Календарно - тематичне планування, 3 клас, ІІ семестр



ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
ІІ семестр
19 годин

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Робота з волокнами та іграшками
17
Іграшки з помпонів (картон, товсті нитки для в’язання, намистинки, ножиці, клей, пластилін).


18
Аплікація з тканини (картон, тканина (драп, байка) темного кольору, тканина для оздоблення, крейда).


19
Аплікація з тканини «Совеня» (картон, тканина темного кольору та для оздоблення, клей, крейда). Перевір свої знання.


Робота з дротом і бісером, декорування виробів
20
Дротяне дерево (тонкий дріт, різнокольорові ґудзики, дерев’яна котушка з нитками, пластилін).


21
Метелик із дроту (тонкий мідний дріт, бісер).


22
Ланцюжок «у хрестик» з бісеру (нитки, голки, бісер двох кольорів, ножиці).


23
Ланцюжок «кільця» з бісеру (нитки. Голки, бісер, ножиці).


24
Писанка – витинанка (картон, кольоровий папір, ножиці, клей).


25
Декорування писанки (картон, кольоровий папір, ножиці, клей, бісер, пластилін).


26
В гостях у декоратора (крупи, локшина, клей, картон, кольоровий папір).
Перевір свої знання (с. 48).


Самообслуговування. Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів
27
Способи складання серветок для сервірування святкового столу (серветки паперові, тканинні).


28
Серветка з бахромою (тканина – полотно, голка, нитки для вишивання).


29
Мережка «одинарний стовпчик» (серветка з бахромою, голка, нитки для вишивання, ножиці).


30
Іграшки на основі циліндра або конуса (кольоровий картон, кольоровий папір, клей, ножиці, пензлик).


31
Виготовлення підставки для ручок та олівців (кольоровий картон, кольоровий папір, картонна коробка з – під соку, клей, ножиці, пензлик, стрічки).


32
Проект «Подарунки для весняних свят». Щоденник проекту.


33
Проект «Подарунки для весняних свят». Щоденник проекту.


34
Проект «Подарунки для весняних свят». Заповнення щоденнику проекту.
Перевір свої знання (с. 55).


35
Підсумковий урок за рік. Екскурсія в  весняний ліс.













ІНФОРМАТИКА
ІІ семестр
19 годин

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Текст
17
Що таке текст. Правила побудови тексту (абзаци, початок і кінець речення). Тренування у наборі букв, фраз.


18
Набирання тексту. Виставлення абзаців. Велика буква в тексті, розділові знаки в тексті.


19
Гра «Кращий наборщик». Привітання зі святом. Підпис малюнків у темі «Графіка».
Індивідуальний проект «Листівка».


20
Ознайомлення із середовищами для читання текстів.


21
Ознайомлення із середовищами для читання текстів.


22
Перетворення текстової інформації у графічну по шаблонам цих графічних зображень.


23
Підсумковий урок по темі.
Груповий проект «8 березня – свято мам».


Робота з презентаціями
24
Презентація та слайди. Відкриття презентацій та її запуск на перегляд.


25
Створення простих презентацій. Середовище редактора презентацій. Текстові об’єкти слайдів. Створення та редагування текстових об’єктів. Переміщення об’єктів на слайді. Збереження презентацій.


26
Створення простих презентацій. Середовище редактора презентацій. Текстові об’єкти слайдів. Створення та редагування текстових об’єктів. Переміщення об’єктів на слайді. Збереження презентацій.


27
Створення простих презентацій. Середовище редактора презентацій. Вставляння тексту. Збереження презентацій.


28
Середовище редактора презентацій. Форматування текстових об’єктів слайда.


29
Середовище редактора презентацій. Графічні об’єкти слайдів. Переміщення об’єктів на слайді. Вставляння зображень. Форматування графічних об’єктів слайда.


30
Середовище редактора презентацій. Прості операції над слайдами. Фотоальбом.
Узагальнення знань і вмінь з теми: «Робота з презентаціями».


Алгоритми і виконавці
31
Команди і виконавці.


32
Алгоритми і виконавці. Середовище виконання алгоритмів.


33
Середовище виконання алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. Словесне подання алгоритмів.


34
Середовище виконання алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. Словесне подання алгоритмів.


35
Середовище виконання алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. Словесне подання алгоритмів.
Підсумковий урок за рік.













ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ІІ семестр
57 годин

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
49
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс вправ на відчуття правильної постави. Визначення резервних можливостей учнів: стрибок у довжину з місця. Перелітання через коня, через колоду. Рухлива гра «До своїх прапорців». Інструктаж по інструкції № 16 -


50
Підготовчі вправи. Комплекс загально розвивальних вправ з палицями. Лазіння по канату. Рухливі ігри, естафети.


