Технологічна карта уроку


Додаток 6
до наказу начальника  відділу
освіти Петрівської  районної
державної адміністрації
від______________№________

Технологічна карта планування уроку з використанням засобів ІКТ 
Предмет, клас 
Природознавство, 1 клас
Тема уроку,
№ уроку по темі 
Якими бувають рослини?
Актуальність використання засобів ІКТ 
На уроці використовуються різні форми класної роботи: фронтальна, групова, робота в парі, індивідуальна. Використання інтерактивної дошки в поєднанні з аудіозасобів дозволяє реалізувати принципи наочності, доступності та системності викладу матеріалу. Вона стимулює розвиток розумової та творчої активності учнів, захоплення предметом, створення найкращих умов для оволодіння навичками аудіювання і говоріння і забезпечує ефективність засвоєння матеріалу на уроці англійської мови. 
Мета уроку 
Освітня мета: навчити учнів розрізняти “дикорослі та культурні “ рослини, наводити приклади цих рослин; навчати розпізнавати рослини найближчого оточення
Завдання уроку 
навчальні 
розвиваючі 
виховні 
Активізувати уміння порівнювати та групувати рослини за місцем проживання
Розвивати. логічне мислення та усне мовлення
Формувати дружелюбність, почуття захоплення красою рослин
Вид використовуваних на уроці засобів ІКТ 
Електронний наочний посібник: Сходинки до інформатики. Комплекс навчально - розвивальних програм для 2 - 3 - 4 класів. 2 клас: Лісова галявина; мультимедійна презентація етапів уроку
Необхідне апаратне і програмне забезпечення 
Персональні  комп'ютери, програмні засоби (електронний посібник “Сходинки до інформатики”)

Джерела методичної інформації:
1. Науково-методичні, методичні посібники
1.1. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 - 4 класи. К.: Видавничий дім “Освіта”, 2012, 392 с.
1.2. І. В. Грущинська “Готуємось до уроків природознавства у 1 класі”. К.: Видавничий дім “Освіта”, 2012, 190 с.
1.3. Володарська М. О., Ривкіна О. О.Усі уроки природознавства. 1клас. Х.: Видавнича група “Основа”, 2012.
2. Статті
2.1.
3. Інтернет-ресурси
3.1. Сходинки до інформатики. Комплекс загально - розвивальних програм для 2 - 3 - 4 класів. 2 клас: Лісова галявина.
Джерела навчальної інформації:
4. Основний підручник
4.1. І. Грущинська. Природознавство 1. К.: Видавничий дім “Освіта”, с. 56 - 57.
5. Додаткові підручники, навчальні та електронні посібники
5.1. Грущинська І. Зошит друга природи. 1 клас. - К.: Видавничий дім “Освіта”, 2013.
5.2. Гербарій рослин для початкових класів.
5.3. Додаток “Загадки про рослини”
6. Інтернет-ресурси
6.1.

Організаційна структура використання ІКТ на уроці
Етап 1. Організаційний момент
Мета використання ІКТ
підвищення навчальної мотивації учнів шляхом використання на уроці інтерактивної дошки;
вдосконалення навичок роботи з інтерактивною дошкою; 
Тривалість етапу 
2 - 3  хв. 
Основний вид діяльності із засобами ІКТ 
1)  Психологічна гра “Комплімент” (створення атмосфери довіри у класі)

Форма організації діяльності учнів 
Фронтальна 
Функції та основні види діяльності викладача на даному етапі 
Контроль за мовою учнів 
Етап 2. Повідомлення теми і мети уроку



Тривалість етапу 
5 хв. 
Основний вид діяльності
1)     розгляд рослин у зошиті 5.1
2)     розподіл рослин на групи за відомими ознаками

Форма організації діяльності учнів 
Фронтальна, індивідуальна, парна. 
Функції та основні види діяльності викладача на даному етапі 
Контроль та визначення проблеми, яка розв’яжеться в ході сприйняття матеріалу
Етап 3. Сприйняття та усвідомлення матеріалу



Тривалість етапу 
10 - 12 хв. 
Основний вид діяльності
1)     розгляд гербарію 5.2.
2)     групування рослин за ознаками (в парах)
Форма організації діяльності учнів 
Групова, парна
Функції та основні види діяльності викладача на даному етапі 
Контроль, підтримка бесіди 
Етап 4 Узагальнення та систематизація знань

Мета використання ІКТ
За допомогою практичних дій перевірити уміння дітей групувати рослини за ознакою “ягоди - гриби”
Тривалість етапу 
15 хв. 
Основний вид діяльності
1)     Гра “Так чи ні” (про “дивовижні” рослини, які не ростуть у нашій місцевості)
2)     Гра - змагання (робота груп : впізнай рослини по фото 5.1.
3)     Групування рослин за ознакою “культурні - дикорослі” (в парах, доказово)
4)     Робота з КП “Сходинки до інформатики. 2 клас. - Лісова галявина”
Форма організації діяльності учнів 
Групова , парна, індивідуальна
Функції та основні види діяльності викладача на даному етапі 
Консультант 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога