Календарно - тематичне планування, 3 клас




ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
І семестр
(Основи здоров’я: підручник для 3 кл. загальноосвітнього навчального закл. / І. Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономарьова, С.В. Страшко. – К.: видавництво «Алатон», 2013. – 160 с.)

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Здоров’я і розвиток
1.
Здоров’я і розвиток.
Екскурсія на ФАП (вимірювання ваги і зросту).
07.09

2.
Джерела здоров’я.
14.09

3.
Здоровий спосіб життя.
Практична робота. Складання правил здорового способу життя.
21.09

4.
Підсумкове заняття.
Дискусія: як можна позбавитися шкідливих звичок.
28.09

Здорове тіло
5.
Працездатність і здоров’я.
Практична робота. Розучування вправ, які знімають напруження.
05.10

6.
Активний відпочинок.
12.10

7.
Гігієна одягу та взуття.
19.10

8.
Як захиститися від застуди.
Практична робота. Розігрування сценок «Безпечна поведінка під час карантину».
26.10

9.
Здорове харчування.
09.11

10.
Проблеми харчування.
Практична робота. Визначення терміну придатності і умови зберігання продуктів.
16.11

11.
Підсумкове заняття.
Міні – проект «Натуральні продукти – це вибір, який допомагає зберегти здоров’я».
23.11

Серед людей
12.
Дружний клас.
Практична робота. Вистава. Дискусія «Один за всіх і всі за одного».
30.11

13.
Дружна родина.
Практична робота. Створення подарунку рідним.
06.12

14.
Як стати толерантним.
Практична робота. Створення подарунку дитині, яка має проблеми зі здоров’ям.
13.12

15.
Школа спілкування.
Практична робота. Пам’ятка «Як висловити прохання».
20.12

16.
Як залагодити конфлікт.
Практична робота. Способи розв’язання конфліктів.
27.12



«Я У СВІТІ»
(Я у світі. 3 клас: підруч. для загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Бібік. Вид. група «Основа», 2013. – 160 с.: іл.)
№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
І розділ. Людина
1.
Що вивчає курс «Я у світі». Людина – частина природи. Людина – частина суспільства.
01.09

2.
Школа вчить як на світі жить.
08.09

3.
Держава освічених людей.
15.09

4.
Вчимося вчитися. Пам’ять і увага.
22.09

5.
Що таке людське «Я». Яким бути?
29.09

6.
Урок – діалог «Моя професія найкраща».
06.10

7.
Як досягти успіху. Хочеш бути щасливим, не будь лінивим.
Підсумок по темі.
13.10

ІІ розділ. Людина серед людей
8.
Сім’я. родовідне дерево. Рід, родина, рідня.
Міні – проект «Мій рід – моя гордість» (індивідуальний проект).
20.10

9.
Обов’язки в сім’ї. Жити по совісті.
27.10

10.
Сімейний календар.
Міні – проект «Сімейний календар» (індивідуальний проект).
10.11

11.
Школа. Основні правила школяра.
17.11

12.
Екскурсія по школі. Загальні правила поведінки дітей в школі (небезпечні місця).
24.11

13.
Проект «Історія моєї школи» (командний проект).
31.11

14.
Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились з тобою.
07.12

15.
Урок – дискусія «Усе добре переймай, а злого уникай».
14.12

16.
Як треба вітатися.
21.12




Природознавство
(Підручник: Ірина Грущинська. Природознавство. Підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.)
І семестр

Перелік перевірних робіт
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Контрольна робота № 1


2.
Контрольна робота № 2


3.
Контрольна робота № 3







№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Вступ
1.
Як людина пізнає природу?
01.09.

Тема перша: Вода
2.
Які незвичайні властивості має звичайна вода?
Практична робота. Порівняння властивостей води та інших речовин.
05.09.

3.
Де на Землі міститься вода?
08.09.

4.
Екскурсія. Водойми мого краю.
12.09.

5.
Яке значення води в житті людини?
Практична робота. Дослідження розчинності речовин, що використовуються в побуті.
15.09.