51
Підготовчі вправи. Комплекс загально розвивальних вправ з палицями. Лазіння по канату. Рухливі ігри, естафети


52
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи. Визначення резервних можливостей учнів: сила. Подолання лазінням, перелітанням і під повзанням смуги з 3 – 5 перешкод. Рухливі ігри, естафети.


53
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи. Визначення резервних можливостей учнів: швидкості. Вправи для розвитку гнучкості. Рухливі ігри.


54
Фізкультурне свято «Мама, тато і я – спортивна сім’я».


55
Правила поведінки під час занять іграми (спортивними, народними). Гра «Влучно в ціль», «Вудочка». Естафети з предметами.


56
Гра «Заморозки», «Лисиця і заєць». Естафети з предметами та без предметів.


57
Гра «Два мало – третій зайвий», «Передай сусідові». Естафети без предметів та з предметами.


58
Ігри за бажанням дітей. Естафети без предметів та з предметами.


59
Ігри за бажанням дітей. Естафети з предметами та без предметів.


60
Гра «Вовк у канаві», «Удари по воротах» (с. 38 – відривні конспекти), «На два поля». Естафети з м’ячами.


61
Гра «Перехоплення м’яча», «Зміна місць по колу» (с. 42 – відривні конспекти). Естафети.


62
Гра «Ворони та горобці», «Вантаження кавунів». Естафети.


63
Ігри за бажанням дітей. Естафети.


64
Фізичне свято «Карусель ігор та естафет».


65
Ігри «Стрибки по смугах» (с. 65), «Перетягування парами». Естафети з бігом та стрибками.


66
Нестандартний урок «Веселий потяг у Країну здоров’я» (с. 75 ).


67
Гра «М’яч ловцю» (с. 79), «Вибий ведучого», «Виклик номерів». Естафети.


68
Гра «Виклик номерів», «Їстівне – неїстівне». Естафети.


69
Ігри за бажанням дітей. Естафети з предметами.


70
Ігри за бажанням дітей.


71
Шикування та перешикування. Загально розвивальні вправи. Подолання смуги перешкод. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра (за вибором дітей).


72
Шикування та перешикування. Загально розвивальні вправи. Подолання смуги перешкод. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра (за вибором дітей).


73
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по канату. Акробатика: перекати у групуванні, перехід, стійка на лопатках. Рухливі ігри, естафети.


74
Повільний біг. Загально розвивальні вправи. Акробатика. Визначення резервних можливостей учнів: спритності. Спеціальні вправи бігуна. Рухлива гра.


75
Повільний біг. Загально розвивальні вправи. Акробатика. Визначення резервних можливостей учнів: човниковий біг 4х9 м. Рухлива гра.


76
Загально розвивальні вправи в русі і на місці. Акробатика. Рухливі ігри.


77
Повільний біг, ходьба зі зміною частоти кроку. Виси та упори. Рухливі ігри.


78
Повільний біг, ходьба зі зміною частоти кроку. Виси та упори. Рухливі ігри.


79
Комплекс вправ ранкової гімнастики з малими м’ячами. Виси та упори. Рухлива гра «Невід».


80
Комплекс вправ ранкової гімнастики з малими м’ячами. Виси та упори. Рухлива гра «Невід».


81
Загально розвивальні вправи. Ходьба в колоні по одному, змінюючи довжину і частоту кроку. Виси й упори. Гра «Вовк у канаві».


82
Загально розвивальні вправи. Ходьба в колоні по одному, змінюючи довжину і частоту кроку. Виси й упори. Гра «Вовк у канаві».


83
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи. Вправи з малим м’ячем. Вправи для м’язів стопи. Естафети з елементами бігу.


84
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи. Вправи з малим м’ячем. Вправи для м’язів стопи. Естафети з елементами бігу.


85
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри.


86
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри.


87
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи з великими м’ячами. Елементи футболу: ведення м’яча вивченими способами між стійками. Удари по м’ячу у вертикальну ціль. Навчальна гра у футбол.


88
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи з великими м’ячами. Елементи футболу: ведення м’яча вивченими способами між стійками. Удари по м’ячу у вертикальну ціль. Навчальна гра у футбол.


89
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи футболу: вкидання м’яча в ноги партнера з місця, жонглювання м’ячем. Ігри для навчання техніки гри у футбол.


90
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи футболу: вкидання м’яча в ноги партнера з місця, жонглювання м’ячем. Ігри для навчання техніки гри у футбол


91
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи на відчуття правильної постави. Елементи футболу. Рухливі ігри.


