Календарно - тематичне планування, 2 кл.



Вступна частина
Фізична культура
Мета вивчення курсу: набуття  учнями досвіду  діяльності: навчально – пізнавальної, практичної, соціальної, формування в учнів стійкої мотивації і потреби у збереженні й зміцненні свого здоровя, фізичного розвитку та фізичної підготовленості, комплексного розвитку природних здібностей та моральних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Завдання
Освітні: розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; розширення функціональних можливостей систем організму шляхом цілеспрямованого розвитку основних фізичних якостей і природних здібностей; збереження та зміцнення здоровя школярів; формувати загальні уявлення про Олімпійські ігри та олімпійський рух; реалізовувати комунікативну функцію фізичного виховання
Розвивальні: розвивати інтерес до використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя; розвивати практичні навички щодо самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку
Виховні: виховувати позитивне ставлення до фізичної культури, показати її значення в житті людини, виховувати прагнення у збереженні та зміцненні здоровя, фізичного розвитку; виховувати морально – вольові якості та позитивне ставлення до навколишньої дійсності
Освітні технології: колективного творчого виховання
Програмне й навчально – методичне забезпечення навчального плану
Кількість годин на тиждень - 3
Загальна кількість годин – 105


Реквізити програми:
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи. -  К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.
Навчально – методичні комплекти:
Фізична культура.: Конспекти уроків: 2 клас.:  посібник для вчителя/ Р. В. Богайчук. – Вид. 2-ге, доповнене . – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2014. – 208 с. – (Бібліотека вчителя)
Основними компонентами змісті предмету є :
·         інформаційний (охоплює знання про наукові засади фізичного виховання);
·         операційний (містить підходи до засвоєння учнями цінностей фізичної культури);
·         мотиваційний (поєднує знання основ збереження і зміцнення здоров’я, створення умов для створення ціннісних орієнтацій та заняття фізичними вправами)
Визначення резервних можливостей учнів:
(зясування вихідних даних та динаміки фізичної підготовленості  (вересень – жовтень та кінець року), не оцінюються
·  швидкість: біг до 30 м;
·  витривалість: біг, спортивна ходьба або змішане пересування на довгі дистанції;
гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи;
·  сила: підтягування у висі та у висі лежачи;
·  спритність: «човниковий»  біг 4х9 м із перенесенням предметів;
·  швидкісно – силові якості: стрибок у довжину з місця
Більшість уроків фізичної культури доцільно проводити на відкритому повітрі (узимку в тиху погоду при температурі не нижчій від – 12 градусів С. У приміщенні, де проводяться уроки фізичної культури, температура повітря має бути не нижча за +14 градусів С.
За результатами медичного огляду школярі тимчасово розподіляються на основну, підготовчу та спеціальну медичні групи. Всі вони обовязково відвідують уроки, але виконують загально розвивальні  й коригувальні вправи з різним фізичним навантаженням та ті, які їм не протипоказані. Для учнів спеціальної медичної групи організовуються 2 обовязкові заняття за спеціальною програмою, які проводить відповідно підготовлений учитель.
Основні характеристики фізично освіченої особистості
Компонент вербального оцінювання
% в оцінці рівня навчальних досягнень
Спосіб оцінювання
Ставлення до уроків, відвідування, участь, підготовка уроку
10 %
Спостереження вчителя
Навички і вміння, визначені навчальною програмою, вміння застосовувати їх в ігрових ситуаціях
20 %
Об’єктивне тестування, спостереження вчителя, само оцінювання (починаючи з 3 класу)
Розвиток фізичних якостей (сила, витривалість, швидкість, гнучкість)
20 %
Моніторинг
Особистий прогрес учня у показниках фізичної підготовленості
20 %
Моніторинг
Знання та їх застосування на практиці (основні поняття, визначені програмою, правила ігор, розуміння процесів, що відбуваються в організмі під час виконання вправ)
15 %
Спостереження вчителя, само оцінювання (починаючи з 3 класу)
Поведінка: соціальна, участь у змаганнях, дотримання правил безпечної поведінки і збереження здоров’я на уроках та в позаурочний час
15 %
Спостереження вчителя, взаємооцінювання серед учнів, само оцінювання (починаючи з 3 кл.)
Фізична культура
№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
І СЕМЕСТР
Теоретико – методичні знання
1.
ТБ № ____. Фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток школяра. Правила техніки безпеки на уроці. Підготовчі вправи. Ходьба колоною по одному у чергуванні з бігом. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг 20 – 30 м з високого старту. Рухлива гра «Два мало – третій зайвий»


2.
ТБ № ____. Загальнорозвивальні вправи. Перешикування з колони по одному в колону по два. Ходьба «проти ходом», «змійкою». Стрибки на місці. Біг наввипередки 25 – 30 м. рухлива гра «Стрибки по купинах». Естафета


3.
ТБ № ____. Загальнорозвивальні вправи.
Перешикування з колони по одному в колону по два. Ходьба «проти ходом», «змійкою». Стрибки на місці. Біг наввипередки 25 – 30 м. рухлива гра «Стрибки по купинах». Естафета


ІІ. Способи рухової діяльності. Школа пересувань
4.
ТБ № ____. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Підготовчі вправи: поворот «Кругом!» за розподілом. Перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. Ходьба із зупинкою за сигналом. Біг 30 м з високого старту.
КН: виконання стройових команд і прийомів. Рухливі ігри


5.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Бігові та стрибкові вправи. Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із вантажем на голові. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри


6.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Бігові та стрибкові вправи. Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба з вантажем на голові. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри


7.
ТБ № ____. Ходьба з уповільненням і прискоренням. Ритмічна ходьба (під рахунок учителя).
КН: комплекс вправ ранкової гімнастики.
Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 500 м. Естафети з елементами «човникового» бігу


8.
ТБ № ____. Загартування як засіб зміцнення здоров’я.


Школа м’яча
9.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м’ячем. Біг до 500м. Біг 30м з високого старту. Бігові та стрибкові вправи. Зупинка м’яча, що котиться. Ігри з м’ячем.
КН: «човниковий» біг 4х9м


10.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. . Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м’ячем. Біг до 500м. Біг 30м з високого старту. Бігові та стрибкові вправи. Зупинка м’яча, що котиться. Ігри з м’ячем.


