іде».
|
ЛЧ с.105-106
|
||
58
|
Замилування красою природи.
Микола Вороний «Ущухла буря».
|
ЛЧ с.106
|
||
59
|
Шипшина для пташини, людини
і краси. Ліна Костенко «Шипшина важко віддає плоди».
|
ЛЧ с.106-107
|
||
60
|
Замилування красою
допомагає пересилити смуток. Ганна Чубач «Зупинюся над рікою».
|
ЛЧ с.107-108
|
||
61
|
Пейзаж у вірші Вадима
Скомаровського «Після грози».
|
ЛЧ с.108
|
||
62
|
Як у вірші передано
захоплення персонажа красою. Ігор Калинець «Зірка».
|
ЛЧ с.109
|
||
63
|
Поетична збірка. Настрій
поезії. Олена Пчілка «Діброва смутная».
|
ЛЧ с.110-111
|
||
64
|
Урок позакласного
читання.
Дитяча періодика (газети,
журнали).
|
Дитячі журнали
|
||
65
|
Олена Пчілка «Новину
сьогодні зранку».
Перевірна робота № 5.
Аудіювання.
|
ЛЧ с.111-112
|
||
66
|
Дощик смішний і добрий.
Андрій Малишко «Вихопивсь дощик».
|
ЛЧ с.112-113
|
Тема
|
|
67
|
Українські традиції в
творах Дмитра Білоуса. Дмитро Білоус «Щедрий вечір», «Чи знаєш ти?»,
«Щедрівки».
|
ЛЧ с.114-116
|
||
68
|
Улюблена стежечка від
рідного порогу. Петро Осадчук.
|
ЛЧ с.
|
||
69
|
Музика дощу в поезії
Степана Жупанина. Степан Жупанин «Музика дощу».
|
Перлинка, с.84-85
|
||
70
|
Дмитро Павличко «Вітряк на
пагорбі».
|
ЛЧ с.118-119
|
||
71
|
Про історичну народну
пам’ять, українські символи в поезії Дмитра Павличка. Дмитро Павличко «На
щастя», Ірина Жиленко «Підкова». Чи знаєш ти?
|
ЛЧ с.119-120,
Перлинка, с.77-79
|
||
72
|
Урок позакласного
читання.
Народна пісня – це велике
діло.
|
Перлинка, с.18-20
|
||
73
|
Тарас Григорович Шевченко –
геніальний український поет і художник. Дмитро Красицький «Дитинство Тараса».
|
Перлинка, с.68-70
|
||
74
|
Тарас Шевченко «Не щебече
соловейко». Вадим Скомаровський «Тарасові птиці».
|
Перлинка, с.71-72
|
||
75
|
Турботлива бабуся і внуки.
Володимир Коломієць «Сиве сонечко».
|
ЛЧ с.120-121
|
||
76
|
Незграба і балакун – обоє
рябоє. Володимир Коломієць «Тюхтій і Торохтій».
|
ЛЧ с.121-123
|
||
77
|
Краса світанку, краса слова
в поезії Андрія М’ястківського «Курличуть хмари…»
|
ЛЧ с.124-125
|
||
78
|
Особливе художнє слово.
Микола Вінграновський «Лазить сонечко».
|
ЛЧ с.125-126
|
||
79
|
Поетична казка, колискова.
Микола Вінграновський «Приспало просо променя…»
|
ЛЧ с.126
|
||
80
|
Урок позакласного
читання.
Поети дітям (поезія Ліни
Костенко, Дмитра Павличка, Івана Світличного, Миколи Сингаївського).
|
Веселкова читанка
|
||
81
|
Коли твір відкриває свої
таємниці. Микола Вінграновський «Грім»; Григорій Квітка Основ’яненко «Грім
гуде»; Самуїл Маршак «Дощ».
|
ЛЧ с.127-128;
Перлинка, с.85
|
||
82
|
Анатолій Костецький
«Починай малюнок сонцем».
|
Перлинка, с.72-73
|
||
83
|
Весна в поезії Володимира
Самойленка. Володимир Самойленко «Весна», «Веселиться земля».
|
Перлинка, с.79-81
|
||
84
|
Весна в творах дитячих письменників.
Наталя Забіла «Весна», Агнія Барто «Весні наперекір».
Перевірна робота № 6.
Навички читання мовчки.
|
Перлинка, с.81-84
|
||
85
|
Вірші, які не мають кінця.
