план роботи ГПД на ІІ семестр




План роботи ГПД на ІІ семестр 2018/2019 н.р.

                 тема тижня              захід                     мета                рухлива година        мета
31

Про права і правила
Правила для всіх. Розповідь про «Правила для учнів»
Формувати навички правильної поведінки в шкільному середовищі
Шикування, ігри з великим м'ячем. Вправи для відновлення дихання
Розвивати навички здорового способу життя, формувати ціннісне ставлення до себе як до особистості
32

Навчаймося, граючись
Навчальна гра «Веселі букви»
Закріплювати знання , отримані на уроках, запобігати перевтомі учнів під час занять
Ходьба, естафети з перешкодами. Гра «Мяч через шнур»
Виховувати бережливе відношення до власного здоровя, розвивати фізичні якості учнів
33

Цікавинки навчання
Гра «Веселі математики»
Розширювати знання учнів з математики, знайомити із шляхами застосування математики в житті
Шикування, ходьба, повільний біг. Гра «М’яч через шнур»
Формувати правильну поставу, розвивати фізичні якості
34

Права дітей
Знайомство «Які права має кожна дитина»
Виховувати ціннісне ставлення до особистості, гордість за державу
Шикування, ігри з великим м’ячем.  вправи  для відновлення дихання
Розвивати навички здорового способу життя, формувати ціннісне ставлення до себе як до особистості
35

Як розмовляти по телефону
Практичне заняття «Як розмовляти по телефону?»
Виховувати ввічливе ставлення до співрозмовника, знайомити з правилами спілкування з незнайомцями
Різновиди ходьби. Ігри за бажанням дітей
Слідкувати за правильністю дихання під час виконання вправ різної інтенсивності
36

Вітаємо весну
Екскурсія «Ознаки весни»
Виховувати спостережливість, ціннісне ставлення до природи, розвивати уміння встановлювати причиново-наслідкові зв’язки
Ходьба , вправи на гімнастичній стінці. Ігри на розвиток уваги
Розвивати увагу, швидкісно-силові якості
37

Первоцвіти
Практичне заняття «Як ростуть первоцвіти?»
Дослідити, звідки первоцвіти беруть «сили», щоб розквітнути весною; виховувати бережливе відношення до природи
Шикування. Бесіда «Значення гнучкості в житті людини»
Зацікавлювати дітей інформацією про можливості людського організму; виховувати повагу один до оного
38

Весняний день рік годує
Бесіда «Весняні турботи» (записи в щоденнику «Письмо для себе»)
Розвивати усне та писемне мовлення, ціннісне відношення до культури
Кросова ходьба
Знайомити з правилами правильного дихання під час спортивної ходьби
39

Як з’явилося на світ курча?
Перегляд мультиків «Чому яйце – символ Великодня?»
З’ясувати, зробити власні висновки , чому яйце є символом Великодня
Організуючі вправи. Ігри з великим м’ячем
Виховувати колективізм, уміння дотримуватися правил гри
40

Зустрічаймо Великдень
Розучування Великодніх ігор
Виховувати ціннісне відношення до традицій та бажання зберігати їх
Шикування, вправи у русі. Гра «Лабіринт»
Виховувати уважність, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості
41

Ми знаємо абетку
Перегляд мультиків «Абетка»
Виховувати бажання читати
Ходьба.  Вправи з великим м’ячем . Біг по периметру. Гра «Рибалки»
Формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я, виховувати колективізм
42

Красива абетка
«Щоденник вражень»: створюй свою абетку (колаж)
Розвивати творчі здібності особистості (колаж «Класна абетка»)
Ходьба за сигналом. Естафети з предметами
Розвивати спритність, швидкість реакції
43

Рухлива абетка
Розучування абетки рухів
Залучити дітей до створення абетки рухів, уміння імпровізувати
Ігри, естафети на свіжому повітрі
Сприяти зміцненню здоров’я, виховувати почуття поваги до однокласників
44

Абетка природи
Знайомство з абеткою природи
Виховувати спостережливість, уміння знаходити аналоги в природі
Участь у міжкласних змаганнях «Сміливі, спритні, дружні»
Вчити дотримуватися правил ігор та естафет, виховувати колективізм
45

Своїми руками
Закладка для книжки
Виховувати працьовитість, бажання бути неповторними, ціннісне відношення до особистості
Конкурс на краще проведення рухливої гри «У колі друзів»
Виховувати почуття колективізму, бажання підтримувати один одного
46