11.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Визначення резервних можливостей (біг на дистанцію до 500м малої інтенсивності)
Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Естафета


12.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою на двох ногах.
Визначення резервних можливостей : стрибок у довжину з місця
Вправи для м’язів стопи. Зупинки м’яча, що котиться. Удари по м’ячу, що котиться. Футбольні естафети, ігри


13.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою на двох ногах. Вправи для м’язів стопи. Зупинки м’яча, що котиться. Удари по м’ячу, що котиться. Футбольні естафети, ігри


14.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Ходьба з утриманням правильної постави. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами.
Визначення резервних можливостей учнів: гнучкість
Ведення м’яча. Навчальна гра у футбол


15.
ТБ № ____. Основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість, гнучкість. Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Підтягування у висі та у висі лежачи.
Визначення резервних можливостей учнів: сила
Вправи для м’язів стопи. Рухливі ігри


16.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Різновиди ходьби. Біг спиною вперед; із зупинкою стрибком та у кроці. Стрибки на скакалці. Удари по м’ячу після зупинки та ведення м’яча. Ігри


17.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Різновиди ходьби. Біг спиною вперед; із зупинкою стрибком та у кроці. Стрибки на скакалці. Удари по м’ячу після зупинки та ведення м’яча. Ігри


18.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Біг у повільному темпі 400 – 500м. Різновиди ходьби. Вправи для м’язів стопи, координації рухів. Виконання передачі м’яча партнеру. Естафети, ігри


19.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Біг у повільному темпі 400 – 500м. Різновиди ходьби. Вправи для м’язів стопи, координації рухів. Виконання передачі м’яча партнеру. Естафети, ігри


20.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави. Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Біг: пересування приставними кроками. Кидки м’яча знизу. Рухлива гра «Квач»


21.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави. Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Біг: пересування приставними кроками. Кидки м’яча знизу. Рухлива гра «Квач»


22.
ТБ № ____. Підготовчі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три, чотири. Комплекс вправ для формування правильної постави № 2. біг у чергуванні з ходьбою до 1000м.стрибки зі скакалкою. Зустрічна естафета. Навчальна гра у футбол


23.
ТБ № ____. Підготовчі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три, чотири. Комплекс вправ для формування правильної постави № 2. біг у чергуванні з ходьбою до 1000м.стрибки зі скакалкою. Зустрічна естафета. Навчальна гра у футбол


Школа культури рухів
24.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ для формування правильної постави. Виси. Ходьба по підвищеній опорі на носках. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри «Подоляночка», «Виставка картин»


25.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ для формування правильної постави. Виси. Ходьба по підвищеній опорі на носках. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри «Подоляночка», «Виставка картин»
КН: виконання комплексу вправ для формування правильної постави із гімнастичною палицею


26.
ТБ № ____. Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки, фізкультурні паузи, їх значення. Організуючі вправи. Загально розвивальні вправи в русі. Біг на 30м з високого старту. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра за вибором дітей


Школа стрибків. Школа м’яча
27.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 400м. різновиди ходьби. Вправи для формування правильної постави. Метання малого м’яча на дальність. Стрибки у довжину. Рухливі ігри


28.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 400м. різновиди ходьби. Вправи для формування правильної постави. Метання малого м’яча на дальність. Стрибки у довжину. Рухливі ігри


29.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс загально розвивальних вправ на відчуття правильної постави. Біг у повільному темпі до 400м. Метання малого м’яча у щит. Стрибки в глибину. «Зустрічна естафета»


30.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Ходьба із зупинкою за сигналом. Комплекс загально розвивальних вправ на відчуття правильної постави. Біг у повільному темпі до 500м. метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Долання смуги перешкод. Рухливі ігри


31.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Ходьба із зупинкою за сигналом. Комплекс загально розвивальних вправ на відчуття правильної постави. Біг у повільному темпі до 500м. метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Долання смуги перешкод. Рухливі ігри


Школа культури рухів з елементами гімнастики. Школа постави
32.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи на відчуття правильної постави. Підтягування у висі, у висі лежачи. Метання малого м’яча. Рухливі ігри


33.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Різновиди бігу і ходьби. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Стрибки зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори. Рухливі ігри, естафети


34.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Різновиди бігу і ходьби. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Стрибки зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори. Рухливі ігри, естафети


35.
ТБ № ____. Попередження дитячого травматизму на уроках гімнастики. Підготовчі вправи. Перешикування зколони по одному в колону по три. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Упори лежачи на стегнах, на передпліччях. Елементи акробатики. Ігри


36.
ТБ № ____. Загальні відомості про гімнастику. Відомі українські гімнасти. Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи: комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба по підвищеній опорі. Акробатика: перекати в групуванні. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри


37.
ТБ № ____. Загальні відомості про гімнастику. Відомі українські гімнасти. Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи: комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба по підвищеній опорі. Акробатика: перекати в групуванні. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри


38.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи акробатики: перекати в групуванні, перекат уперед. Стрибки зі скакалкою. Виси. Гра «Гігантський крок».
КН: стрибок через скакалку


39.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи акробатики: перекати в групуванні, перекат уперед. Стрибки зі скакалкою. Виси. Гра «Гігантський крок».
КН: згинання і розгинання рук в упорі лежачи


40.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи акробатики: групування, перекати, перекиди. Виси. Підтягування у висі та у висі лежачи. Сіди під кутом, з нахилом уперед, на правому (лівому) стегні. Рухлива гра


41.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Елементи акробатики: групування, перекати, перекиди. Виси. Підтягування у висі та у висі лежачи. Сіди під кутом, з нахилом уперед, на правому (лівому) стегні. Рухлива гра.
КН: нахил тулуба із положення сидячи


42.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Елементи акробатики: групування, перекати, перекиди, стійка на лопатках, зігнувши ноги. Підтягування у висі. Лазіння і підтягування лежачи. Лазіння і підтягування лежачи. Рухливі ігри, естафети з м’ячем


43.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Елементи акробатики: групування, перекати, перекиди, стійка на лопатках, зігнувши ноги. Підтягування у висі. Лазіння і підтягування лежачи. Рухливі ігри , естафети з м’ячами


44.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Елементи акробатики: групування, перекиди, стійка на лопатках з прямими ногами. Лазіння по похилій лаві. Естафета з м’ячами.
КН: підтягування у висі


45.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Елементи акробатики: групування, перекиди, стійка на лопатках з прямими ногами. Лазіння по похилій лаві. Естафета з м’ячами


46.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Елементи акробатики. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різноманітними способами. Стрибки і вистрибування із присіду. Рухливі ігри


47.
ТБ № ____. Нестандартний урок «Другокласники – грайливі й спритні, дужі і кмітливі»


48.
ТБ № ____. Підсумковий урок за І семестр. Урок рухливих ігор (за вибором учителя)


ІІ СЕМЕСТР
Школа м’яча
49.
ТБ № ____. Загальне уявлення про баскетбол. Правила поведінки та безпеки на заняттях з баскетболу. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Ловіння і передача м’яча з місця двома руками від грудей. Ведення м’яча. Естафети з м’ячами. Рухлива гра «Вибий ведучого»


50.
ТБ № ____. Загальне уявлення про баскетбол. Правила поведінки та безпеки на заняттях з баскетболу. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Ловіння і передача м’яча з місця двома руками від грудей. Ведення м’яча. Естафети з м’ячами. Рухлива гра «Вибий ведучого»


51.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей. Ведення м’яча. Передача м’яча. Рухливі ігри «М’яч – ведучому», « Провести м’яч по прямій»