6.
Як охороняти безцінний скарб Землі – воду?
19.09.

7.
Дискусія. Вода – руйнівник чи вода – рятівник?
22.09.

8.
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Вступ. Вода».
26.09.
Тема
Тема друга: Повітря
9.
Які властивості має повітря?
Практична робота. Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.
29.09.

10.
З чого складається повітря?
03.10.

11.
Екскурсія. Природа навколо нас: шкільний парк. Взаємозв’язки в природі.
06.10.

12.
Екскурсія. Природа мого рідного краю: сільський парк. Взаємозв’язки в природі.
10.10.

13.
Чому потрібно охороняти повітря від забруднення?
Дослідницький проект.
Звідки береться пил?
13.10.

14.
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Повітря».
17.10.
Тема
Тема третя: Корисні копалини. Грунти
15.
Корисні копалини – гірські породи, які використовує людина
20.10.

16.
Що таке корисні копалини?
Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин.порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.
24.10.

17.
Навіщо людям потрібні корисні копалини?
Дослідницький практикум. Які корисні копалини є у твоєму краї.
27.10.

18.
Чим грунти відрізняються від корисних копалин?
07.11.

19.
Як склад грунту впливає на його властивості?
Практична робота. Виявлення повітря та води у складі грунту.
10.11.

20.
Як поліпшити родючість грунту? Хто живе у грунті? Роль живих організмів в утворенні грунту
14.11.

21.
Узагальнюючий урок з теми «Корисні копалини. Грунти».
17.11.

Тема четверта: Енергія в нашому житті
22.
Що таке енергія і для чого вона потрібна?
21.11.

23.
Які джерела енергії є невичерпними?
24.11.

24.
У чому переваги енергії Сонця?
28.11.

25.
Чому воду називають невтомною трудівницею?
31.11.

26.
Паливні корисні копалини.
04.12.

27.
Як ти економиш тепло та електроенергію? Навчальний проект.
Як зберегти тепло і світло в нашому домі?
07.12.

28.
Узагальнюючий урок.
Контрольна робота з теми «Корисні копалини. Енергія в твоєму житті».
11.12.
Тема
Тема п’ята: Рослини, тварини і середовища їх існування
29.
Екскурсія. Живі організми та середовища їх існування.
14.12.

30.
Як «упізнати» рослини?
18.12.

31.
Які рослини – квіткові?
Практична робота. Робота зі зразками гербаріїв квіткових рослин.
21.12.

32.
Які рослини називають хвойними?
25.12.



28.12.



Математика
Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька Математика Підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.

І семестр (64 год)
Перелік перевірних робіт
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Контрольна робота № 1


2.
Контрольна робота № 2


3.
Контрольна робота № 3


4.
Контрольна робота № 4




№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Розділ І. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас
1.
Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання  чисел у межах 100 на основі нумерації. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць
02.09.

2.
Нумерація чисел в межах 100. Переставний  і сполучний закони додавання. Задачі на знаходження суми трьох доданків
05.09.

3.
Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Задачі на різницеве порівняння
06.09.

4.
Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Рівняння. Одиниці вимірювання довжини. Побудова відрізків заданої довжини
07.09.

5.
Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника. Коло і круг. Дії з іменованими числами
09.09.

6.
Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Периметр многокутника
12.09.

7.
Перевірка додавання відніманням. Обчислення значень виразів зі змінними. Одиниці вимірювання маси
13.09.

8.
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання суми до числа. Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами.
Поточна перевірка: самостійна робота
14.09.

9.
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником
16.09.

10.
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами
19.09.

11.
Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Периметр квадрата
20.09.

12.
Табличне множення і ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Периметр прямокутника
21.09.

13.
Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів
23.09.

14.
Властивості множення і ділення (множення на 1 і на 0; ділення на 1; ділення нуля). Обчислення значень числових виразів. Задачі на 2-3 дії різних ступенів
26.09.

15.
Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Множення і ділення числа на 10
27.09.