92
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи на відчуття правильної постави. Елементи футболу. Рухливі ігри.


93
Загально розвивальні вправи. Удари м’яча у вертикальну ціль (навчальний норматив і вимога). Вправи на розвиток гнучкості. Рухливі ігри за бажанням дітей.


94
Навчальна гра у футбол.


95
Урок – змагання між класами у футбол.


96
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Навчальні нормативи і вимоги: стрибок у висоту «зігнувши ноги», стрибки через скакалку ена двох ногах за 15 с. Рухливі ігри.


97
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Навчальні нормативи і вимоги: стрибок у висоту «зігнувши ноги», стрибки через скакалку ена двох ногах за 15 с. Рухливі ігри.


98
Загально розвивальні вправи. Різновиди бігу і ходьби. Біг на 30 м з високого старту. Рухливі ігри.


99
Різновиди бігу і ходьби. Загально розвивальні вправи. Рухливі ігри, естафети.


100
Різновиди бігу і ходьби. Загально розвивальні вправи. Чередування бігу і ходьби до 1000 м. Рухливі ігри, забави.


101
Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи. Рухливі ігри.


102
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Рухливі ігри.


103
Відродження сучасних олімпійських ігор. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Загально розвивальні вправи. Рухливі ігри.


104
Малі олімпійські ігри. Урок – змагання.


105
Підсумковий урок за рік. Правила поведінки на водоймах. Завдання на канікули. Рухливі ігри та естафети.









ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
ІІ семестр
19 годин

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
17
Шкідливі звички і здоров’я. Гра «Корисно – шкідливо». Інформаційні повідомлення.


18
Комп’ютер і здоров’я.  Робота в парах «Мій проект» (роль телебачення у житті людини; мобільний телефон; інтернет та ігроманія).


Безпечне довкілля
19
Безпечний дім.
Практична робота. Складання правил користування водогоном.


20
Пожежна безпека.
Практична робота. Інструкція «Небезпечні та легкозаймисті матеріали. Правила користування».
Гра «Можна – не можна».


21
Обережно: газ!
Практична робота. Запам’ятайте! Категорично забороняється!
Інтерактивна гра «Мікрофон».


22
Безпека на дорогах. Творчі завдання. Гра «Займи позицію.»


23
Залізничний переїзд. Дорожні знаки.
Практична робота. Види дорожніх знаків.


24
Безпека надворі.
Практична робота. Правила для велосипедистів. Екіпіровка велосипедиста.


25
Відпочинок на природі. Правила поведінки в лісі.


26
Сам собі рятувальник.
Практична робота. Як уникнути зустрічі з дикими тваринами.


Здоровий дух
27
Характер людини.
Практична робота. Як характер людини впливає на здоров’я (заняття з практичним психологом).


28
Самооцінка характеру.
Практична робота. Оціни свій характер.


29
Учись учитися.
Практична робота. Розвиток пам’яті і уваги.


30
Уява і здоров’я.
Практична робота. Уява і фантазія.


31
Вчимося відпочивати.
Практична робота. Улюблений відпочинок.


32
Урок – дискусія «Як краще відпочивати?»


33
Рольові ігри «Ми візьмемо з собою у похід».


34
Підсумкове заняття. Екскурсія «Моє здоров’я – багатство нації».




















МАТЕМАТИКА
ІІ семестр
72 години

№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Контрольна робота № 5


2.
Контрольна робота № 6


3.
Контрольна робота № 7


4.
Контрольна робота № 8. Перевірка сформованості навичок усних обчислень



№ з/п       
 Тема уроку
Дата
Примітка
65
Властивості множення і ділення на 1. складені задачі на 2 – 3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


66
Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох часток.


67
Ділення числа на рівне йому число. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Творча робота над задачею.


68
Множення та ділення на 10. задачі на знаходження четвертого пропорційного.


69
Множення і діленняя на 10. задачі на кратне порівняння двох добутків. Обернені до них задачі.
Поточна перевірка: самостійна робота.


70
Множення на 100. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь.


71
Ділення на 100. Задачі на подвійне зведення до одиниці.


72
Множення та ділення на 10 і 100. Числові рівності та нерівності. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


73
Множення круглого числа на одноцифрове (40х2,
400х2) Складені задачі на 2 – 3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


74
Ділення круглого числа на одноцифрове (40:2,
400:2). Складені задачі на 2 – 3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


75
Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток.


76
Ділення з остачею. Властивості остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці.


77
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків.
Перевірна робота:
Самостійна робота (тести).


78
Розподільний закон множення відносно додавання. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


79
Множення двоцифрового числа на одноцифрове (24х3). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.