52.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей. Ведення м’яча. Передача м’яча. Рухливі ігри «М’яч – ведучому», « Провести м’яч по прямій».
КН: передачі м’яча


Школа культури рухів з елементами гімнастики. Школа пересувань
53.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями (№ 1). Ходьба приставними кроками по підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості. Стрибки у висоту. Рухливі ігри


54.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями (№ 1). Ходьба приставними кроками по підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості. Стрибки у висоту. Рухливі ігри


55.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями (№ 2). Вправи на рівновагу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Гра «Естафетна паличка». Вправи для м’язів живота.
КН: комплекс вправ для запобігання плоскостопості


56.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями (№ 2). Вправи на рівновагу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Гра «Естафетна паличка». Вправи для м’язів живота


57.
ТБ № ____. Фізичні вправи – обов’язкова частина побуту стародавніх людей. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями. Стрибки у висоту. Вправи для розвитку гнучкості. Рухливі ігри


58.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи імітаційного характеру. Біг наввипередки 25 – 30м. Стрибки. Підтягування у висі (хлопчики) та у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри за вибором дітей


59.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи імітаційного характеру. Біг наввипередки 25 – 30м. Стрибки. Підтягування у висі (хлопчики) та у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри за вибором дітей


60.
ТБ № ____. Оздоровчий вплив занять фізичними вправами взимку на організм школяра. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів. Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба з утриманням правильної постави. Вправи на відчуття правильної постави. Рухливі ігри


61.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів. Танцювальні вправи: позиції ніг. Рівновага: ходьба приставними кроками. Опускання на колоді в упор присівши і вставання; поворот присівши, зіскок вигнувшисьі фіксування основної гімнастичної стійки. Рухлива гра


62.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів. Танцювальні вправи: позиції ніг. Рівновага: ходьба приставними кроками. Опускання на колоді в упор присівши і вставання; поворот присівши, зіскок вигнувшисьі фіксування основної гімнастичної стійки. Рухлива гра


63.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні вправи. Зміна позиції ніг за сигналом. Попередній крок та крок «польки». Рівновага. Рухливі ігри


64.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні вправи. Зміна позиції ніг за сигналом. Попередній крок та крок «польки». Рівновага. Рухливі ігри


65.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки: з’єднання танцювальних кроків; танцювальна композиція на 32 такти. Елементи українського народного танцю. Лазіння і перелізання по похилій лаві, встановленій під кутом 45 градусів відносно гімнастичної стінки, з упору присівши. Гра «Лисиця і заєць».
КН: пересування на лижах та плавання  (імітаційні рухи)


66.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки: з’єднання танцювальних кроків; танцювальна композиція на 32 такти. Елементи українського народного танцю. Лазіння і перелізання по похилій лаві, встановленій під кутом 45 градусів відносно гімнастичної стінки, з упору присівши. Гра «Лисиця і заєць»


67.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Повільний біг. Ходьба з різним положенням рук. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння і перелізання: підтягування на горизонтальній і похилій лаві, лежачи на животі. Танцювальна композиція на 32 такти. Ритмічні завдання. Рухлива гра «Біг по коридору».
КН: танцювальні кроки


68.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі. Стрибки на місці з поворотами. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння і перелізання: перелізання через перешкоду висотою до 100см; лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз. Естафети з елементами бігу.
КН: лазіння і перелізання


69.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння і перелізання: перелізання через перешкоду висотою до 100см; лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз. Естафети з елементами бігу.
КН: акробатичні елементи






Школа активного відпочинку. Школа м’яча. Школа пересувань
70.
ТБ № ____. Бесіда «Зимові види спорту». Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Метання малого м’яча із – за голови на дальність. Рухлива гра «Потяг».
КН: метання малого м’яча у ціль


71.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з великими м’ячами. Стрибки у довжину з місця. Ловіння і передача м’яча з місця двома руками від грудей. Ведення м’яча у кроці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Провести м’яч по прямій»


72.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з великими м’ячами. Стрибки у довжину з місця. Ловіння і передача м’яча з місця двома руками від грудей. Ведення м’яча у кроці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Провести м’яч по прямій».
КН: стрибок у довжину з місця


73.
ТБ № ____. Комплек вправ ранкової гімнастики з великими м’ячами. Стрибки у висоту. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит. Рухлива гра «Бігуни – стрибуни».
КН: стрибок у висоту з прямого розбігу


74.
ТБ № ____. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави (№ 1). Виси: вис стоячи на низькій перекладині; згинання і розгинання рук у висі стоячи; у висі лежачи. Ловіння і передача м’яча з місця двома руками від грудей. Передача м’яча з ударом об підлогу. Гра «Гонка м’ячів»


75.
ТБ № ____. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави (№ 1). Виси: вис стоячи на низькій перекладині; згинання і розгинання рук у висі стоячи; у висі лежачи. Ловіння і передача м’яча з місця двома руками від грудей. Передача м’яча з ударом об підлогу. Гра «Гонка м’ячів»


76.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичними палицями. Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей  з місця, з кроком, зі зміною місця. Ведення м’яча. Виси. Рухлива гра «Захисник фортеці»


77.
ТБ № ____. Повільний біг до 4 хв. Різновиди ходьби. Комплекс вправ ранкової гімнастики з малими м’ячами. Виси: підтягування у висі (хлопчики) та у висі лежачи (дівчата). Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей з місця, передача м’яча двома руками з ударом об підлогу. Ведення м’яча. Гра «Передай сусідові»


Школа стрибків
78.
ТБ № ____. Підготовчі вправи.  Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Ходьба в колоні по одному з раніше вивченими танцювальними кроками. Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей з місця , з кроком; зі зміною місця. Ведення м’яча. Рухлива гар «У ведмедя в бору»


79.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Ходьба зі зміною напрямку руху. Повільний біг до 500м. Вправи на координацію, гнучкість, силу. Рухливі ігри «Біг з підлізанням», «Совонька»


80.
ТБ № ____. Бесіда «Фізичні вправи – обов’язкова частина побуту стародавніх людей». Біг зі зміною напрямку і швидкості руху. Стрибкові вправи. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому. Зупинка м’яча підошвою. Рухливі ігри  з елементами футболу.
КН: зупинка м’яча, що котиться


81.
ТБ № ____. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг у середньому темпі зі зміною напрямку спиною вперед. Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ніг. Ведення м’яча. «Човниковий»  біг 4х9м. Рухлива гра


82.
ТБ № _____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Біг, що чергується з ходьбою, до 1000м. удари внутрішньою стороною стопи, який котиться. Зупинка м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи. Основні правила гри у футбол. Навчальна гра у футбол (3х3; 4х4)


83.
ТБ № _____. Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Біг, що чергується з ходьбою, до 1000м. удари внутрішньою стороною стопи, який котиться. Зупинка м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи. Основні правила гри у футбол. Навчальна гра у футбол (3х3; 4х4)