16.
Повторення вивченого з теми. Підготовка до написання контрольної роботи
28.09.

17.
Комбінована контрольна робота № 1
(Нумерація чисел в межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Табличне множення і ділення. Розв’язування складених задач вивчених видів)
30.09.

18.
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми
03.10.
Тема
Розділ 2. Нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000
19.
Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101 – 199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів
04.10.

20.
Трицифрове число. Утворення трицифрового числа. Лічильна одиниця – сотня. Лічба сотнями. Задачі на 2-3 дії різних ступенів
05.10.

21.
Місце числа у натуральному ряді. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних ступенів.
07.10.

22.
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
10.10.

23.
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Співвідношення між одиницями довжини.
Поточна перевірка:
самостійна робота
11.10.

24.
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Задачі на 2-3 дії різних ступенів
12.10.

25.
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Додавання і віднімання іменованих чисел. Периметр прямокутника (квадрата)
17.10.

26.
Одиниця вимірювання маси – тонна. Порівняння іменованих чисел
18.10.

27.
Повторення вивченого з теми. Підготовка до написання контрольної роботи
19.10.

28.
Комбінована контрольна робота № 2 («Сотня. Усна і письмова нумерація в межах 1000»)
21.10.

29.
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення і систематизація знань з теми
24.10.
Тема 
Усне додавання і віднімання чисел в межах 1000
30.
Додавання і віднімання чисел (170+1, 187-1). Попереднє і наступне число в натуральному ряді. Задачі на 2 дії першого ступеня
25.10.

31.
Додавання на основі десяткового складу числа. Задачі на дві дії першого ступеня
26.10.

32.
Віднімання на основі десяткового складу числа.
28.10.

33.
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці.
07.11.

34.
Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складені задачі на 2-4 дії.
08.11.

35.
Додавання і віднімання способом округлення. Складені задачі на 2-4 дії.
09.11.

36.
Додавання круглих чисел. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв’язування задач виразом, арифметичними діями з поясненням.
11.11.

37.
Віднімання круглих чисел. Розв’язування задач.
14.11.

38.
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач, нерівностей.
Поточна перевірка:
самостійна робота
15.11.

39.
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Розв’язування задач.
16.11.

40.
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання  числа від суми. Прості та складені іменовані числа.
18.11.

41.
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії.
21.11.

42.
Віднімання круглих чисел на основі правила суми від числа. Розв’язування рівнянь.
22.11.

43.
Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумою двох доданків.
23.11.

44.
Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задачі на 2-4 дії.
Поточна перевірка:
самостійна робота
25.11.

45.
Повторення та закріплення вивченого з теми «Усне додавання ті віднімання чисел у межах 1000».
28.11.

46.
Контрольна робота № 3 («Усне додавання і віднімання чисел в межах 1000»).
29.11.

47.
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення та систематизація знань.
30.11.

Письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000
48.
Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу через розряд. Творча робота над задачею.
01.12.

49.
Алгоритм виконання письмового віднімання. Задачі, що містять числові дані в таблиці. Задачі на знаходження периметра прямокутника.
04.12.

50.
Письмове додавання з переходом через розряд. Складання задач за даним виразом.
05.12.

51.
Письмове додавання з переходом через розряд. Розв’язування складених задач.
06.12.

52.
Письмове віднімання з переходом через розряд. Рівняння , в  яких один з компонентів є числовим виразом. Розв’язування простих задач способом складання рівняння.
08.12.

53.
Письмове віднімання з переходом через розряд (виду 100-17). Розв’язування складених задач.
11.12.

54.
Письмове додавання і віднімання з переходом через розряд. Прості та складені задачі на визначення тривалості події.
12.12.

55.
Перевірка правильності виконання дій  віднімання і додавання. Визначення тривалості події. Розв’язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням.
13.12.

56.
Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання чисел у межах 1000. взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування рівнянь.
15.12.

57.
Усне та письмове додавання і віднімання чисел. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження периметра квадрата.
Поточна перевірка:
самостійна робота
18.12.