80
Множення одноцифрового числа на двоцифрове (3х24). Правило множення числа на суму. Задачі з даними, що перебувають у пропорційній залежності: ціна, кількість, вартість.


81
Множення трицифрового числа на одноцифрове (240х3). Розв’язування рівнянь. Пропорційна залежність величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів.


82
Множення трицифрового числа на одноцифрове (242х3). Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.


83
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3х240). Розв’язування простих задач способом складання рівнянь.


84
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3х242). Розв’язування задач вивчених типів.


85
Залежність результату множення і ділення від зиіни одного з компонентів дії. Розв’язування задач вивчених типів.


86
Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового на двоцифрове та трицифрове. Розв’язування задач вивчених типів.


87
Повторення вивченого з теми. Підготовка до написання контрольної роботи.


88
Контрольна робота № 5 («Властивості множення і ділення. Випадки множення дво – і трицифрових чисел на одноцифрове»).


89
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого.

Тема
90
Правило ділення суми на число. Задачі на ділення суми на число.


91
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (26:2). Задачі на подвійне зведення до одиниці.


92
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (48:3). Розв’язування простих задач способом складання рівняння.


93
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (39:3, 42:3). Задачі на подвійне зведення до одиниці.


94
Ділення трицифрового числа на одноцифрове (112:7). Задачі з буквеними даними.


95
Вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.
Поточна перевірка:
самостійна робота.


96
Ділення круглого числа на одноцифрове число (120:3). Задачі на розкриття змісту ділення.


97
Ділення круглого числа на кругле (420:20). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.


98
Ділення круглого числа на кругле способом добору (90:30). Розв’язування задач вивчених типів.


99
Ділення круглого числа на кругле способом добору (800:200). Задачі на знаходження четвертого пропорційного.


100
Ділення круглого числа на кругле способом добору (180:60). Задачі на знаходження четвертого пропорційного.


101
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
Поточна перевірка:
тести.


102
Ділення на двоцифрове число способом добору (51:17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного.


103
Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами.


104
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2 – 4 дії першого та другого ступенів.


105
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64:16). Задачі на ділення суми на число.


106
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.


107
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією до вивчених видів простих задач.
Поточна перевірка:
Самостійна робота.


108
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


109
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин.


110
Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


111
Повторення вивченого по темі. Підготовка до написання контрольної роботи.


112
Контрольна робота № 6 («Властивості множення і ділення дво – і трицифрових чисел на одноцифрове та кругле двоцифрове число»).


113
Аналіз контрольної роботи.
Повторення вивченого з теми «Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення.

Тема
Розділ 4. Частини
114
Поняття частини. Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


115
Утворення і запис частин. Визначення кількості частин в цілому. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


116
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв’язування складених задач, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


117
Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв’язування складених задач на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


118
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов’язані з іменованими числами.


119
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа.


120
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
Поточна перевірка:
Самостійна робота.


121
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.


122
Розв’язування складених задач на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


123
Повторення і закріплення вивченого про частини.


124
Контрольна робота № 7 («частини»).


125
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення та систематизація знань.

Тема
Розділ 5. Повторення вивченого за рік
126
Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини.


127
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2 – 4 дії, які містять збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.


128
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків.


129
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння.


130
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.


131
Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов’язані з пропорційними величинами: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.


132
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Периметр прямокутника.


133
Усне й письмове додавання  двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


134
Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків.
Поточна перевірка:
Самостійна робота.


135
Вивчені випадки усного поза табличного множення і ділення двоцифрового й трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв’язування задач вивчених типів. Обернені задачі.


136
Контрольна робота № 8 («Повторення вивченого за рік») – перевірка сформованості навичок усних обчислень.


137
Аналіз контрольної роботи.
Ділення з остачею. Властивості остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці.

Тема
138
Повторення і закріплення вивченого. Прийоми раціональних обчислень. Складені задачі на 2 – 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


139
Узагальнення й систематизація знань. Повторення і закріплення вивченого про частини. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа.


140
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
Підсумок за рік.









ПРИРОДОЗНАВСТВО
ІІ семестр
36 годин
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Контрольна робота № 4


2.
Контрольна робота № 5


3.
Контрольна робота № 6



№ з/п

Дата
Примітка
33
Як з’явилися культурні рослини?


34
Які умови необхідні рослинам для життя?
Практична робота. Умови розвитку рослин.


35
Як рослини пристосовуються до різних природних умов?


36
Як розмножуються рослини?
Навчальний проект.
Розмноження кімнатних рослин.


37
Узагальнюючий урок з теми «Рослини».
Як тварини впливають на природу Землі?