84.
ТБ № ____. Чергування бігу у повільному темпі до 1000м.  Імітація спортивної ходьби до 200м з переходом у повільний біг (1 – 2 хвилини). Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Вправи з великим м’ячем. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи. Естафети з елементами «човникового» бігу


85.
ТБ № ____. Чергування бігу у повільному темпі до 1000м.  Імітація спортивної ходьби до 200м з переходом у повільний біг (1 – 2 хвилини). Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Вправи з великим м’ячем. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи. Естафети з елементами «човникового» бігу.
КН: чергування ходьби та бігу до 1000м


86.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Біг 30м з високого старту. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Стрибкові вправи. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться. Виконання ударів після зупинки та ведення м’яча. Навчальна гра у футбол


87.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Біг 30м з високого старту. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Стрибкові вправи. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться. Виконання ударів після зупинки та ведення м’яча. Навчальна гра у футбол


88.
ТБ № ____. Ходьба з чергуванням бігу до 1000м. вправи для формування правильної постави. Вправи на координацію, гнучкість, силу. Удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що котиться від гравця і назустріч йому. Зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м’яча, що котиться та опускається. Навчальна гра у футбол


89.
ТБ № ____. Ходьба з чергуванням бігу до 1000м. вправи для формування правильної постави. Вправи на координацію, гнучкість, силу. Удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що котиться від гравця і назустріч йому. Зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м’яча, що котиться та опускається. Навчальна гра у футбол


Теоретико – методичні знання
90.
ТБ № _____. Бесіда «Олімпійські ігри Стародавньої Греції». Вправи для формування правильної постави. Бігові та стрибкові вправи. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому. Навчальна гра у футбол


91.
ТБ № ____. Фізкультурне свято «Малі Олімпійські ігри»


92.
ТБ № ____. Підготовчі вправи, загально розвивальні вправи. Вправи з великим м’ячем. Основні прийоми та правила гри воротаря. Навчальна гра у футбол


Школа сприяння розвитку фізичних здібностей
93.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000м. вправи для м’язів стопи. Стрибкові вправи. Групові дії: взаємодія двох чи трьох партнерів у грі; виконання передач у ноги партнеру; виконання найпростіших комбінацій під час початкового удару та вкидання м’яча з – за бічної лінії. Естафети з м’ячем. Рухливі ігри


94.
ТБ № ____. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000м. вправи для м’язів стопи. Стрибкові вправи. Групові дії: взаємодія двох чи трьох партнерів у грі; виконання передач у ноги партнеру; виконання найпростіших комбінацій під час початкового удару та вкидання м’яча з – за бічної лінії. Естафети з м’ячем. Рухливі ігри


95.
ТБ № ____. Загально розвивальні вправи. Багато скоки. Стрибки через перешкоду. Вправи для розвитку координації. Рухлива гра «У квадраті»


96.
ТБ № ____. Загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби. Вправи для профілактики плоскостопості. Високий старт і його різновиди. Біг на дистанцію 30м. рухлива гра за вибором дітей.
КН: вміння грати в ігри


97.
ТБ № ____. Загально розвивальні вправи в русі. Нахили тулуба вперед.
Визначення резервних можливостей учнів: швидкість (біг 30м)
Рухлива гра «Човникова естафета»


98.
ТБ № ____. Різновиди бігу, ходьби. Стрибкові вправи. Виси: підтягування у висі (хлопчики), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра «Односкок».
Визначення резервних можливостей учнів: гнучкість (нахил тулуба вперед з положення сидячи)


99.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи. Рухлива гра «Човникова естафета».
Визначення резервних можливостей учнів: сила (підтягування у висі та у висі лежачи)


100.
ТБ № ____. Загальнорозвивальні вправи. Біг почергово з ходьбою до 1000м. стрибки у довжину з місця.
Визначення резервних можливостей учнів: спритність («човниковий» біг 4х9м)


101.
ТБ № ____. Повільний біг а дистанцію до 500м. Загальнорозвивальні вправи в русі. Гра «Зустрічна естафета».
Визначення резервних можливостей учнів: швидкісно – силові якості


102.
ТБ № ____. Підготовчі вправи. Загально розвивальні вправи в русі. Рухливі ігри.
Визначення резервних можливостей учнів: витривалість


103.
ТБ № _____. Урок рухливих ігор на свіжому повітрі (на вибір вчителя)


104.
ТБ № ____. Нестандартний урок «Веселі старти»


105.
Підсумковий урок за рік. Завдання на канікули




Вступна частина
Українська мова
Мета вивчення курсу – формування ключової комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) у процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення життєво важливих завдань. Навчання української мови спрямовується на формування соціокультурної компетентності, яка охоплює загальнокультурний розвиток учнів, адаптацію їх до життя в певному середовищі, громадське, патріотичне, морально – естичне, естетичне виховання.
У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити молодших школярів
         * організовувати свою навчальну діяльність,
         * сформувати в них почуття відповідальності за виконуване завдання,
         * готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом,
         * мати власну думку з приводу обговорюваних питань, обґрунтувати її.
Завдання:
         * вироблення в учнів мотивації навчання української мови;
              * формування комунікативних умінь;
         * гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання і письма);
         * опанування найважливіших функціональних складників мовної системи;
         * соціально – культурний розвиток особистості;
         * формування в учнів уміння вчитися.
Змістові лінії:
- мовленнєва,
- мовна,
- соціокультурна,
- діяльнісна.
Розділи програми:
- «Мовленнєва змістова лінія»;
- «Мовна змістова лінія»;
- «Соціокультурна змістова лінія»;
- «Діяльнісна змістова лінія».

Розвиток зв’язного мовлення:
2 клас – 17 годин на рік (один раз на два тижні). Уроки присвячуються ознайомленню школярів із виражальними засобами мови: порівняннями, епітетами, метафорами (без називання термінів) . Учні повинні вчитися правильно їх вживати і розуміти. Формується вміння редагувати деформовані речення і тексти, будувати розповіді, описи за малюнком і запитаннями, серією малюнків, даним початком, опорними словами. З ІІ семестру пропонувати самостійно записувати в зошити невеликі висловлювання (3 – 4 речення). Творчі роботи виконуються усно.

Програмне і навчально – методичне забезпечення навчального плану
Кількість годин на тиждень згідно з програмою: 4/3.

Реквізити програми:
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи. К.: Видавничий дім «Освіта», 2012, 392 с.
Навчально – методичні комплекси:
* Підручник: Захарійчук М. Д. Українська мова 2 клас. К.: Грамота, 2012.
* Посібник для вчителя: Володарська М. О., Ковальчук Н. О. Українська мова (за підручником М. Д. Захарійчук). І семестр, ІІ семестр. – Харків, Видавнича група «Основа», 2012.
* Друковані зошити: Захарійчук М. Д. Зошит з розвитку писемного мовлення. – К.: «Грамота», 2015.