58.
Усне та письмове додавання і віднімання чисел. Рівняння, в яких один з компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії.
19.12.

59.
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Письмове додавання і віднімання чисел в межах 1000». Підготовка до контрольної роботи.
20.12.

60.
Контрольна робота № 4 («Письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000»).
22.12.

61.
Аналіз контрольної роботи.
Закріплення вивченого матеріалу з теми: «Письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000».
25.12.
Тема
Розділ 3. усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення
62.
Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків.
26.12.

63.
Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь.
27.12.

64.
Переставний і сполучний закони множення. Задачі на величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.
29.12.























Українська мова
(М. Д. Захарійчук. Українська мова. Підручник для 3 класу. – К.: Грамота, 2013 р.)
І семестр (64 год)
Перелік перевірних робіт
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Письмовий переказ


2.
Діалог


3.
Перевірка мовних знань і вмінь


4.
Диктант


5.
Списування




№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Мова і мовлення (3 год)
1.
Мова – найважливіший засіб людського спілкування


2.
Рідна та державна мова


3.
Культура усного та писемного мовлення. Слова ввічливості


Текст (9 год)
4.
Текст і його ознаки. Змістовий зв’язок між частинами тексту


5.
Абзац. Роль абзаців у тексті


6.
Ознаки художнього та наукового текстів


7.
Ознаки ділового тексту


8.
Урок розвитку писемного мовлення.



9.
План тексту


10.
Текст розповідь. Складання діалогу


11.
Текст опис


12.
Текст міркування. Складання діалогу


13.
Перевірна робота.
Письмовий переказ


Речення (7 год)
14.
Аналіз перевірної роботи.
Закріплення та узагальнення вивченого про речення

Тема
15.
Види речень за метою висловлювання


16.
Урок розвитку писемного мовлення.



17.
Речення окличні та неокличні


18.
Звертання, розділові знаки при них. Складання діалогу


19.
Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні


20.
Зв’язок між словами в реченнях. Словосполучення. Складання діалогу


21.
Однорідні члени речення. Перебудова речень: об’єднання двох простих в одне просте з однорідними членами речення або в одне складне. Узагальнення вивченого за темою «Речення»
Перевірна робота.
Діалог


Слово. Значення слова (7 год)
22.
Пряме й переносне значення слова
Перевірна робота.
Діалог


23.
Слова, що мають кілька значень


24.
Урок розвитку писемного мовлення.



25.
Слова, що звучать однаково, але мають різне значення


26.
Синоніми, роль синонімів у тексті


27.
Антоніми


28.
Фразеологізми. Культура мовленого слова


29.
Перевірна робота.
Диктант


Будова слова (30 год)
30.
Аналіз перевірної роботи.
Поняття про закінчення

Тема
31.
Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс


32.
Урок розвитку писемного мовлення.



33.
Корінь слова. Спільнокореневі слова


34.
Чергування голосних [о],  [е] з [і] у коренях слів


35.
Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]


36.
Вимова та правопис слів із ненаголошеними  [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом


37.
Вимова та правопис слів із ненаголошеними  [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом


38.
Поняття «орфограма»


39.
Вимова та правопис слів із ненаголошеними  [е], [и] у корені, що не перевіряється наголосом. Опрацювання програмових словникових слів. Робота з орфографічним словником


40.
Урок розвитку писемного мовлення.



41.
Вимова та правопис слів із ненаголошеними  [е], [и] у корені, що не перевіряється наголосом. Робота з орфографічним словником.
Перевірна робота.
Перевірка знань за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»


42.
Аналіз перевірної роботи.
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових словникових слів. Робота з орфографічними словниками

Тема
43.
Вимова та правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. Опрацювання програмових словникових слів. Робота з орфографічним словником


44.
Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними. Опрацювання програмових слів. Робота з орфографічним словником


45.
Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними. Опрацювання програмових слів. Робота з орфографічним словником.


46.
Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними. Опрацювання програмових слів. Робота з орфографічним словником.