38
Яка група тварин найчисельніша на Землі?


39
Як риби пристосувалися до життя у водоймах?
Які тварини першими заселили суходіл?


40
Як птахи підкорили повітряний простір?
Як птахи піклуються про своє потомство?


41
Як звірі пристосувалися до життя в різних умовах?


42
Як звірі піклуються про своє потомство?
Практична робота.


43
Чим дикі тварини відрізняються від свійських?


44
Що таке ланцюг живлення?
Практична робота. Складання ланцюгів живлення.


45
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Рослини. Тварини».

Тема
46
У чому загадковість світу грибів?
Навчальний проект.
Гриби у природі та житті людей.


47
Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?
Практична робота. Корисні та шкідливі бактерії.


48
Як охороняти зникаючі рослини?
Індивідуальний проект.


49
Як охороняти зникаючих тварин?
Індивідуальний проект.


50
Для чого створюються заповідники?
Індивідуальний проект.


51
Які легенди про рослини і тварини складали у давнину?
Практична робота. Опрацювання легенд про тварин і рослини.


52
Екскурсія. Розмаїття рослинного і тваринного світу рідного краю.


53
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Рослини, тварини і середовища їх існування».

Тема
Тема шоста: Організм людини
54
Як працює наш організм?


55
Для чого потрібні скелет і м’язи? Формування постави.
Практична робота. Перевірка власної постави.


56
Для чого потрібні скелет і м’язи? Формування постави.
Практична робота. Розучування вправ для корекції постави.


57
З чого складається травна система?


58
Що корисно їсти?


59
Для чого потрібне дихання?


60
Яке значення має кровообіг?
Практична робота. Вимірювання частоти пульсу.


61
Яке значення має шкіра?


62
Яке значення має шкіра?
Практична робота. Гігієна шкіри.


63
Про що повідомляють органи чуття? Як попереджувати захворювання органів чуття?


64
Про що повідомляють органи чуття? Як попереджувати захворювання органів чуття?
Практична робота. Як визначити гостроту зору.


65
Як працює нервова система?


66
Здоровий спосіб життя.
Практична робота. Правила здорового способу життя.


67
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Організм людини».

Тема
68
Практична робота. Як запобігти захворюванням організму?









Я У СВІТІ
ІІ семестр
19 годин

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
17
Як поводитись у громадських місцях.


18
Людські чесноти. Ввічливість. Дискусія на тему:  «Бути ощадливим – добре, скупим – погано».


19
Людина має творити добро. Делікатність.
Рольові ігри «Добрі вчинки».


20
Додержуйся даного тобою слова. Намагайся не обманювати. Не можна брати чуже.
Підсумок по темі.


ІІІ розділ. Людина в суспільстві
21
Суспільство. Україна – незалежна держава. Де ти живеш.


22
Твоя країна – Україна. Історичні скарби України.


23
Символи держави.
Практична робота. «Символи держави: Герб, Прапор, Гімн».


24
Подорож картою України.


25
Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України.


26
Славні українці.
Індивідуальний проект.


27
Правила життя в суспільстві.


28
Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини.
Практична робота. Розгляд прав дитини (ситуації із життя).


29
Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини.
Практична робота. Розгляд прав дитини (ситуації із життя).


30
Дискусія на тему: «Будь – який вчинок завжди має наслідки».


31
Пустощі чи правопорушення?
Практична робота. Розгляд життєвих ситуацій.
Підсумок по темі.


ІV розділ. Людина і світ
32
Україна на карті світу.
Навчальний проект  «Україна – центр Європи».


33
Що не край, то звичай. Народні промисли України.
Практична робота. Промисли мого села.


34
Народні свята. Пам’ятні дати.


35
Підсумок по темі. Екскурсія до пам’яток села.

















ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ІІ семестр
19 годин

№ з/п
Тема уроку
Обладнання
Дата
Примітка
В гостях у художника - живописця
17
Зимова казка.
Акварельні фарби, пензлі, палітра


18
Пейзаж (краєвид). Теплі та холодні кольори.
Гірський пейзаж.
Акварельні фарби, пензлі, палітра


19
Відтінки кольорів. Теплі та холодні кольори.
Космічний пейзаж.
Гуаш, пензлі, палітра


20
Натюрморт.
Речі чарівника.
Гуаш, пензлі, палітра


21
Жанри живопису (натюрморт, пейзаж, портрет).
Спортивний натюрморт.
Гуаш, фломастери


22
Портрет. автопортрет. Пропорції зображення обличчя.
Автопортрет.
Акварель, пензлі, палітра


