Календарно - тематичне планування, 3 клас
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
І семестр
(Основи здоров’я: підручник для 3 кл. загальноосвітнього навчального
закл. / І. Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономарьова, С.В. Страшко. – К.:
видавництво «Алатон», 2013. – 160 с.)
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Здоров’я і розвиток
|
|||
1.
|
Здоров’я і розвиток.
Екскурсія на ФАП (вимірювання ваги і зросту).
|
07.09
|
|
2.
|
Джерела здоров’я.
|
14.09
|
|
3.
|
Здоровий спосіб життя.
Практична робота.
Складання правил здорового способу життя.
|
21.09
|
|
4.
|
Підсумкове заняття.
Дискусія: як можна
позбавитися шкідливих звичок.
|
28.09
|
|
Здорове тіло
|
|||
5.
|
Працездатність і здоров’я.
Практична робота.
Розучування вправ, які знімають напруження.
|
05.10
|
|
6.
|
Активний відпочинок.
|
12.10
|
|
7.
|
Гігієна одягу та взуття.
|
19.10
|
|
8.
|
Як захиститися від застуди.
Практична робота.
Розігрування сценок «Безпечна поведінка під час карантину».
|
26.10
|
|
9.
|
Здорове харчування.
|
09.11
|
|
10.
|
Проблеми харчування.
Практична робота.
Визначення терміну придатності і умови зберігання продуктів.
|
16.11
|
|
11.
|
Підсумкове заняття.
Міні – проект
«Натуральні продукти – це вибір, який допомагає зберегти здоров’я».
|
23.11
|
|
Серед людей
|
|||
12.
|
Дружний клас.
Практична робота.
Вистава. Дискусія «Один за всіх і всі за одного».
|
30.11
|
|
13.
|
Дружна родина.
Практична робота.
Створення подарунку рідним.
|
06.12
|
|
14.
|
Як стати толерантним.
Практична робота.
Створення подарунку дитині, яка має проблеми зі здоров’ям.
|
13.12
|
|
15.
|
Школа спілкування.
Практична робота.
Пам’ятка «Як висловити прохання».
|
20.12
|
|
16.
|
Як залагодити конфлікт.
Практична робота.
Способи розв’язання конфліктів.
|
27.12
|
|
«Я У СВІТІ»
(Я у світі. 3 клас: підруч. для загальноосвіт. навч. закл. /
Н. М. Бібік. Вид. група «Основа», 2013. – 160 с.: іл.)
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
І розділ. Людина
|
|||
1.
|
Що вивчає курс «Я у світі».
Людина – частина природи. Людина – частина суспільства.
|
01.09
|
|
2.
|
Школа вчить як на світі жить.
|
08.09
|
|
3.
|
Держава освічених людей.
|
15.09
|
|
4.
|
Вчимося вчитися. Пам’ять і
увага.
|
22.09
|
|
5.
|
Що таке людське «Я». Яким бути?
|
29.09
|
|
6.
|
Урок – діалог «Моя професія
найкраща».
|
06.10
|
|
7.
|
Як досягти успіху. Хочеш бути
щасливим, не будь лінивим.
Підсумок по темі.
|
13.10
|
|
ІІ розділ. Людина серед людей
|
|||
8.
|
Сім’я. родовідне дерево. Рід,
родина, рідня.
Міні – проект «Мій рід – моя гордість» (індивідуальний проект).
|
20.10
|
|
9.
|
Обов’язки в сім’ї. Жити по
совісті.
|
27.10
|
|
10.
|
Сімейний календар.
Міні – проект «Сімейний календар» (індивідуальний проект).
|
10.11
|
|
11.
|
Школа. Основні правила школяра.
|
17.11
|
|
12.
|
Екскурсія по школі. Загальні
правила поведінки дітей в школі (небезпечні місця).
|
24.11
|
|
13.
|
Проект «Історія моєї школи» (командний проект).
|
31.11
|
|
14.
|
Правила поведінки. Поводься з
іншими так, як ти хотів би, щоб поводились з тобою.
|
07.12
|
|
15.
|
Урок – дискусія «Усе добре
переймай, а злого уникай».
|
14.12
|
|
16.
|
Як треба вітатися.
|
21.12
|
Природознавство
(Підручник: Ірина
Грущинська. Природознавство. Підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних
закладів. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.)