47.
 Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними. Написання записки.


48.
Урок розвитку писемного мовлення.



49.
Префікс. Словотворча роль префіксів


50.
Творення слів із найуживанішими префіксами


51.
Префікси, співзвучні з прийменниками


52.
Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами


53.
Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня


54.
Написання префіксів з- (с-).


55.
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами.
Перевірна робота.
Списування


56.
Урок розвитку писемного мовлення.



57.
Аналіз перевірної роботи.
Суфікс, роль суфіксів

Тема
58.
Суфікс, роль суфіксів


59.
Закріплення вивченого про роль суфіксів у словах


60.
Творення слів із найуживанішими суфіксами


61.
Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня і суфікса


62.
Поділ слів із суфіксами для переносу


63.
Узагальнення вивченого про будову слова


64.
Урок розвитку писемного мовлення.






Літературне читання
(Підручник: Віра Науменко Літературне читання. Підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К.: «Генеза», 2013р.; Науменко В. О. Перлинка. Книга з літературного читання. 3 клас – К.: Генеза, 2016)

І семестр

№ з/п
Тема уроку
Матеріал до уроку
Дата
Примітка
З народного джерела
Світ народних казок. Українські народні казки (8 год)
1.
Знайомство з новим підручником і посібниками до нього
Література по усній нар.творч.


2.
Як народилися казки?
ЛЧ с. 4-5


3.
Де сила не візьме, там розум допоможе.
Казки про тварин. Вчинок персонажа
ЛЧ с. 5-8


4.
Порівнюємо казки з різними персонажами, але схожими вчинками. Тема і основна думка казки
ЛЧ с. 9-10


5.
Казкові образи в живописі. Марія примаченко «Їде осінь на коні»
Перлинка с. 11-12


6.
Урок позакласного читання.
Людина створила книжку



7.
Чарівні казки. Чарівні перетворення в казці
ЛЧ с. 11-15


8.
Урок узагальнення знань про особливості казки про тварин і чарівної казки. Казка у поєднанні з іншими видами мистецтва
ЛЧ с. 15; Перлинка с. 20-23


Казки народів світу (7 год)
9.
Легенда. Особливості легенди як жанру, спільне і відмінне з казкою. Легенда «Бабине літо»
Перлинка с. 23-24


10.
Казки народів світу. Казки про тварин. Болгарська казка «Сильний лев і маленьке мишеня»
ЛЧ с.16-18


11.
Яку дружбу заведеш, таке й життя поведеш. Бірманська казка «Як серед птахів виникла дружба»
ЛЧ с.18-20


12.
Урок позакласного читання. Книжковий дім (екскурсія в бібліотеку)
Веселкова читанка
с. 23-42


13.
Чарівний помічник у чарівній казці. Білоруська казка «Синя свита навиворіт пошита»
ЛЧ с.20-24


14.
Чарівна річ у чарівній казці. Японська казка «Чарівний каптур»
ЛЧ с.24-28


15.
Узагальнення знань учнями з теми «Казки народів світу».
Перевірна робота № 1.
Аудіювання
ЛЧ с.28-29


Тема


З літературної скарбниці
Казки зарубіжних письменників (16 год)
16.
Світ літературних казок. Дональд Біссет «Тигр і автор». П. Тичина «Я люблю казки чудові». Божена Нємцова «Лісова німфа»
ЛЧ с.30-32
Перлинка с. 25-33


17.
Казки зарубіжних письменників. Брати Грімм «Бременські музиканти»
ЛЧ с.33-35


18.
Урок позакласного читання.
Продовжуємо зустрічі із зарубіжними письменниками. Ено Рауд, уривки з повісті «Муфтик, Півчеревичок і Мохобородько»
Веселкова читанка
с. 170-179


19.
Казки датського казкаря Г. К. Андерсена . Г.К. Андерсен «Ромашка»
ЛЧ с.36-41


20.
Г.К. Андерсен «Ромашка»
ЛЧ с.36-41


21.
Коли твір відкриває свої таємниці. Тема краси життя, краси природи. М. Познанська «Ромашка». Чи знаєш ти?
ЛЧ с.36-41