Українська мова
(М. Д. Захарійчук. Українська мова. Підручник для 2 класу. – К.: Грамота, 2012 р.)
І семестр (64 год)
Перелік перевірних робіт
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Аудіювання


2.
Діалог
Протягом семестру

3.
Перевірка мовних знань і вмінь


4.
Перевірка мовних знань і вмінь


5.
Диктант


6.
Списування



№ з/п
№ з/п по темі
Тема уроку
Дата
Приміт-
ка
Звуки і букви (37 год)
1.
1.
Звуки, букви. Українська абетка


2.
2.
Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру


3.
3.
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах


4.
4.
Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків


5.
5.
Голосні звуки [ а ], [ о ], [ у ], [ е ],    [ и ], [ і ] . Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків


6.
6.
Букви, що позначають голосні звуки


7.
7.
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади


8.

Розвиток зв’язного мовлення №1
Побудова і записування речень, що передають зміст малюнка. Складання тексту – опису на тему «Ромашка»


9.
8.
Наголошені голосні звуки [ е ], [ и ]


10.
9.
Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [ е ],[и]


11.
10.
Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [ е ],[и]


12.
11.
Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [ е ],[и]


13.
12.
Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків


14.
13.
Приголосні звуки [дз], [дз’], [дж]. Позначення їх буквами


15.
14.
Приголосні звуки. Позначення їх буквами


16.

Розвиток зв’язного мовлення №2
Побудова й записування речень, що передають зміст малюнка. Складання тексту – опису на тему «Білочка»


17.
15.
Буква щ
Перевірна робота. Діалог


18.
16.
Приголосні звуки. Звуко – буквений аналіз слів


19.
17.
Буква г


20.
18.
Приголосні звуки. Звуко – буквений аналіз слів


21.
19.
Дзвінкі і глухі приголосні звуки.
Перевірна робота. Діалог


22.
20.
Дзвінкі і глухі приголосні звуки


23.
21.
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Звуко – буквений аналіз слів


24.

Розвиток зв’язного мовлення №3
Побудова й записування речень, що передають зміст малюнка. Складання тексту – розповіді на тему «Осінь»


25.
22.
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
Перевірна робота. Списування


26.
23.
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є


27.
24.
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є


28.
25.
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є


29.
26.
Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення


30.
27.
Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення


31.
28.
Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення


32.

Розвиток зв’язного мовлення №4
Побудова й записування речень, що передають зміст малюнків до казки Ірини Прокопенко «Як гриби ховалися»


33.
29.
Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки


34.
30.
Подовжені м’які приголосні звуки


35.
31.
Подовжені м’які приголосні звуки


36.
32.
Подовжені м’які приголосні звуки


37.
33.
Подовжені м’які приголосні звуки


38.
34.
Апостроф


39.
35.
Апостроф


40.

Розвиток зв’язного мовлення №5
Побудова й записування речень, що передають зміст малюнків на тему «Бережіть книжки»


41.
36.
Апостроф


42.
37.
Апостроф
Перевірна робота. Мовна тема 1


Слово (31 год)
43.
1.
 Аналіз мовної теми.                                                Лексичне значення слова. Розвиток уявлення про те, що слова служать для назви предмета, якості, дії


44.
2.
Лексичне значення слова. Тематичні групи слів


45.
3.
Слова, які відповідають на питання хто? що?


46.
4.
Слова, що означають назви предметів (іменники)


47.
5.
Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Складання речень
Перевірна робота. Аудіювання


48.

Розвиток зв’язного мовлення №6
Побудова й записування речень, що передають зміст малюнків на тему «Історія маленького каштанчика»


49.
6.
Змінювання іменників за зразком один – багато. Робота над прислів’ям. Доповнення речень


50.
7.
Групування предметів за родовими та видовими ознаками


51.
8.
Доречне вживання іменників у реченні.
Перевірна робота. Диктант


52.
9.
Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей


53.
10.
Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Уживання імен у формі звертання


54.
11.
Велика буква у кличках тварин.



55.
12.
 Уживання великої букви в кличках тварин


56.

Розвиток зв’язного мовлення №7
Побудова й записування речень, що передають зміст малюнків на тему «Допомога тваринам узимку»


57.
13.
Велика буква в назвах міст, сіл, річок


58.
14.
Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів


59.
15.
Слова, що називають ознаки предметів ( прикметники)


60.
16.
Зв’язок прикметників з іменниками


61.
17.
Прикметники , протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні


62.
18.
Зв’язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один – багато
Перевірна робота. Мовна тема


63.
19.
 Аналіз мовної теми.                                      Прикметники , близькі за значенням


64.

Розвиток зв’язного мовлення №8
Побудова й записування речень, що передають зміст малюнків до казки Юрія Ярмиша «Як реп’яшок світ побачив»





















Вступна частина
Математика
Мета вивчення курсу:
- формування здатності логічно міркувати;
- уміння виділяти властивості предметів і явищ навколишнього світу;
- виховання зосередженості, наполегливості, працьовитості, самостійності та ін..;
- розвиток інтелекту, пам’яті, мовлення, уяви.
У результаті засвоєння змісту математики учні зможуть:
* сприймати та визначати мету навчальної діяльності;
* зосереджуватися на предметі діяльності;
* організовувати свою діяльність для досягнення суб’єктно чи суспільно значущого результату;
* добирати й застосовувати потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі;
* використовувати здобутий досвід у конкретній навчальній або життєвій ситуації;
* висловлювати ціннісні ставлення щодо результату і процесу власної діяльності;
* усвідомлювати, аналізувати, оцінювати, корегувати результати своєї діяльності.
Основне завдання навчання математики: опанування учнями предметних математичних компетенцій –
                             обчислювальних,
                             інформаційно – графічних,
                             логічних,
                             алгебраїчних.
Предметні компетенції є структурними елементами змісту математичної освіти. Їх базис становлять знання, уміння, навички, способи діяльності, яких набувають школярі у процесі навчання. Результатом засвоєння предметних компетенцій є математична компетентність учнів, яка розглядається як здатність аналізувати, інтегрувати й застосовувати в конкретних життєвих або навчальних проблемних умовах та обставинах набуті знання, уміння, навички, способи діяльності.
Предметна математична компетентність учнів виявляється у таких випадках:
         - цілісне сприйняття світу, розуміння ролі математики у пізнанні дійсності;
         - розпізнавання проблем, які розв’язуються із застосуванням математичних методів;
         - здатність розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом, обґрунтовувати свої дії;
         - уміння користуватися математичною термінологією, знаковою і графічною інформацією;
         - уміння орієнтуватися на площині та у просторі;
         - здатність застосовувати обчислювальні навички й досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях.
Змістові лінії:
         - «Числа, дії з числами»;
         - «Величини»;
         - «Математичні вирази, рівності, нерівності»;
         - «Сюжетні задачі»;
         - «Просторові відношення, геометричні фігури»;
         - «Робота з даними».
Основу змісту початкового курсу математики становить арифметика цілих невід’ємних чисел і вимірювання величин. На пропедевтичному рівні подаються елементи алгебри та геометрії.
Програмне і навчально – методичне забезпечення навчального плану
Кількість годин на тиждень згідно з програмою:  4
Реквізити програми:
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012, 392 с.
Навчально – методичні комплекти:
Підручник: Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька Математика Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.
Посібник для вчителя: М. О. Володарська Математика (за підручником Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницької) І семестр, ІІ семестр. Розрробки всіх уроків курсу на відривних аркушах. Серія «Мій конспект». – Харків, Видавнича група «Основа», 2013 р.
Друковані зошити: Л. В. Оляницька Зошит для контролю навчальних досягнень з математики. 2 клас. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014.



Математика
Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька Математика Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.

І семестр (64 години)
Перелік перевірних робіт
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Самостійна робота № 1


2.
Контрольна робота № 1


3.
Самостійна робота № 2


4.
Контрольна робота № 2


5.
Самостійна робота № 3


6.
Контрольна робота № 3


7.
Самостійна робота № 4


8.
Контрольна робота № 4



№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Розділ І. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас
1.
Лічба в межах 100. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання в межах 20. складання й розв’язування простих задач


2.
Додавання й віднімання в межах 20. задачі на знаходження суми, різниці двох чисел. Структурна форма запису задач


3.
Утворення чисел в межах 100. усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Послідовність чисел першої сотні. Випадки додавання й віднімання, пов’язані з нумерацією чисел Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Аналіз тексту задачі


4.
Позиційний принцип запису чисел. Порівняння чисел у межах 100. Задачі на збільшення (зменшення) на кілька одиниць. Аналіз тексту задачі


5.
Розрядний склад двоцифрових чисел. Числові рівності та нерівності . задачі на збільшення (зменшення) на кілька одиниць. Сутність процесу розв’язування задач. Доба. Тиждень


6.
Додавання і віднімання на основі десяткового складу чисел. Задачі на різницеве порівняння. Рік. Місяць


7.
Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Пряма. Промінь. Відрізок. Творча робота над задачею (доповнення задачі різними запитаннями)


8.
Позначення відрізків буквами латинського алфавіту. Вимірювання довжини відрізків. Одиниці вимірювання довжини: 1 дм, 1 см. Складання задач за малюнком і запитаннями. Істині та хибні висловлювання.
Самостійна робота № 1


9.
Назви компонентів та результату дії додавання. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізків заданої величини


10.
Переставний закон додавання. Порівняння числових відрізків. Задачі на знаходження суми, невідомого доданка


11.
Дія віднімання. Назви компонентів та результату дії віднімання. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Многокутники


12.
Одиниця вимірювання маси – кілограм. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Істині та хибні висловлювання


13.
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування і порівняння простих задач. Одиниця вартості – копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості


14.
Додавання і віднімання в межах 100. Складання та розв’язування задач за коротким записом. Розпізнавання геометричних фігур. Одиниця вимірювання місткості – 1 літр


15.
Узагальнення і систематизація знань, отриманих при вивченні розділу і


16.
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 1


Розділ ІІ. Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд
17.
Аналіз контрольної роботи.
Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Додавання і віднімання числа частинами. Прямі і обернені прості задачі. Побудова відрізків заданої довжини


18.
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Знаходження довжини ламаної. Прості задачі в прямій і оберненій формі


19.
Додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Істинні та хибні висловлювання


20.
Додавання і віднімання чисел 2, 3, 4 з переходом через десяток. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Прямий і непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші паперу в клітинку


21.
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Ознайомлення зі складеною задачею.


22.
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Складена задача, що містить збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць. Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника. Розпізнавання геометричних фігур


23.
Додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток. Застосування переставного закону при додаванні виду 5+6. обчислення значень виразів зі змінною. Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін многокутника. Розв’язування задач на знаходження суми трьох доданків


24.
Додавання і віднімання числа з переходом через десяток. Застосування переставного закону додавання. Складання та розв’язування задач за графічними схемами. Побудова прямокутника за даними сторонами.
Самостійна робота № 2


25.
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання чисел з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння задач. Квадрат. Побудова квадрата за даними сторонами. Порівняння іменованих чисел


26.
Додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного


27.
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Складені задачі. Обчислення значень виразів зі змінною на одну дію


28.
Додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр прямокутника. Формула периметра прямокутника


29.
Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Складені задачі. Периметр квадрата


30.
Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Додавання і віднімання іменованих чисел


31.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 2


32.
Аналіз контрольної роботи.
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. Задачі з двома запитаннями


33.
Додавання числа до суми. Віднімання числа від суми. Порядок виконання дій без дужок і з дужками. Розв’язування задач на дві дії виразом


34.
Додавання суми до числа. Віднімання суми від числа. Порядок виконання дій у виразах з дужками і без дужок. Розв’язування задач на дві дії виразом


35.
Читання, запис і обчислення значень виразів, що містять дії 1 - го ступеня , без дужок і з дужками. Складені задачі


Розділ ІІІ. Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд
36.
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок : 37+6). Задачі на дві дії (додавання і віднімання) , які є комбінаціями простих задач вивчених видів


37.
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових у процесі обчислень. Округлення чисел. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів


38.
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел способом округлення. Задачі на дві дії (додавання і віднімання) , які є комбінаціями простих задач вивчених видів


39.
Додавання двоцифрового числа до одноцифрового з переходом через розряд. Розв’язування задач різними способами


40.
Віднімання одноцифрового числа від круглого (40-8). Задачі на знаходження невідомого доданка. Задачі на дві дії


41.
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (35-7). Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів


42.
Застосування прийомів усного додавання і віднімання двоцифрових чисел у процесі обчислень та розв’язування задач.
Самостійна робота № 3


43.
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового способом округлення. Порівняння виразу і числа. Творча робота над задачею


44.
Додавання і віднімання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через розряд. Розв’язування задач різними способами


45.
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд  (25+17). Задачі, які містять пряме і непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць


46.
Додавання двоцифрових чисел різними способами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць


47.
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання іменованих чисел. Творча робота над задачею. Задачі на знаходження периметра прямокутника


48.
Додавання двоцифрових чисел . Перевірка правильності виконання дії додавання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків


49.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 3


50.
Аналіз контрольної роботи.
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (45-27). Різні способи віднімання. Дії з іменованими числами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць


51.
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дії віднімання. Складені задачі, які містять збільшення або зменшення числа на кілька одиниць


52.
Одиниця вимірювання маси – центнер. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Вимірювальні прилади. Додавання і віднімання іменованих чисел


53.
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (40-27). Різні прийоми віднімання. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) числа або суми двох чисел на кілька одиниць