І семестр
Перелік перевірних
робіт
№ з/п
|
Вид перевірки
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Контрольна робота № 1
|
||
2.
|
Контрольна робота № 2
|
||
3.
|
Контрольна робота № 3
|
||
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Вступ
|
|||
1.
|
Як людина пізнає природу?
|
01.09.
|
|
Тема перша: Вода
|
|||
2.
|
Які незвичайні властивості має звичайна вода?
Практична робота. Порівняння
властивостей води та інших речовин.
|
05.09.
|
|
3.
|
Де на Землі міститься вода?
|
08.09.
|
|
4.
|
Екскурсія. Водойми мого краю.
|
12.09.
|
|
5.
|
Яке значення води в житті людини?
Практична робота.
Дослідження розчинності речовин, що використовуються в побуті.
|
15.09.
|
|
6.
|
Як охороняти безцінний скарб Землі – воду?
|
19.09.
|
|
7.
|
Дискусія. Вода – руйнівник чи вода – рятівник?
|
22.09.
|
|
8.
|
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з
теми «Вступ. Вода».
|
26.09.
|
Тема
|
Тема друга: Повітря
|
|||
9.
|
Які властивості має повітря?
Практична робота.
Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.
|
29.09.
|
|
10.
|
З чого складається повітря?
|
03.10.
|
|
11.
|
Екскурсія. Природа навколо нас: шкільний парк.
Взаємозв’язки в природі.
|
06.10.
|
|
12.
|
Екскурсія. Природа мого рідного краю: сільський парк.
Взаємозв’язки в природі.
|
10.10.
|
|
13.
|
Чому потрібно охороняти повітря від забруднення?
Дослідницький
проект.
Звідки береться пил?
|
13.10.
|
|
14.
|
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з
теми «Повітря».
|
17.10.
|
Тема
|
Тема третя: Корисні копалини. Грунти
|
|||
15.
|
Корисні копалини – гірські породи, які використовує людина
|
20.10.
|
|
16.
|
Що таке корисні копалини?
Практична робота.
Ознайомлення з колекцією корисних копалин.порівняння властивостей твердих тіл
на прикладі корисних копалин.
|
24.10.
|
|
17.
|
Навіщо людям потрібні корисні копалини?
Дослідницький
практикум. Які корисні копалини є у твоєму краї.
|
27.10.
|
|
18.
|
Чим грунти відрізняються від корисних копалин?
|
07.11.
|
|
19.
|
Як склад грунту впливає на його властивості?
Практична робота.
Виявлення повітря та води у складі грунту.
|
10.11.
|
|
20.
|
Як поліпшити родючість грунту? Хто живе у грунті? Роль
живих організмів в утворенні грунту
|
14.11.
|
|
21.
|
Узагальнюючий урок з теми «Корисні копалини. Грунти».
|
17.11.
|
|
Тема четверта: Енергія в нашому житті
|
|||
22.
|
Що таке енергія і для чого вона потрібна?
|
21.11.
|
|
23.
|
Які джерела енергії є невичерпними?
|
24.11.
|
|
24.
|
У чому переваги енергії Сонця?
|
28.11.
|
|
25.
|
Чому воду називають невтомною трудівницею?
|
31.11.
|
|
26.
|
Паливні корисні копалини.
|
04.12.
|
|
27.
|
Як ти економиш тепло та електроенергію? Навчальний проект.
Як зберегти тепло і світло в нашому домі?
|
07.12.
|
|
28.
|
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з
теми «Корисні копалини. Енергія в твоєму житті».
|
11.12.
|
Тема
|
Тема п’ята: Рослини, тварини і середовища
їх існування
|
|||
29.
|
Екскурсія. Живі організми та середовища їх існування.
|
14.12.
|
|
30.
|
Як «упізнати» рослини?
|
18.12.
|
|
31.
|
Які рослини – квіткові?
Практична робота.
Робота зі зразками гербаріїв квіткових рослин.
|
21.12.
|
|
32.
|
Які рослини називають хвойними?
|
25.12.
|
|
28.12.
|
Математика
Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька Математика Підручник для 3
класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта»,
2013.
І семестр (64 год)
Перелік перевірних
робіт
№ з/п
|
Вид перевірки
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Контрольна робота № 1
|
||
2.
|
Контрольна робота № 2
|
||
3.
|
Контрольна робота № 3
|
||
4.
|
Контрольна робота № 4
|
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Розділ І. Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 2 клас
|
|||
1.
|
Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації.
Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць
|
02.09.
|
|
2.
|
Нумерація чисел в межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Задачі на
знаходження суми трьох доданків
|
05.09.
|
|
3.
|
Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Задачі
на різницеве порівняння
|
06.09.
|
|
4.
|
Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Рівняння.
Одиниці вимірювання довжини. Побудова відрізків заданої довжини
|
07.09.
|
|
5.
|
Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного,
невідомого від’ємника. Коло і круг. Дії з іменованими числами
|
09.09.
|
|
6.
|
Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через
розряд. Периметр многокутника
|
12.09.
|
|
7.
|
Перевірка додавання відніманням. Обчислення значень
виразів зі змінними. Одиниці вимірювання маси
|
13.09.
|
|
8.
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
Додавання суми до числа. Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами.
Поточна перевірка:
самостійна робота
|
14.09.
|
|
9.
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником
|
16.09.
|
|
10.
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через
розряд. Дії з іменованими числами
|
19.09.
|
|
11.
|
Табличне множення і ділення. Назви компонентів і
результату дії множення. Переставний закон множення. Периметр квадрата
|
20.09.
|
|
12.
|
Табличне множення і ділення. Числові рівності та
нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Периметр
прямокутника
|
21.09.
|
|
13.
|
Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення
і ділення. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з
компонентів
|
23.09.
|
|
14.
|
Властивості множення і ділення (множення на 1 і на 0;
ділення на 1; ділення нуля). Обчислення значень числових виразів. Задачі на
2-3 дії різних ступенів
|
26.09.
|
|
15.
|
Обчислення значень числових виразів, які містять кілька
арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Множення і
ділення числа на 10
|
27.09.
|
|
16.
|
Повторення вивченого з теми. Підготовка до написання
контрольної роботи
|
28.09.
|
|
17.
|
Комбінована
контрольна робота № 1
(Нумерація чисел в межах
100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Табличне
множення і ділення. Розв’язування складених задач вивчених видів)
|
30.09.
|
|
18.
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація
знань з теми
|
03.10.
|
Тема
|
Розділ 2. Нумерація чисел у концентрі
«Тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000
|
|||
19.
|
Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101 –
199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів
|
04.10.
|
|
20.
|
Трицифрове число. Утворення трицифрового числа. Лічильна
одиниця – сотня. Лічба сотнями. Задачі на 2-3 дії різних ступенів
|
05.10.
|
|
21.
|
Місце числа у натуральному ряді. Порівняння чисел на
основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних
ступенів.
|
07.10.
|
|
22.
|
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розряд сотень.
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
|
10.10.
|
|
23.
|
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад
числа. Співвідношення між одиницями довжини.
Поточна перевірка:
самостійна робота
|
11.10.
|
|
24.
|
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Задачі на 2-3 дії різних
ступенів
|
12.10.
|
|
25.
|
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Додавання і віднімання іменованих чисел. Периметр прямокутника (квадрата)
|
17.10.
|
|
26.
|
Одиниця вимірювання маси – тонна. Порівняння іменованих чисел
|
18.10.
|
|
27.
|
Повторення вивченого з теми. Підготовка до написання
контрольної роботи
|
19.10.
|
|
28.
|
Комбінована
контрольна робота № 2 («Сотня. Усна і письмова нумерація в межах 1000»)
|
21.10.
|
|
29.
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення і систематизація знань з теми
|
24.10.
|
Тема
|
Усне додавання і віднімання чисел в межах
1000
|
|||
30.
|
Додавання і віднімання чисел (170+1, 187-1). Попереднє і
наступне число в натуральному ряді. Задачі на 2 дії першого ступеня
|
25.10.
|
|
31.
|
Додавання на основі десяткового складу числа. Задачі на
дві дії першого ступеня
|
26.10.
|
|
32.
|
Віднімання на основі десяткового складу числа.
|
28.10.
|
|
33.
|
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа.
Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на
спосіб зведення до одиниці.
|
07.11.
|
|
34.
|
Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями.
