план роботи ГПД на ІІ семестр
План роботи ГПД на ІІ семестр 2018/2019 н.р.
тема тижня захід мета рухлива година мета
31
|
|
Про права і правила
|
Правила
для всіх. Розповідь про «Правила для учнів»
|
Формувати
навички правильної поведінки в шкільному середовищі
|
Шикування,
ігри з великим м'ячем. Вправи для відновлення
дихання
|
Розвивати
навички здорового способу життя, формувати ціннісне ставлення до себе як до
особистості
|
32
|
|
Навчаймося,
граючись
|
Навчальна
гра «Веселі букви»
|
Закріплювати
знання , отримані на уроках, запобігати перевтомі учнів під час занять
|
Ходьба,
естафети з перешкодами. Гра «М’яч через шнур»
|
Виховувати
бережливе відношення до власного здоров’я, розвивати фізичні
якості учнів
|
33
|
|
Цікавинки
навчання
|
Гра
«Веселі математики»
|
Розширювати
знання учнів з математики, знайомити із шляхами застосування математики в
житті
|
Шикування,
ходьба, повільний біг. Гра «М’яч через шнур»
|
Формувати
правильну поставу, розвивати фізичні якості
|
34
|
|
Права
дітей
|
Знайомство
«Які права має кожна дитина»
|
Виховувати
ціннісне ставлення до особистості, гордість за державу
|
Шикування,
ігри з великим м’ячем. вправи для відновлення дихання
|
Розвивати
навички здорового способу життя, формувати ціннісне ставлення до себе як до
особистості
|
35
|
|
Як
розмовляти по телефону
|
Практичне
заняття «Як розмовляти по телефону?»
|
Виховувати
ввічливе ставлення до співрозмовника, знайомити з правилами спілкування з
незнайомцями
|
Різновиди
ходьби. Ігри за бажанням дітей
|
Слідкувати
за правильністю дихання під час виконання вправ різної інтенсивності
|
36
|
|
Вітаємо весну
|
Екскурсія
«Ознаки весни»
|
Виховувати
спостережливість, ціннісне ставлення до природи, розвивати уміння
встановлювати причиново-наслідкові зв’язки
|
Ходьба ,
вправи на гімнастичній стінці. Ігри на розвиток уваги
|
Розвивати
увагу, швидкісно-силові якості
|
37
|
|
Первоцвіти
|
Практичне заняття
«Як ростуть первоцвіти?»
|
Дослідити,
звідки первоцвіти беруть «сили», щоб розквітнути весною; виховувати бережливе
відношення до природи
|
Шикування.
Бесіда «Значення гнучкості в житті людини»
|
Зацікавлювати
дітей інформацією про можливості людського організму; виховувати повагу один
до оного
|
38
|
|
Весняний
день рік годує
|
Бесіда
«Весняні турботи» (записи в щоденнику «Письмо для себе»)
|
Розвивати
усне та писемне мовлення, ціннісне відношення до культури
|
Кросова
ходьба
|
Знайомити
з правилами правильного дихання під час спортивної ходьби
|
39
|
|
Як
з’явилося на світ курча?
|
Перегляд
мультиків «Чому яйце – символ Великодня?»
|
З’ясувати,
зробити власні висновки , чому яйце є символом Великодня
|
Організуючі
вправи. Ігри з великим м’ячем
|
Виховувати
колективізм, уміння дотримуватися правил гри
|
40
|
|
Зустрічаймо
Великдень
|
Розучування
Великодніх ігор
|
Виховувати
ціннісне відношення до традицій та бажання зберігати їх
|
Шикування,
вправи у русі. Гра «Лабіринт»
|
Виховувати
уважність, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості
|
41
|
|
Ми знаємо абетку
|
Перегляд
мультиків «Абетка»
|
Виховувати
бажання читати
|
Ходьба. Вправи з великим м’ячем . Біг по периметру.