Що потрібно для життя
Дослідження «Що потрібно для життя людини?»
Вчити шукати відповіді на запитання шляхом дослідів та експериментів, виховувати допитливість
Шкільна спартакіада. Ігри за бажанням дітей
Вчити дітей підпорядковувати власні інтереси інтересам колективу, виховувати бажання підтримувати однокласників
47

Ранні овочі
Дослідження «Що потрібно для життя рослин?»
Залежність росту рослини від умов та догляду людини; виховувати потребу бути турботливим по відношенню до рослин
Вправи з м’ячем. Гра «Стонога»
Розвивати точність, правильність виконання вправ, виховувати колективізм
48

Грунт
Досліди з грунтом
За допомогою дослідів довести, що грунт має свої властивості (мікроскоп, лупи, стакани з водою, види грунтів)
Ігри за бажанням дітей
Розвивати швидкість, уміння орієнтуватися на пересіченій місцевості, поліпшувати настрій
49

Природі потрібні всі
Читання та обговорення творів В.Сухомлинського
Довести важливість кожного для цілісного сприйняття світу
Вправи у русі. «Човниковий» біг
Домагатися правильності виконання завдань, розвивати спритність
50

Травничок - боровичок
Одаровані пальчики
Виховувати акуратність, впевненість у рухах
Ходьба, вправи на гімнастичній стінці. Вправи на розслаблення
Розвивати фізичні якості, сприяти згуртуванню колективу
51

Як ми отримуємо інформацію
Слухай, дивись, торкайся, смакуй, відчувай аромат (5 органів чуття)
За допомогою органів чуття пізнавати оточуючий світ, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я
Ходьба, різновиди бігу. Ігри, вправи з великим м’ячем
Сприяти розвиткові фізичних якостей учнів, виховувати ціннісне ставлення до власного здоров’я
52

Безпека в Інтернеті
Інструкція «Як поводитися в Інтернеті?»
Виховувати обачність під час отримання інформації з Інтернету
Спортивні змагання. Естафети між класами
Формувати почуття колективізму, виховувати бережливе відношення д власного здоров’я
53

Вікіпедія
Чомучка
Виховувати та розвивати пізнавальну активність, бажання бути допитливими
Першість класу на звання «Найкращий спортсмен»
Виховувати почуття колективізму
54

Бібліотека. Правила поводження
Чи варто читати книжки? («Письмо для себе»)
Знайомити з правилами поводження з книгами, виховувати бажання бути акуратними
Ходьба, вправи в русі. Повторення вивчених ігор
Розвивати увагу, спритність, виховувати ціннісне ставлення до особистості кожного
55

Обдаровані пальчики
Кишенькова книжечка
Виховувати допитливість, уміння ділитися; створення класної бібліотеки кишенькових книжечок
Шикування. Комплекс вправ з предметами. Рухливі ігри
Розвивати швидкість, увагу, силові якості, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості
56

Я - покупець
Магазин
Виховувати уміння оцінювати власні потреби, розвивати почуття міри
Ходьба за зміною напрямку. Ігри «Гречка», «Невід»
Виховувати інтерес до занять спортом
57

Потреби, бажання
Товари і послуги
Дослідження, присвячене потребам людини; поняття «товар», «послуга»; виховувати заощадливість
Спортивні змагання
Виховувати почуття колективізму; розвивати фізичні якості учнів
58

Гра «Магазин»
Розв’язок ситуацій «Магазин»
Вчити дітей прогнозувати бажання та потреби; виховувати адекватність
Рухливі ігри за бажанням дітей
Виховувати лідерські якості у дітей, уміння підпорядковуватися законам колективу, уміння домовлятися
59

Ціна грошам
Мультик про ціну грошей
Виховувати поміркованість, уміння співставляти потреби та можливості
Естафети з предметами
Розвивати фізичні якості, бажання займатися фізкультурою і спортом
60

Доходи і витрати
Філософська дискусія
Виховувати толерантність, уміння культурно поводити себе під час власних висловлювань та висловлювань однокласників
Рухливі ігри, естафети, забави
Сприяти формуванню здоров’язберігаючої компетентності
61

З чого і для чого це зроблено
Природні та штучні об’єкти
Виховувати бажання дбати про екологію та природні ресурси
Повторення вивчених рухливих ігор
Розвивати рухову активність
62

Штучні матеріали та природа
Мультик про екологічні проблеми
Вчити дітей відстоювати власну точку зору, на власному прикладі доводити свою позицію щодо екології
Вправи з малим м’ячем
Розвивати м’язи рук, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я
63