Складені задачі на 2-4 дії.
|
08.11.
|
|
35.
|
Додавання і віднімання способом округлення. Складені
задачі на 2-4 дії.
|
09.11.
|
|
36.
|
Додавання круглих чисел. Розширена задача на спосіб
зведення до одиниці. Розв’язування задач виразом, арифметичними діями з
поясненням.
|
11.11.
|
|
37.
|
Віднімання круглих чисел. Розв’язування задач.
|
14.11.
|
|
38.
|
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач,
нерівностей.
Поточна перевірка:
самостійна робота
|
15.11.
|
|
39.
|
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа
до суми. Розв’язування задач.
|
16.11.
|
|
40.
|
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені
іменовані числа.
|
18.11.
|
|
41.
|
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа
до суми. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії.
|
21.11.
|
|
42.
|
Віднімання круглих чисел на основі правила суми від числа.
Розв’язування рівнянь.
|
22.11.
|
|
43.
|
Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на
знаходження трьох чисел за їх сумою та сумою двох доданків.
|
23.11.
|
|
44.
|
Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задачі на
2-4 дії.
Поточна перевірка:
самостійна робота
|
25.11.
|
|
45.
|
Повторення та закріплення вивченого з теми «Усне додавання
ті віднімання чисел у межах 1000».
|
28.11.
|
|
46.
|
Контрольна робота №
3 («Усне додавання і віднімання чисел в межах 1000»).
|
29.11.
|
|
47.
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення та систематизація знань.
|
30.11.
|
|
Письмове додавання і віднімання чисел у
межах 1000
|
|||
48.
|
Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове
додавання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу через розряд. Творча
робота над задачею.
|
01.12.
|
|
49.
|
Алгоритм виконання письмового віднімання. Задачі, що
містять числові дані в таблиці. Задачі на знаходження периметра прямокутника.
|
04.12.
|
|
50.
|
Письмове додавання з переходом через розряд. Складання
задач за даним виразом.
|
05.12.
|
|
51.
|
Письмове додавання з переходом через розряд. Розв’язування
складених задач.
|
06.12.
|
|
52.
|
Письмове віднімання з переходом через розряд. Рівняння ,
в яких один з компонентів є числовим
виразом. Розв’язування простих задач способом складання рівняння.
|
08.12.
|
|
53.
|
Письмове віднімання з переходом через розряд (виду
100-17). Розв’язування складених задач.
|
11.12.
|
|
54.
|
Письмове додавання і віднімання з переходом через розряд. Прості
та складені задачі на визначення тривалості події.
|
12.12.
|
|
55.
|
Перевірка правильності виконання дій віднімання і додавання. Визначення
тривалості події. Розв’язування задачі виразом, арифметичними діями з
поясненням.
|
13.12.
|
|
56.
|
Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання
чисел у межах 1000. взаємозв’язок між діями додавання і віднімання.
Розв’язування рівнянь.
|
15.12.
|
|
57.
|
Усне та письмове додавання і віднімання чисел. Порівняння
іменованих чисел. Задачі на знаходження периметра квадрата.
Поточна перевірка:
самостійна робота
|
18.12.
|
|
58.
|
Усне та письмове додавання і віднімання чисел. Рівняння, в
яких один з компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії.
|
19.12.
|
|
59.
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Письмове
додавання і віднімання чисел в межах 1000». Підготовка до контрольної роботи.
|
20.12.
|
|
60.
|
Контрольна робота №
4 («Письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000»).
|
22.12.
|
|
61.
|
Аналіз контрольної роботи.
Закріплення вивченого матеріалу з теми: «Письмове
додавання і віднімання чисел у межах 1000».
|
25.12.
|
Тема
|
Розділ 3. усне множення і ділення чисел у
межах 1000. Властивості множення і ділення
|
|||
62.
|
Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння
добутків.
|
26.12.
|
|
63.
|
Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач
способом складання рівнянь.
|
27.12.
|
|
64.
|
Переставний і сполучний закони множення. Задачі на
величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна,
кількість.
|
29.12.
|
|
Українська
мова
(М. Д. Захарійчук.
Українська мова. Підручник для 3 класу. – К.: Грамота, 2013 р.)