22.
Краса природи в живописі. Катерина Білокур «За селом». За Миколою Кагарлицьким «Талант від Бога»
Перлинка
с. 8-11


23.
Улюблені казкові образи. Ірина Жиленко «Вечір гномів»
ЛЧ с.42-43


24.
Урок позакласного читання.
В читальному залі бібліотеки.
Перевірна робота № 2.
Навички читання мовчки
Казки Андерсена


25.
Як не втрати друга. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
ЛЧ с.43-48


26.
Як мед, то ще й ложкою. Казки Олександра Пушкіна.
«Казка про рибака і рибку»
ЛЧ с.49-56


27.
О. Пушкін «Казка про рибака і рибку»
ЛЧ с.49-56


28.
За горами, за лісами, за широкими полями. Петро Єршов «Горбоконик»
ЛЧ с.57-62


29.
Великі і маленькі таємниці в казках. К. Ушинський «Витівки старої зими»
ЛЧ с.62-65


30.
Урок позакласного читання.
Казки зарубіжних письменників (Пушкін, Єршов, Топеліус, Ушинський)
Веселкова читанка
с. 176-180


31.
Узагальнення знань учнів з теми «Казки зарубіжних письменників»
ЛЧ с.65,
Перлинка

Тема
Казки українських письменників (11 год)
32.
Казки українських письменників. Лариса Письменна «Як зажурився веселий казкар»
ЛЧ с.66-68


33.
Читаємо казки Івана Франка. «Лисичка і Журавель»
ЛЧ с.68-70


34.
Казки Лесі Українки
ЛЧ с.71-73


35.
Казки Василя Сухомлинського із збірки «Школа під голубим небом». «Дід Осінник», «Снігуроньчина пісня»
ЛЧ с.74-77


36.
Урок позакласного читання.
На які питання дають відповідь казки українських письменників?
Перевірна робота № 3.
Усний переказ прочитаного твору         
Чарівне слово
с. 43-70


37.
Художній світ пізнавальних казок Оксани Іваненко із збірки «Лісові казки». «Синичка»
ЛЧ с.77-81


38.
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів, які мають спільне у сюжеті, створенні художніх образів. О. Іваненко «Синичка», Л. Глібов «Хто вона», А. Качан «Крихта хліба»
ЛЧ с.77-81
Перлинка с. 42-44


39.
Казки дітям Юрія Ярмиша. «Як реп’яшок світ побачив»
Перлинка с.35-38


40.
Справжній чарівник чарівної казки. Олександр Дерманський (уривок з повісті-казки «Володар макухи, або Пригоди вужа Ониська»
Перлинка с. 15-17


41.
Узагальнення знань учнів з теми «Казки українських письменників». Повтори і пригадай
ЛЧ с.83,
Перлинка с. 38-42


42.
Урок позакласного читання.
Читаємо літературні казки.
Перевірна робота № 4.
Навички читання вголос
Веселкова читанка с.119-124, 146-148

Тема
Легенди. Байки. П’єси (9 год)
43.
Легенда – вигадане і реальне. Іван Липа, Лада Прекрасна
ЛЧ с.84-90


44.
Байка. Видатний український байкар Леоніід Глібов «Коник – стрибунець»
ЛЧ с.91-93


45.
Не бути байдужим, самовпевненим, злим. Леонід Глібов «Чиж та Голуб»
Перлинка с.45-46


46.
Байки Павла Глазового «Глибинна мораль»
Перлинка с.47


47.
Самостійна письмова робота (розуміння тексту, прочитаного мовчки). Контроль навички читання вголос. Леся Мовчун «Горіхові принцеси»
ЛЧ с.95-99


48.
Урок позакласного читання.
Легенди українських письменників. Олександр Олесь «Княжа Україна»
Веселкова читанка
с. 100-110


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Технологічна карта уроку