54.
Закріплення прийомів усного додавання і віднімання двоцифрових чисел. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач вивчених видів. Конструювання геометричних фігур з інших фігур


55.
Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Складання плану розв’язування задачі


56.
Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Заміна складеного іменованого числа простим, а простого – складеним. Розв’язування задач вивчених видів.
Самостійна робота № 4


57.
Коло, круг та його елементи. Творча робота над задачею


58.
Розпізнавання геометричних фігур. Істинні та хибні висловлювання. Розв’язування задач на дві дії вивчених видів


59.
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Обчислення значень виразів зі змінною на одну та дві дії. Розпізнавання кола і круга за історичними ознаками. Розв’язування простих і складених задач вивчених видів


60.
Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100. Задачі на знаходження периметра прямокутника. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць


61.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 4


62.
Аналіз контрольної роботи.   Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100. порівняння іменованого числа та суми або різниці іменованих чисел. Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших


63.
Додавання і віднімання чисел у межах 100. розпізнавання геометричних фігур. Складені задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць


64.
Урок – подорож. Математичні цікавинки від королеви Математики.


ІІ семестр (76 години)
Розділ ІV. Множення і ділення. Табличне множення і ділення
65.
Сутність дії множення. Знак множення. Заміна суми однакових доданків дією множення


66.
Назви компонентів та результату дії множення. Складання виразів на множення за малюнками. Читання рівностей на множення різними способами. Множини


67.
Переставний закон множення. Задачі на розкриття змісту дії множення


68.
Складання таблиці множення числа 2. Прості задачі на множення. Задачі на знаходження периметра прямокутника


69.
Закріплення табличних випадків множення числа 2. Збільшення числа в кілька разів. Задачі на збільшення числа в кілька разів


70.
Сутність дії ділення. Прості задачі на розкриття змісту ділення


71.
Взаємозв’язок між множенням і діленням. Складання рівностей на ділення з рівностей на множення. Задачі на розкриття змісту ділення
Самостійна робота № 5


72.
Складання таблиці ділення на 2. прості задачі на ділення


73.
Порядок виконання дій у виразах, що містять дії різних ступенів. Застосування  таблиці множення і ділення на 2 для обчислень, розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення


74.
Назви компонентів та результату дії ділення. Зменшення числа у кілька разів. Розв’язування простих задач на застосування таблиці ділення на 2


75.
Табличні випадки множення і ділення на 2. Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення і ділення числа 2. прості задачі на множення і ділення


76.
Табличні випадки множення і ділення на 2. Задачі на дві дії різних ступенів


77.
Множення на 1 і ділення на 1. Ділення рівних частин. Прості задачі на множення і ділення


78.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 5


79.
Аналіз контрольної роботи.     Складання таблиці множення числа 3. Задачі на дві дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів


80.
Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 3. Порядок виконання дій у виразах без дужок та з дужками


81.
Взаємозв’язок між множенням і діленням. Складання рівностей за малюнками. Творча робота над задачею


82.
Складання таблиці ділення на 3. складання задач за малюнком, за даним розв’язанням


83.
Закріплення вивчених табличних випадків множення і ділення


84.
Повторення таблиць множення та ділення на 3. Обчислення значень виразів зі змінними на дві дії різних ступенів. Розв’язування задач з буквеними даними


85.
Закріплення табличних випадків множення та ділення на 2, на 3.
Самостійна робота № 6


86.
Складання таблиці множення числа 4. розв’язування задач на дві дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів


87.
Складання таблиці ділення на 4. знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування таблиць множення і ділення на 4


88.
Закріплення таблиць множення і ділення на 4. розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів, на конструювання геометричних фігур


89.
Закріплення таблиць множення і ділення на 4. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого діленого і дільника. Розв’язування простих задач на розкриття множення , ділення арифметичним способом та способом складання рівнянь


90.
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження значень виразів на дві дії різних ступенів з дужками та без. Розв’язування простих задач на дві дії різних ступенів, які є комбінацією простих задач вивчених видів


91.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 6


92.
Аналіз контрольної роботи.
 Складання таблиці множення числа 5. Розв’язування простих і складених задач, що містять випадки множення на 5


93.
Складання таблиці ділення на 5. Знаходження значень виразів та розв’язування задач на застосування таблиць множення і ділення на 5


94.
Закріплення таблиць множення і ділення на 5. Читання і запис виразів, що містять дії різних ступенів. Обчислення значень виразів зі змінними. Розв’язування задач, що містять табличні випадки множення і ділення на 5


95.
Обчислення значень виразів та розв’язування задач на застосування таблиць множення і ділення на 4, 5


96.
Складання таблиці множення числа 6. Одиниці вимірювання часу – доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником


97.
Визначення часу за годинником. Одиниці часу, пов’язані з обертанням небесних тілдоба, місяць, рік


98.
Співвідношення між одиницями часу. Табель – календар.
Самостійна робота № 7


99.
Складання таблиці ділення на 6. Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування таблиці ділення на 6


100.
Закріплення таблиці ділення на 6. Розв’язування задач двома способами


101.
Кратне порівняння чисел. Задачі на кратне порівняння чисел


102.
Складання таблиці множення числа 7. розв’язування вправ і задач на застосування таблиці множення числа 7


103.
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Розв’язування рівнянь


104.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 7


105.
Складання таблиці ділення на 7. Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування таблиці ділення на 7


106.
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування таблиці ділення на 7


107.
Залежність результату множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому. Закріплення вивчених табличних випадків множення і ділення


108.
Розв’язування вправ і задач на застосування вивчених таблиць множення і ділення


109.
Складання таблиці множення числа 8. Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці множення числа 8


110.
Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці множення числа 8. Знаходження значень виразів, що містять дії різних ступенів.
Самостійна робота № 8


111.
Складання таблиці ділення на 8. Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 8


112.
Розв’язування вправ і задач на застосування вивчених таблиць множення і ділення. Задачі з буквеними даними


113.
Складання таблиці множення числа 9. Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці множення числа 9


114.
Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці множення числа 9. Перевірка правильності виконання дії множення


115.
Складання таблиці ділення на 9. Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 9


116.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 8


117.
Аналіз контрольної роботи.
Властивості множення на нуль, нуля на число. Неможливість ділення на нуль. Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 9


118.
Властивості множення і ділення на 10. Розв’язування вправ і задач на застосування вивчених таблиць множення і ділення


119.
Розв’язування вправ і задач на застосування вивчених таблиць множення і ділення


120.
Сторінки для допитливих. Розв’язування цікавих задач


121.
Нумерація чисел в межах 100. Додавання і віднімання двоцифрових чисел . Розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів


122.
Повторення прийомів додавання і віднімання чисел в межах 100. Розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів.
Самостійна робота № 9


123.
Повторення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів


124.
Повторення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100. Розв’язування чисел на 2 – 3 дії різних ступенів


125.
Закріплення прийомів додавання і віднімання, множення і ділення чисел у межах 100. Розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів


126.
Повторення і систематизація знань


127.
Тематичне оцінювання.
Контрольна робота № 9


128.
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнюючий урок


129.
Узагальнюючий урок



130.
Узагальнюючий урок



131.
Узагальнюючий урок



132.
Узагальнюючий урок



133.
Узагальнюючий урок



134.
Узагальнюючий урок



135.
Узагальнюючий урок



136.
Узагальнюючий урок



137.
Повторення вивченого


138.
Повторення вивченого


139.
Підсумковий урок за семестр


140.
Підсумковий урок за рік





Природознавство
(Підручник: Ірина Грущинська. Природознавство. Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.)