І семестр (64 год)
Перелік перевірних
робіт
№ з/п
|
Вид перевірки
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Письмовий переказ
|
||
2.
|
Діалог
|
||
3.
|
Перевірка мовних знань і вмінь
|
||
4.
|
Диктант
|
||
5.
|
Списування
|
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Мова і мовлення (3 год)
|
|||
1.
|
Мова – найважливіший засіб людського спілкування
|
||
2.
|
Рідна та державна мова
|
||
3.
|
Культура усного та писемного мовлення. Слова ввічливості
|
||
Текст (9 год)
|
|||
4.
|
Текст і його ознаки. Змістовий зв’язок між частинами
тексту
|
||
5.
|
Абзац. Роль абзаців у тексті
|
||
6.
|
Ознаки художнього та наукового текстів
|
||
7.
|
Ознаки ділового тексту
|
||
8.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
||
9.
|
План тексту
|
||
10.
|
Текст розповідь. Складання діалогу
|
||
11.
|
Текст опис
|
||
12.
|
Текст міркування. Складання діалогу
|
||
13.
|
Перевірна робота.
Письмовий переказ
|
||
Речення (7 год)
|
|||
14.
|
Аналіз перевірної роботи.
Закріплення та узагальнення вивченого про речення
|
Тема
|
|
15.
|
Види речень за метою висловлювання
|
||
16.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
||
17.
|
Речення окличні та неокличні
|
||
18.
|
Звертання, розділові знаки при них. Складання діалогу
|
||
19.
|
Члени речення. Головні та другорядні члени речення.
Зв’язок слів у реченні
|
||
20.
|
Зв’язок між словами в реченнях. Словосполучення. Складання
діалогу
|
||
21.
|
Однорідні члени речення. Перебудова речень: об’єднання
двох простих в одне просте з однорідними членами речення або в одне складне.
Узагальнення вивченого за темою «Речення»
Перевірна робота.
Діалог
|
||
Слово. Значення слова (7 год)
|
|||
22.
|
Пряме й переносне значення слова
Перевірна робота.
Діалог
|
||
23.
|
Слова, що мають кілька значень
|
||
24.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
||
25.
|
Слова, що звучать однаково, але мають різне значення
|
||
26.
|
Синоніми, роль синонімів у тексті
|
||
27.
|
Антоніми
|
||
28.
|
Фразеологізми. Культура мовленого слова
|
||
29.
|
Перевірна робота.
Диктант
|
||
Будова слова (30 год)
|
|||
30.
|
Аналіз перевірної роботи.
Поняття про закінчення
|
Тема
|
|
31.
|
Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс
|
||
32.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
||
33.
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова
|
||
34.
|
Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів
|
||
35.
|
Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]
|
||
36.
|
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом
|
||
37.
|
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом
|
||
38.
|
Поняття «орфограма»
|
||
39.
|
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що не перевіряється наголосом. Опрацювання
програмових словникових слів. Робота з орфографічним словником
|
||
40.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
||
41.
|
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що не перевіряється наголосом. Робота з
орфографічним словником.
Перевірна робота.
Перевірка знань за
темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»
|
||
42.
|
Аналіз перевірної роботи.
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими
приголосними звуками. Опрацювання програмових словникових слів. Робота з
орфографічними словниками
|
Тема
|
|
43.
|
Вимова та правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці
та середині слів перед глухими. Опрацювання програмових словникових слів.
Робота з орфографічним словником
|
||
44.
|
Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими
приголосними. Опрацювання програмових слів. Робота з орфографічним словником
|
||
45.
|
Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими
приголосними. Опрацювання програмових слів. Робота з орфографічним словником.
|
||
46.
|
Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими
приголосними. Опрацювання програмових слів. Робота з орфографічним словником.
|
||
47.
|
Вимова та правопис
слів із дзвінкими та глухими приголосними. Написання записки.
|
||
48.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
||
49.
|
Префікс. Словотворча роль префіксів
|
||
50.
|
Творення слів із найуживанішими префіксами
|
||
51.
|
Префікси, співзвучні з прийменниками
|
||
52.
|
Правопис префіксів роз-,
без-. Перенос слів із префіксами
|
||
53.
|
Спостереження за збігом однакових приголосних на межі
префікса та кореня
|
||
54.
|
Написання префіксів з-
(с-).
|
||
55.
|
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами.
Перевірна робота.
Списування
|
||
56.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
||
57.
|
Аналіз перевірної роботи.