Гра «Рибалки»
|
Формувати
ціннісне ставлення до власного здоров’я, виховувати колективізм
|
42
|
|
Красива
абетка
|
«Щоденник
вражень»: створюй свою абетку (колаж)
|
Розвивати
творчі здібності особистості (колаж «Класна абетка»)
|
Ходьба за
сигналом. Естафети з предметами
|
Розвивати
спритність, швидкість реакції
|
43
|
|
Рухлива
абетка
|
Розучування
абетки рухів
|
Залучити
дітей до створення абетки рухів, уміння імпровізувати
|
Ігри,
естафети на свіжому повітрі
|
Сприяти
зміцненню здоров’я, виховувати почуття поваги до однокласників
|
44
|
|
Абетка
природи
|
Знайомство
з абеткою природи
|
Виховувати
спостережливість, уміння знаходити аналоги в природі
|
Участь у
міжкласних змаганнях «Сміливі, спритні, дружні»
|
Вчити
дотримуватися правил ігор та естафет, виховувати колективізм
|
45
|
|
Своїми
руками
|
Закладка
для книжки
|
Виховувати
працьовитість, бажання бути неповторними, ціннісне відношення до особистості
|
Конкурс на
краще проведення рухливої гри «У колі друзів»
|
Виховувати
почуття колективізму, бажання підтримувати один одного
|
46
|
|
Що потрібно для життя
|
Дослідження
«Що потрібно для життя людини?»
|
Вчити
шукати відповіді на запитання шляхом дослідів та експериментів, виховувати
допитливість
|
Шкільна
спартакіада. Ігри за бажанням дітей
|
Вчити
дітей підпорядковувати власні інтереси інтересам колективу, виховувати
бажання підтримувати однокласників
|
47
|
|
Ранні
овочі
|
Дослідження
«Що потрібно для життя рослин?»
|
Залежність
росту рослини від умов та догляду людини; виховувати потребу бути турботливим
по відношенню до рослин
|
Вправи з
м’ячем. Гра «Стонога»
|
Розвивати
точність, правильність виконання вправ, виховувати колективізм
|
48
|
|
Грунт
|
Досліди з
грунтом
|
За
допомогою дослідів довести, що грунт має свої властивості (мікроскоп, лупи,
стакани з водою, види грунтів)
|
Ігри за
бажанням дітей
|
Розвивати
швидкість, уміння орієнтуватися на пересіченій місцевості, поліпшувати
настрій
|
49
|
|
Природі
потрібні всі
|
Читання та
обговорення творів В.Сухомлинського
|
Довести
важливість кожного для цілісного сприйняття світу
|
Вправи у
русі. «Човниковий» біг
|
Домагатися
правильності виконання завдань, розвивати спритність
|
50
|
|
Травничок
- боровичок
|
Одаровані
пальчики
|
Виховувати
акуратність, впевненість у рухах
|
Ходьба,
вправи на гімнастичній стінці. Вправи на розслаблення
|
Розвивати
фізичні якості, сприяти згуртуванню колективу
|
51
|
|
Як ми отримуємо інформацію
|
Слухай,
дивись, торкайся, смакуй, відчувай аромат (5 органів чуття)
|
За
допомогою органів чуття пізнавати оточуючий світ, виховувати бережливе
ставлення до свого здоров’я
|
Ходьба,
різновиди бігу. Ігри, вправи з великим м’ячем
|
Сприяти
розвиткові фізичних якостей учнів, виховувати ціннісне ставлення до власного
здоров’я
|
52
|
|
Безпека в
Інтернеті
|
Інструкція
«Як поводитися в Інтернеті?»
|
Виховувати
обачність під час отримання інформації з Інтернету
|
Спортивні
змагання. Естафети між класами
|
Формувати
почуття колективізму, виховувати бережливе відношення д власного здоров’я
|
53
|
|
Вікіпедія
|
Чомучка
|
Виховувати
та розвивати пізнавальну активність, бажання бути допитливими
|
Першість
класу на звання «Найкращий спортсмен»
|
Виховувати
почуття колективізму
|
54
|
|
Бібліотека.
Правила поводження
|
Чи варто
читати книжки? («Письмо для себе»)
|
Знайомити
з правилами поводження з книгами, виховувати бажання бути акуратними
|
Ходьба,
вправи в русі. Повторення вивчених ігор
|
Розвивати
увагу, спритність, виховувати ціннісне ставлення до особистості кожного
|
55
|
|
Обдаровані
пальчики
|
Кишенькова
книжечка
|
Виховувати
допитливість, уміння ділитися; створення класної бібліотеки кишенькових
книжечок
|
Шикування.