23
Зображення людей в русі.        Веселий танок.
Фломастери


24
Анімалістичний жанр.
Малюємо тварин.
Гуаш, пензлі, палітра


25
Художник – анімаліст.
Птахи в польоті.
Гуаш, пензлі, палітра


26
Ілюстрація.
Казка «Солом’яний бичок».
Гуаш, пензлі, палітра


Художник театру
27
Декорації, завіса, куліси, задник.
Художнє оформлення сцени.
Гуаш, пензлі, палітра


28
Художник – костюмер.
Костюм для театрального героя.
Гуаш, пензлі, палітра


29
Бутафорія.
Корона.
Кол. папір, картон, нож., клей


30
Ляльковий театр.
Пальцева голівка.
Пластилін, кол. папір, картон, нож., клей


Побутовий жанр
31
Побутовий жанр.
Музиканти.
Пластилін, стеки


32
Вітальна листівка.
Кол. папір, картон, нож., клей


33
Афіша для дитячої вистави.
Гуаш, пензлі, палітра


34
Клоуни на арені цирку.
Гуаш, пензлі. палітра


35
Підсумковий урок за рік.
Клоуни на арені цирку.
Гуаш, пензлі, палітра


















 УКРАЇНСЬКА МОВА
ІІ семестр
55 годин
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Списування


2.
Диктант


3.
Диктант


4.
Мовна тема


5.
Мовна тема



№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка

65
Загальне поняття про частини мови.


66
Службові слова. Роль службових слів у реченні.


67
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови.


68
Зв’язок слів у реченні.


69
Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот і неістот.


70
Урок розвитку писемного мовлення.



71
Власні та загальні іменники. Написання власних іменників з великої букви.


72
Велика буква в кличках тварин.


73
Формування поняття предметності на прикладах іменників, що означають опредмечені якості та дії.


74
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.


75
Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників.


76
Урок розвитку писемного мовлення.



77
Змінювання іменників за числами: однина та множина.


78
Змінювання іменників за відмінками.


79
Вправляння у змінюванні іменників за відмінками.


80
Роль іменників у реченні. Зв’язок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників. Розбір іменників як частини мови.


81
Перевірна робота.
Диктант.


82
Урок розвитку писемного мовлення.



83
Аналіз контрольної роботи.
Загальне поняття про прикметник. Пояснювальний диктант.

Тема
84
Зв’язок прикметників з іменниками. Вибірковий диктант.


85
Уживання прикметників у прямому і переносному значенні.


86
Прикметники – антоніми. Прикметники – синоніми.


87
Уживання прикметників у загадках. Колективне складання загадок про квіти.


88
Урок розвитку писемного мовлення.



89
Уживання прикметників в описах.


90
Змінювання прикметників за родами та числами.


91
Родові закінчення прикметників.


92
Закріплення знань про прикметник як частину мови.


93
Перевірна робота.
Перевірка знань з мовних тем «Іменник», «Прикметник».


94
Урок розвитку писемного мовлення.



95
Аналіз контрольної роботи.
Загальне поняття про дієслово. Початкова форма дієслова.

Тема
96
Зв’язок дієслова з іменником у реченні.


97
Дієслова – антоніми.


98
Дієслова – синоніми.


99
Змінювання дієслів за часами.


100
Урок розвитку писемного мовлення.



101
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова.


102
Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу.


103
Дієслова завершеної і незавершеної дії.


104
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і тексті. Вимова і написання словникових слів.


105
Написання «не» з дієсловами


106
Урок розвитку писемного мовлення.



107
Перевірна робота.
Диктант.


108
Аналіз контрольної роботи.
Вправляння у написанні «не» з дієсловами. Складання правил поведінки і порад. Словниковий диктант.

Тема
109
Розбір дієслів як частини мови. Вправи на розпізнавання дієслів у текстах. Пояснювальний диктант.


110
Повторення вивченого про дієслово.


111
Повторення вивченого про текст, речення.
Перевірна робота.
Списування друкованого тексту.


112
Урок розвитку писемного мовлення.



113
Повторення вивченого про будову слова.


114
Перевірна робота.
Перевірка знань з мовних тем «Дієслово», «Повторення вивченого за рік».


115
Аналіз контрольної роботи.
Повторення вивченого про частини мови.

Тема
116
Цікавинки української мови (нестандартні завдання).


117
Цікавинки української мови (нестандартні завдання).


118
Урок розвитку писемного мовлення.



119
Підсумковий урок за рік.













ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ семестр
71 година
№ з/п
Тема уроку
Матеріал до уроку
Дата
Примітка
Легенди. Байки. П’єси (продовження)
49
П’єса – казка О. Олеся «Ведмідь в гостях у бабусі». Аналіз та розігрування п’єси.
Перлинка,
с.48-56


50
П’єса – казка Ніни Куфко «Вареники в сметані».
Перлинка, с.56-63


51
Узагальнення знань з розділу.



Світ поезії (35 годин)
52
Світ поезії. Вірші українських поетів про осінь та зиму. Оксана Сенатович «Як почала я писати вірші».
ЛЧ,с.100
Перлинка, с.64-66


53
Поетична майстерня. Пейзаж у художньому творі. Павло Тичина «Пастелі».
ЛЧ с.101 -102


54
Вечір поезії Володимира Сосюри. «Спокоєм повиті…»
ЛЧ с.102-103


55
Н. Забіла «Зірочки».
ЛЧ с. 103-104


56
Урок позакласного читання.
Як я читаю. Загадка – жанр усної народної творчості.
«Веселкова читанка»


57
Марійка Підгірянка «Вечір іде».
ЛЧ с.105-106


58
Замилування красою природи. Микола Вороний «Ущухла буря».
ЛЧ с.106


59
Шипшина для пташини, людини і краси. Ліна Костенко «Шипшина важко віддає плоди».
ЛЧ с.106-107


60
Замилування красою допомагає пересилити смуток. Ганна Чубач «Зупинюся над рікою».
ЛЧ с.107-108


61
Пейзаж у вірші Вадима Скомаровського «Після грози».
ЛЧ с.108


62
Як у вірші передано захоплення персонажа красою. Ігор Калинець «Зірка».
ЛЧ с.109


63
Поетична збірка. Настрій поезії. Олена Пчілка «Діброва смутная».
ЛЧ с.110-111


64
Урок позакласного читання.
Дитяча періодика (газети, журнали).
Дитячі журнали


65
Олена Пчілка «Новину сьогодні зранку».
Перевірна робота № 5.
Аудіювання.
ЛЧ с.111-112


66
Дощик смішний і добрий. Андрій Малишко «Вихопивсь дощик».
ЛЧ с.112-113

Тема
67
Українські традиції в творах Дмитра Білоуса. Дмитро Білоус «Щедрий вечір», «Чи знаєш ти?», «Щедрівки».
ЛЧ с.114-116


68
Улюблена стежечка від рідного порогу. Петро Осадчук.
ЛЧ с.


69
Музика дощу в поезії Степана Жупанина. Степан Жупанин «Музика дощу».
Перлинка, с.84-85


70
Дмитро Павличко «Вітряк на пагорбі».
ЛЧ с.118-119


71
Про історичну народну пам’ять, українські символи в поезії Дмитра Павличка. Дмитро Павличко «На щастя», Ірина Жиленко «Підкова». Чи знаєш ти?
ЛЧ с.119-120,
Перлинка, с.77-79


72
Урок позакласного читання.
Народна пісня – це велике діло.
Перлинка, с.18-20


73
Тарас Григорович Шевченко – геніальний український поет і художник. Дмитро Красицький «Дитинство Тараса».
Перлинка, с.68-70


74
Тарас Шевченко «Не щебече соловейко». Вадим Скомаровський «Тарасові птиці».
Перлинка, с.71-72


75
Турботлива бабуся і внуки. Володимир Коломієць «Сиве сонечко».
ЛЧ с.120-121


76
Незграба і балакун – обоє рябоє. Володимир Коломієць «Тюхтій і Торохтій».
ЛЧ с.121-123


77
Краса світанку, краса слова в поезії Андрія М’ястківського «Курличуть хмари…»
ЛЧ с.124-125


78
Особливе художнє слово. Микола Вінграновський «Лазить сонечко».
ЛЧ с.125-126


79
Поетична казка, колискова. Микола Вінграновський «Приспало просо променя…»
ЛЧ с.126


80
Урок позакласного читання.
Поети дітям (поезія Ліни Костенко, Дмитра Павличка, Івана Світличного, Миколи Сингаївського).
Веселкова читанка


81
Коли твір відкриває свої таємниці. Микола Вінграновський «Грім»; Григорій Квітка Основ’яненко «Грім гуде»; Самуїл Маршак «Дощ».
ЛЧ с.127-128;
Перлинка, с.85


82
Анатолій Костецький «Починай малюнок сонцем».
Перлинка, с.72-73


83
Весна в поезії Володимира Самойленка. Володимир Самойленко «Весна», «Веселиться земля».
Перлинка, с.79-81


84
Весна в творах дитячих письменників. Наталя Забіла «Весна», Агнія Барто «Весні наперекір».
Перевірна робота № 6.
Навички читання мовчки.
Перлинка, с.81-84


85
Вірші, які не мають кінця. Акровірші. Іван Світличний «Безкінечник». Анатолій Лучук «Хто носить мед?», «Чим хата багата?»
Перлинка, с.67

Тема
86
Узагальнюючий урок за творами поетичної збірки. Повтори і пригадай…
ЛЧ с.128; Перлинка, с.82-83


Світ прози (26 годин)
87
Світ прози. Олександр Копиленко «Розбишака Чив».
ЛЧ с. 129-131


88
Урок позакласного читання.