Суфікс, роль суфіксів
|
Тема
|
|
58.
|
Суфікс, роль суфіксів
|
||
59.
|
Закріплення вивченого про роль суфіксів у словах
|
||
60.
|
Творення слів із найуживанішими суфіксами
|
||
61.
|
Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня і суфікса
|
||
62.
|
Поділ слів із суфіксами для переносу
|
||
63.
|
Узагальнення вивченого про будову слова
|
||
64.
|
Урок розвитку писемного мовлення.
|
Літературне
читання
(Підручник: Віра Науменко Літературне читання. Підручник для
3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К.: «Генеза», 2013р.; Науменко В.
О. Перлинка. Книга з літературного читання. 3 клас – К.: Генеза, 2016)
І семестр
№ з/п
|
Тема уроку
|
Матеріал до уроку
|
Дата
|
Примітка
|
З народного джерела
Світ народних казок. Українські народні
казки (8 год)
|
||||
1.
|
Знайомство з новим підручником і посібниками до нього
|
Література по усній нар.творч.
|
||
2.
|
Як народилися казки?
|
ЛЧ с. 4-5
|
||
3.
|
Де сила не візьме, там розум допоможе.
Казки про тварин. Вчинок персонажа
|
ЛЧ с. 5-8
|
||
4.
|
Порівнюємо казки з різними персонажами, але схожими
вчинками. Тема і основна думка казки
|
ЛЧ с. 9-10
|
||
5.
|
Казкові образи в живописі. Марія примаченко «Їде осінь на
коні»
|
Перлинка с. 11-12
|
||
6.
|
Урок позакласного читання.
Людина створила книжку
|
|||
7.
|
Чарівні казки. Чарівні перетворення в казці
|
ЛЧ с. 11-15
|
||
8.
|
Урок узагальнення знань про особливості казки про тварин і
чарівної казки. Казка у поєднанні з іншими видами мистецтва
|
ЛЧ с. 15; Перлинка с. 20-23
|
||
Казки народів світу (7 год)
|
||||
9.
|
Легенда. Особливості легенди як жанру, спільне і відмінне
з казкою. Легенда «Бабине літо»
|
Перлинка с. 23-24
|
||
10.
|
Казки народів світу. Казки про тварин. Болгарська казка
«Сильний лев і маленьке мишеня»
|
ЛЧ с.16-18
|
||
11.
|
Яку дружбу заведеш, таке й життя поведеш. Бірманська казка
«Як серед птахів виникла дружба»
|
ЛЧ с.18-20
|
||
12.
|
Урок позакласного читання. Книжковий дім (екскурсія
в бібліотеку)
|
Веселкова читанка
с. 23-42
|
||
13.
|
Чарівний помічник у чарівній казці. Білоруська казка «Синя
свита навиворіт пошита»
|
ЛЧ с.20-24
|
||
14.
|
Чарівна річ у чарівній казці. Японська казка «Чарівний
каптур»
|
ЛЧ с.24-28
|
||
15.
|
Узагальнення знань учнями з теми «Казки народів світу».
Перевірна робота №
1.
Аудіювання
|
ЛЧ с.28-29
|
Тема
|
|
З літературної скарбниці
Казки зарубіжних письменників (16 год)
|
||||
16.
|
Світ літературних казок. Дональд Біссет «Тигр і автор». П.
Тичина «Я люблю казки чудові». Божена Нємцова «Лісова німфа»
|
ЛЧ с.30-32
Перлинка с. 25-33
|
||
17.
|
Казки зарубіжних письменників. Брати Грімм «Бременські
музиканти»
|
ЛЧ с.33-35
|
||
18.
|
Урок позакласного читання.
Продовжуємо зустрічі із зарубіжними письменниками. Ено
Рауд, уривки з повісті «Муфтик, Півчеревичок і Мохобородько»
|
Веселкова читанка
с. 170-179
|
||
19.
|
Казки датського казкаря Г. К. Андерсена . Г.К. Андерсен
«Ромашка»
|
ЛЧ с.36-41
|
||
20.
|
Г.К. Андерсен «Ромашка»
|
ЛЧ с.36-41
|
||
21.
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Тема краси життя, краси
природи. М. Познанська «Ромашка». Чи знаєш ти?
|
ЛЧ с.36-41
|
||
22.
|
Краса природи в живописі. Катерина Білокур «За селом». За
Миколою Кагарлицьким «Талант від Бога»
|
Перлинка
с. 8-11
|
||
23.
|
Улюблені казкові образи. Ірина Жиленко «Вечір гномів»
|
ЛЧ с.42-43
|
||
24.
|
Урок позакласного читання.
