1 клас. Нова українська школа
РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ ДЛЯ 1-го КЛАСУ (програма Шияна)
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
1. Я досліджую світ
|
1. Я досліджую світ
|
1. Я досліджую світ
|
1. Я досліджую світ (укр.
мов. чит.)
|
1. Я досліджую світ
|
2. Українська мова (чит.)
|
2. Математика
|
2. Українська мова (чит.)
|
2. Я досліджую світ (кр..
мов. письмо)
|
2. Українська мова (чит.)
|
3. Математика
|
3. Українська мова (письмо)
|
3. Українська мова (письмо)
|
3. Я досліджую світ
(математика)
|
3. Математика
|
4. Фізична культура
|
4. Мистецтво
|
4. Англійська мова
|
4. Фізична культура
|
4. Англійська мова
|
5. Риторика
|
5. Мистецтво
|
5. Фізична культура
|
||
І тиждень "Я - школяр"
ТИЖДЕНЬ 1 «Я –
ШКОЛЯР»
Назва предметів
|
Понеділок
03.09
|
Вівторок
04.09
|
Середа
05.09
|
Четвер
06.09
|
П’ятниця
07.09
|
Українська мова
(читання)
|
Вступ. Державний Гімн
України. Вірш Г.Чубач «Батьківщина».
Що я очікую від шкільного
життя?
|
Практичне ознайомлення зі
словом, реченням.
«Хто я, хто мої
однокласники?»
|
Я досліджую світ
Голосні та приголосні
звуки. Моделювання звукової структури слів. Порівняння предметів складання
речень.
Що покласти у шкільний
ранець?
|
Практичне уявлення про
немовні звуки та звуки мовлення. Поділ слів на склади. Складання речень за
схемами.
Інтерв’ю з однокласником
«Де ти живеш?»
|
|
Українська мова
(письмо)
|
Рядок. Вправи в рядку.
Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри
|
Створення «паспорта»
школяра: «автопортрет», запис імені, дата народження або малюнок відповідної
пори року, адреса або малюнок місця проживання
|
Я досліджую світ
Ознайомлення з міжрядковою
лінією сітки зошита. Складання речень за малюнками. Діалог/гра «Що варто
покласти в ранець і навіщо?»
|
||
Математика
|
Геометричні фігури.
Упорядкування об’єктів за збільшенням або зменшенням певної величини
|
Взаємне розміщення
предметів. Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із
зображенням геометричних фігур)
|
Я досліджую світ
Дослідження в парах
шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса – легший/важчий).
Загадки-пантоміми «Покажіть, що несеш у ранці»
|
Ознаки предметів.
Узагальнення. Класифікація.
Довший-коротший. Назви чисел у межах 10. лічба предметів. Цифри.
Порівняння (на око)
об’єктів навк. світу завдовжки, за масою. Упорядкування об’єктів за
збільшенням або зменш. Певної величини
|
|
Я досліджую світ
|
Чого я хочу навчитися в
школі? «Школа моєї мрії»
|
«Хто як дістався до школи».
Перегляд мультфільму,
сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі
|
Гра-пантоміма «Відгадай моє
хобі». Дослідження околиць школи для розроблення безпечного маршруту.
Створення схеми-малюнка «Дорога до
школи»
|
Колаж «Знайомтесь – це ми»
|
|
Мистецтво (2 год)
|
1. Цікавий світ навколо
мене. Осінь щедра, осінь золотава
2. Звуки природи. Музичні
звуки
|
||||
Фізична культура
|
ОЗВ. Біг 30м. Рухлива гра
|
ОЗВ. Біг 30м. Рухлива гра
|
ОЗВ. Біг 30м. Рухлива гра
|
||
Російська мова
|
Мир вокруг нас. Первый раз в
первый класс
|
Комментарии
Отправить комментарий