Технологічна карта уроку
Додаток
6
до
наказу начальника відділу
освіти
Петрівської районної
державної
адміністрації
від______________№________
Технологічна карта планування уроку з використанням засобів ІКТ
Предмет, клас
|
Природознавство, 1 клас
|
||
Тема уроку,
№ уроку по темі |
|||
Актуальність використання
засобів ІКТ
|
На уроці використовуються різні форми класної роботи: фронтальна,
групова, робота в
парі, індивідуальна. Використання інтерактивної дошки в поєднанні з
аудіозасобів дозволяє реалізувати принципи наочності, доступності та
системності викладу матеріалу. Вона стимулює розвиток розумової
та творчої активності учнів, захоплення предметом, створення найкращих умов
для оволодіння навичками аудіювання і говоріння і забезпечує ефективність
засвоєння матеріалу на уроці англійської мови.
|
||
Мета уроку
|
Освітня мета: навчити учнів розрізняти “дикорослі та культурні “ рослини, наводити приклади цих
рослин; навчати розпізнавати рослини найближчого оточення
|
||
Завдання уроку
|
навчальні
|
розвиваючі
|
виховні
|
Активізувати уміння порівнювати та групувати рослини за місцем
проживання
|
Розвивати. логічне мислення та усне мовлення
|
Формувати дружелюбність, почуття захоплення красою рослин
|
|
Вид використовуваних на уроці
засобів ІКТ
|
Електронний наочний
посібник: Сходинки до інформатики. Комплекс навчально - розвивальних програм
для 2 - 3 - 4 класів. 2 клас: Лісова галявина; мультимедійна презентація
етапів уроку
|
||
Персональні комп'ютери,
програмні засоби (електронний посібник “Сходинки до інформатики”)
|
|||
Джерела методичної інформації:
1. Науково-методичні,
методичні посібники
1.1.
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням
українською мовою. 1 - 4 класи. К.: Видавничий дім “Освіта”, 2012, 392 с.
1.2.
І. В. Грущинська “Готуємось до уроків природознавства у 1 класі”. К.:
Видавничий дім “Освіта”, 2012, 190 с.
1.3.
Володарська М. О., Ривкіна О. О.Усі уроки природознавства. 1клас. Х.:
Видавнича група “Основа”, 2012.
2. Статті
2.1.
3. Інтернет-ресурси
3.1.
Сходинки до інформатики. Комплекс загально - розвивальних програм для 2 - 3 -
4 класів. 2 клас: Лісова галявина.
Джерела навчальної інформації:
4. Основний підручник
4.1.
І. Грущинська. Природознавство 1. К.: Видавничий дім “Освіта”, с. 56 - 57.
5. Додаткові підручники,
навчальні та електронні посібники
5.1.
Грущинська І. Зошит друга природи. 1 клас. - К.: Видавничий дім “Освіта”,
2013.
5.2.
Гербарій рослин для початкових класів.
5.3.
Додаток “Загадки про рослини”
6. Інтернет-ресурси
6.1.
|
|||
Організаційна структура використання
ІКТ на уроці
|
|||
Етап 1. Організаційний
момент
|
|||
Мета використання ІКТ
|
вдосконалення навичок роботи з
інтерактивною дошкою;
|
||
Тривалість етапу
|
2 - 3 хв.
|
||
Основний вид діяльності із
засобами ІКТ
|
1) Психологічна гра “Комплімент” (створення
атмосфери довіри у класі)
|
||
Форма організації діяльності
учнів
|
Фронтальна
|
||
Функції та основні види діяльності викладача на даному
етапі
|
Контроль за мовою учнів
|
||
Етап 2. Повідомлення
теми і мети уроку
|
|||
Тривалість етапу
|
5 хв.
|
||
Основний вид діяльності
|
1) розгляд рослин у зошиті 5.1
2) розподіл рослин на групи за відомими ознаками
|
||
Форма організації діяльності
учнів
|
Фронтальна, індивідуальна,
парна.
|
||
Функції та основні види діяльності викладача на даному
етапі
|
Контроль та визначення
проблеми, яка розв’яжеться в ході сприйняття матеріалу
|
||
Етап 3. Сприйняття
та усвідомлення матеріалу
|
|||
Тривалість етапу
|
10 - 12 хв.
|
||
Основний вид діяльності
|
1) розгляд гербарію 5.2.
2) групування рослин за ознаками (в парах)
|
||
Форма організації діяльності
учнів
|
Групова, парна
|
||
Функції та основні види
діяльності викладача на даному етапі
|
Контроль, підтримка
бесіди
|
||
Етап 4
Узагальнення та систематизація знань
|
|||
Мета використання ІКТ
|
За допомогою практичних дій
перевірити уміння дітей групувати рослини за ознакою “ягоди - гриби”
|
||
Тривалість етапу
|
15 хв.
|
||
Основний вид діяльності
|
1) Гра “Так чи ні” (про “дивовижні” рослини, які не
ростуть у нашій місцевості)
2) Гра - змагання (робота груп : впізнай рослини по
фото 5.1.
3) Групування рослин за ознакою “культурні - дикорослі”
(в парах, доказово)
4) Робота з КП “Сходинки до інформатики. 2 клас. -
Лісова галявина”
|
||
Форма організації діяльності
учнів
|
Групова , парна,
індивідуальна
|
||
Функції та основні види
діяльності викладача на даному етапі
|
Консультант
|
Комментарии
Отправить комментарий