В читальному залі бібліотеки.
Перевірна робота №
2.
Навички читання
мовчки
|
Казки Андерсена
|
||
25.
|
Як не втрати друга. Захаріас Топеліус «Казка про старого
гнома»
|
ЛЧ с.43-48
|
||
26.
|
Як мед, то ще й ложкою. Казки Олександра Пушкіна.
«Казка про рибака і рибку»
|
ЛЧ с.49-56
|
||
27.
|
О. Пушкін «Казка про рибака і рибку»
|
ЛЧ с.49-56
|
||
28.
|
За горами, за лісами, за широкими полями. Петро Єршов
«Горбоконик»
|
ЛЧ с.57-62
|
||
29.
|
Великі і маленькі таємниці в казках. К. Ушинський «Витівки
старої зими»
|
ЛЧ с.62-65
|
||
30.
|
Урок позакласного читання.
Казки зарубіжних письменників (Пушкін, Єршов, Топеліус, Ушинський)
|
Веселкова читанка
с. 176-180
|
||
31.
|
Узагальнення знань учнів з теми «Казки зарубіжних
письменників»
|
ЛЧ с.65,
Перлинка
|
Тема
|
|
Казки українських письменників (11 год)
|
||||
32.
|
Казки українських письменників. Лариса Письменна «Як
зажурився веселий казкар»
|
ЛЧ с.66-68
|
||
33.
|
Читаємо казки Івана Франка. «Лисичка і Журавель»
|
ЛЧ с.68-70
|
||
34.
|
Казки Лесі Українки
|
ЛЧ с.71-73
|
||
35.
|
Казки Василя Сухомлинського із збірки «Школа під голубим
небом». «Дід Осінник», «Снігуроньчина пісня»
|
ЛЧ с.74-77
|
||
36.
|
Урок позакласного читання.
На які питання дають відповідь казки українських
письменників?
Перевірна робота №
3.
Усний переказ
прочитаного твору
|
Чарівне слово
с. 43-70
|
||
37.
|
Художній світ пізнавальних казок Оксани Іваненко із збірки
«Лісові казки». «Синичка»
|
ЛЧ с.77-81
|
||
38.
|
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів, які мають
спільне у сюжеті, створенні художніх образів. О. Іваненко «Синичка», Л.
Глібов «Хто вона», А. Качан «Крихта хліба»
|
ЛЧ с.77-81
Перлинка с. 42-44
|
||
39.
|
Казки дітям Юрія Ярмиша. «Як реп’яшок світ побачив»
|
Перлинка с.35-38
|
||
40.
|
Справжній чарівник чарівної казки. Олександр Дерманський (уривок
з повісті-казки «Володар макухи, або Пригоди вужа Ониська»
|
Перлинка с. 15-17
|
||
41.
|
Узагальнення знань учнів з теми «Казки українських
письменників». Повтори і пригадай
|
ЛЧ с.83,
Перлинка с. 38-42
|
||
42.
|
Урок позакласного читання.
Читаємо літературні казки.
Перевірна робота №
4.
Навички читання
вголос
|
Веселкова читанка с.119-124, 146-148
|
Тема
|
|
Легенди. Байки. П’єси (9 год)
|
||||
43.
|
Легенда – вигадане і реальне. Іван Липа, Лада Прекрасна
|
ЛЧ с.84-90
|
||
44.
|
Байка. Видатний український байкар Леоніід Глібов «Коник –
стрибунець»
|
ЛЧ с.91-93
|
||
45.
|
Не бути байдужим, самовпевненим, злим. Леонід Глібов «Чиж
та Голуб»
|
Перлинка с.45-46
|
||
46.
|
Байки Павла Глазового «Глибинна мораль»
|
Перлинка с.47
|
||
47.
|
Самостійна письмова робота (розуміння тексту, прочитаного
мовчки). Контроль навички читання вголос. Леся Мовчун «Горіхові принцеси»
|
ЛЧ с.95-99
|
||
48.
|
Урок позакласного читання.
Легенди українських письменників. Олександр Олесь «Княжа
Україна»
|
Веселкова читанка
с. 100-110
|
Комментарии
Отправить комментарий