1 клас. Нова українська школа




РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ ДЛЯ 1-го КЛАСУ (програма Шияна)

Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
1. Я досліджую світ
1. Я досліджую світ
1. Я досліджую світ
1. Я досліджую світ (укр. мов. чит.)
1. Я досліджую світ
2. Українська мова (чит.)
2. Математика
2. Українська мова (чит.)
2. Я досліджую світ (кр.. мов. письмо)
2. Українська мова (чит.)
3. Математика

3. Українська мова (письмо)
3. Українська мова (письмо)
3. Я досліджую світ (математика)
3. Математика
4. Фізична культура

4. Мистецтво
4. Англійська мова
4. Фізична культура
4. Англійська мова
5. Риторика

5. Мистецтво


5. Фізична культура







Календарне планування для 1 класу (програма Шияна)
І тиждень "Я - школяр"


ТИЖДЕНЬ 1 «Я – ШКОЛЯР»
Назва предметів
Понеділок
03.09
Вівторок
04.09
Середа
05.09
Четвер
06.09
П’ятниця
07.09
Українська мова (читання)
Вступ. Державний Гімн України. Вірш Г.Чубач «Батьківщина».
Що я очікую від шкільного життя?

Практичне ознайомлення зі словом, реченням.
«Хто я, хто мої однокласники?»
Я досліджую світ
Голосні та приголосні звуки. Моделювання звукової структури слів. Порівняння предметів складання речень.
Що покласти у шкільний ранець?
Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Поділ слів на склади. Складання речень за схемами.
Інтерв’ю з однокласником «Де ти живеш?»
Українська мова (письмо)

Рядок. Вправи в рядку. Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри
Створення «паспорта» школяра: «автопортрет», запис імені, дата народження або малюнок відповідної пори року, адреса або малюнок місця проживання
Я досліджую світ
Ознайомлення з міжрядковою лінією сітки зошита. Складання речень за малюнками. Діалог/гра «Що варто покласти в ранець і навіщо?»

Математика
Геометричні фігури. Упорядкування об’єктів за збільшенням або зменшенням певної величини
Взаємне розміщення предметів. Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур)

Я досліджую світ
Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса – легший/важчий). Загадки-пантоміми «Покажіть, що несеш у ранці»
Ознаки предметів. Узагальнення.  Класифікація. Довший-коротший. Назви чисел у межах 10. лічба предметів. Цифри.
Порівняння (на око) об’єктів навк. світу завдовжки, за масою. Упорядкування об’єктів за збільшенням або зменш. Певної величини
Я досліджую світ
Чого я хочу навчитися в школі? «Школа моєї мрії»
«Хто як дістався до школи».
Перегляд мультфільму, сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі
Гра-пантоміма «Відгадай моє хобі». Дослідження околиць школи для розроблення безпечного маршруту. Створення схеми-малюнка «Дорога  до школи»

Колаж «Знайомтесь – це ми»
Мистецтво (2 год)

1. Цікавий світ навколо мене. Осінь щедра, осінь золотава
2. Звуки природи. Музичні звуки



Фізична культура
ОЗВ. Біг 30м. Рухлива гра


ОЗВ. Біг 30м. Рухлива гра
ОЗВ. Біг 30м. Рухлива гра
Російська мова
Мир вокруг нас. Первый раз в первый класс




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Технологічна карта уроку