Перелік перевірних робіт
№ з/п
Вид перевірки
Дата
Примітка
1.
Самостійна робота №1


2.
Контрольна робота № 1


3.
Самостійна робота № 2


4.
Контрольна робота № 2


5.
Самостійна робота № 3


6.
Контрольна робота № 3


7.
Самостійна робота № 4


8.
Контрольна робота № 4


9.
Самостійна робота № 5


10.
Контрольна робота № 5



№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
І семестр (32 години)
Вступ (1 год)
1.
Зустріч 1. Що таке явища природи?


Вплив Сонця на природу і погоду на Землі (13 год)
2.
Зустріч 2. Яку форму має Земля?


3.
Зустріч 3. Яку форму має горизонт?


4.
Зустріч 4. Чому буває день і ніч?


5.
Зустріч 5. Чому відбувається зміна пір року?


6.
Зустріч 6. Екскурсія. Як спостерігати за полудневим розташуванням Сонця? Що таке гномон? Як навчитися у сонячну погоду визначати сторони горизонту?


7.
Зустріч 7. Як вимірювати температуру повітря?
Самостійна робота № 1


8.
Зустріч 8. Де в природі міститься вода?


9.
Зустріч 9. Як змінюється стан води при нагріванні й охолодженні?


10.
Зустріч 10. Що таке колообіг води в природі?


11.
Зустріч 11. Якими бувають погода і хмарність?


12.
Зустріч 12. Як виникає вітер?


13.
Зустріч 13. Як народні прикмети допомагають передбачати погоду?


14.
Зустріч 14. Перевір себе: що я знаю про вплив Сонця на природу і погоду. Які рослини і тварини допомагають людям передбачати погоду?
Контрольна робота № 1


Природа восени (17 год)
15.
Зустріч 15. Які в осені прикмети?


16.
Зустріч 16. Екскурсія. Які зміни відбуваються в природі восени?


17.
Зустріч 17. Як змінюється нежива природа восени?


18.
Зустріч 18. Які осінні явища відбуваються у житті рослин?


19.
Зустріч 19. Як різняться рослини за тривалістю життя?


20.
Зустріч 20. Як розмножуються рослини?


21.
Зустріч 21. Як розселяються рослини?
Самостійна робота № 2


22.
Зустріч 22. Чому восени добре збирати гриби?


23.
Зустріч 23. Як змінюється життя комах і риб восени?


24.
Зустріч 24. Як змінюється восени життя птахів?


25.
Зустріч 25. Як змінюється восени життя звірів?


26.
Зустріч 26. Які існують зв’язки між живою і неживою природою?


27.
Зустріч 27. Які осінні турботи у людей у містах і селах восени?


28.
Зустріч 28. Перевір себе: що я знаю про неживу та живу природу восени?
Контрольна робота № 2


29.
Зустріч 29. Практична робота «Розпізнавання органів трав’янистих рослин»


30.
Зустріч 30.  Практична робота «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за малюнками та фотографіями


31.
Зустріч 31. Узагальнення знань по темі «Природа восени»


Природа взимку (10 год)
32.
Зустріч 32. Які прикмети у зими?


ІІ семестр (36 годин)
33.
Зустріч 33. Екскурсія. Як спостерігати за природою взимку? Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи


34.
Зустріч 34. Як змінюється взимку нежива природа?


35.
Зустріч 35. Як рослини пристосувалися до зими?


36.
Зустріч 36. Як змінюється взимку життя комах і птахів?
Самостійна робота № 3


37.
Зустріч 37. Як звірі пристосувалися до життя взимку?


38.
Зустріч 38. Як люди піклуються про тварин взимку?


39.
Зустріч 39. Які турботи приносить зима людям?


40.
Зустріч 40. Навчальний проект «Пташина їдальня»


41.
Зустріч 41. Перевір себе: що я знаю про природу взимку.
Контрольна робота № 3


Природа навесні (14 год)
42.
Зустріч 42. Які прикмети у весни?


43.
Зустріч 43. Які ознаки весни помітні в неживій природі?


44.
Зустріч 44. Як дерева зустрічають весну?


45.
Зустріч 45. Які трав’янисті рослини першими зацвітають навесні?


46.
Зустріч 46. Чому кажуть, що весняний день рік годує?


47.
Зустріч 47. Коли з’являються навесні комахи?


48.
Зустріч 48. Як змінюється навесні життя риб?
Самостійна робота № 4


49.
Зустріч 49. Коли повертаються із вирію перелітні птахи?


50.
Зустріч 50. Як змінюється навесні життя звірів?


51.
Зустріч 51. Як треба поводитися серед природи навесні?


52.
Зустріч 52. Чим займаються люди в місті та селі навесні?


53.
Зустріч 53. Екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?


54.
Зустріч 53. Узагальнюючий урок з теми «Природа навесні»


55.
Зустріч 55. Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?
Контрольна робота № 4


Природа влітку (13 год)
56.
Зустріч 56. Які прикмети літа?


57.
Зустріч 57. Як змінюється влітку нежива природа?


58.
Зустріч 58. Як змінюється життя рослин улітку?


59.
Зустріч 59. Які рослини зростають на луках та поблизу водойм?


60.
Зустріч 60. Чи всі лісові ягоди можна куштувати?
Самостійна робота № 5


61.
Зустріч 61. Як живеться тваринам у лісі влітку?


62.
Зустріч 62. Як живеться тваринам улітку на луках та водоймах?


63.
Зустріч 63. Які рослини занесені до Червоної книги України?


64.
Зустріч 64. Які тварини занесені до Червоної книги України?


65.
Зустріч 65. Що ти знаєш про рослини – символи України?
Контрольна робота № 5


66.
Зустріч 66. Екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?


67.
Зустріч 67. Як змінюється впродовж року розташування сонця?
Як досліджувати природу влітку?


68.
Зустріч 68. Перевір себе: що я знаю про сезонні зміни в природі?
Підсумковий урок за рік













Комментарии

  1. Шановна пані Баканьова С.В., дякую за матеріали, придбала конспекти уроків фіз.культури Богайчука, а календарне у вас є, так зручно, успіхів Вам!!!

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Технологічна карта уроку