Акровірші. Іван Світличний «Безкінечник». Анатолій Лучук «Хто носить мед?»,
«Чим хата багата?»
|
Перлинка, с.67
|
Тема
|
|
86
|
Узагальнюючий урок за
творами поетичної збірки. Повтори і пригадай…
|
ЛЧ с.128; Перлинка, с.82-83
|
||
Світ прози
(26 годин)
|
||||
87
|
Світ прози. Олександр
Копиленко «Розбишака Чив».
|
ЛЧ с. 129-131
|
||
88
|
Урок позакласного
читання.
|
|||
89
|
Цікаві розповіді про життя
Мишка восени. Юрій Старостенко «Хто це такий72. «І трапиться ж таке».
|
ЛЧ с.132-133
|
||
90
|
З іскоркою гумору про події
під час рибалки. Григір Тютюнник «Бушля».
|
ЛЧ с.134-136
|
||
91
|
Якою бачить дружбу дитячий
письменник Всеволод Нестайко. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг».
|
ЛЧ с.136-139
|
||
92
|
Пригодницькі твори для
дітей Миколи Трублаїні. Микола Трублаїні «Яшка і Машка», «Омар», «Шоколад
боцмана».
|
ЛЧ с.139-142
|
||
93
|
Пригодницькі твори для
дітей Миколи Трублаїні. Микола Трублаїні «Яшка і Машка», «Омар», «Шоколад
боцмана».
|
ЛЧ с.139-142
|
||
94
|
Загадка в художньому творі.
Євген Гуцало «Прелюдія весни».
|
ЛЧ с.142-145, збірники
загадок
|
||
95
|
Лічилки там, де дитяча гра.
Євген Гуцало «Котилася торба».
|
Перлинка, с.12-15
|
||
96
|
Урок позакласного
читання.
Довідкова література
(енциклопедії, довідники, Інтернет).
|
|||
97
|
Про життя лелек, материнську
турботу і біль за долю дитини. Юрій Збанацький «Лелеки».
|
ЛЧ с.145-149
|
||
98
|
Про життя лелек,
материнську турботу і біль за долю дитини. Юрій Збанацький «Лелеки».
Перевірна робота № 7.
Робота з літературним твором (письмово).
|
ЛЧ с.145-149
|
||
99
|
Коли твір відкриває свої
таємниці. Галина Демченко «Лелеки».
|
ЛЧ с.149-151
|
Тема
|
|
100
|
Цікавий та незабутній світ
дитинства у творах Василя Чухліба. Василь Чухліб «Равлик».
|
ЛЧ с.152-153
|
||
101
|
Світ такий цікавий. Дмитро
Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
|
ЛЧ с.153-156
|
||
102
|
Про своїх ровесників в
оповіданні Олега Буценя. Олег Буцень «айстри».
|
ЛЧ с.157
|
||
103
|
Дитинство видатних людей.
Дерманський «Не видатних людей не
буває», «Чудесний особняк».
|
Перлинка, с.92-96
|
||
104
|
Урок позакласного
читання.
Я вибрати потрібну хорошу
книжку і прочитати її.
|
Веселкова читанка
|
||
105
|
Наукові відомості в
художній формі. Паола Утевська «Лісова аптека».
|
Перлинка, с.97-100
|
||
106
|
Вдячність за безцінний
подарунок. Костянтин Паустовський «Кошик з ялиновими шишками».
|
Перлинка, с.100-106
|
||
107
|
Вдячність за безцінний
подарунок. Костянтин Паустовський «Кошик з ялиновими шишками».
|
Перлинка, с.100-106
|
||
108
|
Повість про дитинство
письменника. Михайло Стельмах «Гуси – лебеді летять».
|
ЛЧ с.158-161
|
||
109
|
Повість про дитинство
письменника. Михайло Стельмах «Гуси – лебеді летять».
|
ЛЧ с.158-161
|
||
110
|
Фантастична повість
сучасної письменниці Лесі Ворониної. Леся Воронина «Таємниця пурпурової
планети».
|
Перлинка, с.87-95
|
||
111
|
Узагальнюючий урок з теми
«Світ прози». Повтори і пригадай.
|
ЛЧ с.161
|
||
112
|
Урок позакласного
читання.
Науково – пізнавальна
література (Паола Утевська, Анатолій Давидов, Олександр Копиленко).
|
Веселкова читанка
|
||
Світ
гумористичних творів (7 годин)
|
||||
113
|
Світ гумористичних творів.
Грицько Бойко «Отакий у мене ніс».
Перевірна робота № 8.
Навички читання вголос.
|
ЛЧ с.162-166
|
||
114
|
Зустріч з персонажами
Миколи Носова. Микола Носов «Витівники».
|
ЛЧ с.166-168
|
Тема
|
|
115
|
Витівки персонажів творів
шведської письменниці Астрід Ліндгрен . Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що
живе на даху».
|
ЛЧ с.168-172
|
||
116
|
Гумор Павла Глазового.
Павло Глазовий «Найкоротша пісня».
|
Перлинка, с.107
|
||
117
|
Урок позакласного
читання.
Повісті зарубіжних
письменників.
|
|||
118
|
Узагальнюючий урок з теми
«Світ гумористичних творів». Повтори і пригадай. Інна Кульська «Снігонавти».
|
ЛЧ с.171,
Перлинка, с.108
|
||
119
|
Підсумковий урок за
семестр, за рік.
|
|||
Комментарии
Отправить комментарий