89
Цікаві розповіді про життя Мишка восени. Юрій Старостенко «Хто це такий72. «І трапиться ж таке».
ЛЧ с.132-133


90
З іскоркою гумору про події під час рибалки. Григір Тютюнник «Бушля».
ЛЧ с.134-136


91
Якою бачить дружбу дитячий письменник Всеволод Нестайко. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг».
ЛЧ с.136-139


92
Пригодницькі твори для дітей Миколи Трублаїні. Микола Трублаїні «Яшка і Машка», «Омар», «Шоколад боцмана».
ЛЧ с.139-142


93
Пригодницькі твори для дітей Миколи Трублаїні. Микола Трублаїні «Яшка і Машка», «Омар», «Шоколад боцмана».
ЛЧ с.139-142


94
Загадка в художньому творі. Євген Гуцало «Прелюдія весни».
ЛЧ с.142-145, збірники загадок


95
Лічилки там, де дитяча гра. Євген Гуцало «Котилася торба».
Перлинка, с.12-15


96
Урок позакласного читання.
Довідкова література (енциклопедії, довідники, Інтернет).



97
Про життя лелек, материнську турботу і біль за долю дитини. Юрій Збанацький «Лелеки».
ЛЧ с.145-149


98
Про життя лелек, материнську турботу і біль за долю дитини. Юрій Збанацький «Лелеки».
Перевірна робота № 7.
Робота з літературним твором (письмово).
ЛЧ с.145-149


99
Коли твір відкриває свої таємниці. Галина Демченко «Лелеки».
ЛЧ с.149-151

Тема
100
Цікавий та незабутній світ дитинства у творах Василя Чухліба. Василь Чухліб «Равлик».
ЛЧ с.152-153


101
Світ такий цікавий. Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
ЛЧ с.153-156


102
Про своїх ровесників в оповіданні Олега Буценя. Олег Буцень «айстри».
ЛЧ с.157


103
Дитинство видатних людей. Дерманський «Не  видатних людей не буває», «Чудесний особняк».
Перлинка, с.92-96


104
Урок позакласного читання.
Я вибрати потрібну хорошу книжку і прочитати її.
Веселкова читанка


105
Наукові відомості в художній формі. Паола Утевська «Лісова аптека».
Перлинка, с.97-100


106
Вдячність за безцінний подарунок. Костянтин Паустовський «Кошик з ялиновими шишками».
Перлинка, с.100-106


107
Вдячність за безцінний подарунок. Костянтин Паустовський «Кошик з ялиновими шишками».
Перлинка, с.100-106


108
Повість про дитинство письменника. Михайло Стельмах «Гуси – лебеді летять».
ЛЧ с.158-161


109
Повість про дитинство письменника. Михайло Стельмах «Гуси – лебеді летять».
ЛЧ с.158-161


110
Фантастична повість сучасної письменниці Лесі Ворониної. Леся Воронина «Таємниця пурпурової планети».
Перлинка, с.87-95


111
Узагальнюючий урок з теми «Світ прози». Повтори і пригадай.
ЛЧ с.161


112
Урок позакласного читання.
Науково – пізнавальна література (Паола Утевська, Анатолій Давидов, Олександр Копиленко).
Веселкова читанка


Світ гумористичних творів (7 годин)
113
Світ гумористичних творів. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс».
Перевірна робота № 8.
Навички читання вголос.
ЛЧ с.162-166


114
Зустріч з персонажами Миколи Носова. Микола Носов «Витівники».
ЛЧ с.166-168

Тема
115
Витівки персонажів творів шведської письменниці Астрід Ліндгрен . Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху».
ЛЧ с.168-172


116
Гумор Павла Глазового. Павло Глазовий «Найкоротша пісня».
Перлинка, с.107


117
Урок позакласного читання.
Повісті зарубіжних письменників.



118
Узагальнюючий урок з теми «Світ гумористичних творів». Повтори і пригадай. Інна Кульська «Снігонавти».
ЛЧ с.171,

Перлинка, с.108


119
Підсумковий урок за семестр, за рік.























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Технологічна карта уроку