Техніка та людина. Шляхи взаємодії
Прості механізми
Виховувати бажання дотримуватися правил безпеки під час користування механізмами та технікою
Долання смуг перешкод
Тренування власних фізичних можливостей, виховувати інтерес до занять фізкультурою
64

Експериментуємо та досліджуємо
Прості механізми
Виховувати бажання долучатися до збереження ресурсів та уміння аналізувати та порівнювати
«Веселі перегони»
Виховувати почуття колективізму, уміння домовлятися
65

Одаровані пальчики
Виготовлення простих механізмів
Розвивати уміння дотримуватися інструкцій, виховувати уважність
Різновиди ходьби. «Човниковий» біг
Вчити дбати про власне здоров’я
66

Винаходи людства
Мультик «Винаходи людства» (перегляд, обговорення). Робота у «Щоденнику вражень»
Виховувати відкритість до нової інформації, розвивати уміння аналізувати, порівнювати
Ігри на спортивному майданчику
Розвивати рухову активність, уміння домовлятися
67

Я - винахідник
«Фіксики». Чи потрібно вигадувати «велосипед»?
Розвивати творчі здібності учнів, уміння проявляти себе у нестандартних ситуаціях
Естафети «Сильні, спритні, сміливі!»
Вчити працювати в команді, відчувати відповідальність за спільну справу
68

Найголовніші винаходи людства
Сім чудес світу
Виховувати інтерес до історії людства, розвивати творчі здібності
Біг у лабіринті. Ходьба, вправи на відновлення дихання
Привчати до систематичних занять спортом
69

Людина і природа
Природа вчить як на світі жить
Переконувати дітей, що людина – це частина природи, виховувати бережне ставлення до природи
Командні змагання «Веселі перегони»
Розвивати спритність, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості
70

Конструктор
Моє бачення
Розвивати творчі здібності дітей, виховувати уміння працювати в команді
Повторення вивчених ігор
Сприяти розвитку імунної системи організму
71

Чекаємо на літо
Екскурсія «Ознаки літа»
Виховувати спостережливість, уміння аналізувати та порівнювати
Ігри на свіжому повітрі
Сприяти зміцненню здоров’я
72

Тварини влітку
Екскурсія «Милування природою»
Вчити дітей дотримуватися правил поведінки у лісі, виховувати ціннісне ставлення до особистості
Спортивні естафети
Виховувати колективізм, сприяти розвитку здоров’я учнів
73

Що росте на луках?
Дослідження рослин (мікроскоп, лупа)
Вчити аналізувати, порівнювати, робити узагальнення
Ігри за бажанням дітей
Сприяти розвитку рухових якостей, виховувати повагу до людей, які професіонально займаються спортом
74

Пригоди кульбабки
Цінність рослин для людини (дискусія)
Виховувати ціннісне ставлення до природи
Шикування. Розучування вправ для формування правильної постави
Слідкувати за правильним виконанням вправ, виховувати бережне відношення до власного здоров’я
75

Обдаровані пальчики
Дядечко Реп’ях
Розвивати творчі здібності дітей
Рухлива колективна гра «Вибивний»
Розвивати фізичні якості, сприяти комфортній психологічній атмосфері
76

Готуємося до літніх канікул
Практичне заняття «Що потрібно для подорожі?»
Вчити виділяти головне, суттєве; виховувати акуратність
Ігри за бажанням дітей
Розвивати фізичні здібності, сприяти комфортній психологічній атмосфері
77

Чарівна валіза
Складання рюкзака «Що я візьму з собою в одноденний похід?
Виховувати акуратність, уміння визначати головне
Рухлива гра «Тінь»
Розвивати координацію рухів, фізичні якості дітей
78

Ліс – друг, ліс - ворог
Правила поводження у лісі
Виховувати ціннісне ставлення до власного здоров’я (отруйні комахи, рослини)
Колективна гра «Чарівний м’яч»
Вчити дітей дотримуватися правил гри, запобігати виникненню конфліктів
79

Хто найкраще плаває?
Дослідження (використання Інтернету для аналізу проблеми)
Виховувати допитливість, уміння шукати інформацію
Ігри та естафети за бажанням дітей
Розвивати увагу, спритність, уміння домовлятся
80

Пазл-аплікація
Літо-літечко
Виховувати толерантність, уміння домовлятися та дослухатися один до одного
Ігри та естафети за бажанням дітей
Розвивати увагу, спритність, уміння домовлятися


































































































































































Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Технологічна карта уроку