Комплекс вправ з предметами. Рухливі ігри
|
Розвивати
швидкість, увагу, силові якості, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості
|
56
|
|
Я - покупець
|
Магазин
|
Виховувати
уміння оцінювати власні потреби, розвивати почуття міри
|
Ходьба за
зміною напрямку. Ігри «Гречка», «Невід»
|
Виховувати
інтерес до занять спортом
|
57
|
|
Потреби,
бажання
|
Товари і
послуги
|
Дослідження,
присвячене потребам людини; поняття «товар», «послуга»; виховувати
заощадливість
|
Спортивні
змагання
|
Виховувати
почуття колективізму; розвивати фізичні якості учнів
|
58
|
|
Гра
«Магазин»
|
Розв’язок
ситуацій «Магазин»
|
Вчити
дітей прогнозувати бажання та потреби; виховувати адекватність
|
Рухливі
ігри за бажанням дітей
|
Виховувати
лідерські якості у дітей, уміння підпорядковуватися законам колективу, уміння
домовлятися
|
59
|
|
Ціна
грошам
|
Мультик
про ціну грошей
|
Виховувати
поміркованість, уміння співставляти потреби та можливості
|
Естафети з
предметами
|
Розвивати
фізичні якості, бажання займатися фізкультурою і спортом
|
60
|
|
Доходи і
витрати
|
Філософська
дискусія
|
Виховувати
толерантність, уміння культурно поводити себе під час власних висловлювань та
висловлювань однокласників
|
Рухливі
ігри, естафети, забави
|
Сприяти
формуванню здоров’язберігаючої компетентності
|
61
|
|
З чого і для чого це зроблено
|
Природні
та штучні об’єкти
|
Виховувати
бажання дбати про екологію та природні ресурси
|
Повторення
вивчених рухливих ігор
|
Розвивати
рухову активність
|
62
|
|
Штучні матеріали
та природа
|
Мультик
про екологічні проблеми
|
Вчити
дітей відстоювати власну точку зору, на власному прикладі доводити свою
позицію щодо екології
|
Вправи з
малим м’ячем
|
Розвивати
м’язи рук, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я
|
63
|
|
Техніка та
людина. Шляхи взаємодії
|
Прості
механізми
|
Виховувати
бажання дотримуватися правил безпеки під час користування механізмами та
технікою
|
Долання
смуг перешкод
|
Тренування
власних фізичних можливостей, виховувати інтерес до занять фізкультурою
|
64
|
|
Експериментуємо
та досліджуємо
|
Прості
механізми
|
Виховувати
бажання долучатися до збереження ресурсів та уміння аналізувати та
порівнювати
|
«Веселі
перегони»
|
Виховувати
почуття колективізму, уміння домовлятися
|
65
|
|
Одаровані
пальчики
|
Виготовлення
простих механізмів
|
Розвивати
уміння дотримуватися інструкцій, виховувати уважність
|
Різновиди
ходьби. «Човниковий» біг
|
Вчити
дбати про власне здоров’я
|
66
|
|
Винаходи людства
|
Мультик
«Винаходи людства» (перегляд, обговорення). Робота у «Щоденнику вражень»
|
Виховувати
відкритість до нової інформації, розвивати уміння аналізувати, порівнювати
|
Ігри на
спортивному майданчику
|
Розвивати
рухову активність, уміння домовлятися
|
67
|
|
Я -
винахідник
|
«Фіксики».
Чи потрібно вигадувати «велосипед»?
|
Розвивати
творчі здібності учнів, уміння проявляти себе у нестандартних ситуаціях
|
Естафети
«Сильні, спритні, сміливі!»
|
Вчити
працювати в команді, відчувати відповідальність за спільну справу
|
68
|
|
Найголовніші
винаходи людства
|
Сім чудес
світу
|
Виховувати
інтерес до історії людства, розвивати творчі здібності
|
Біг у
лабіринті. Ходьба, вправи на відновлення дихання
|
Привчати
до систематичних занять спортом
|
69
|
|
Людина і
природа
|
Природа
вчить як на світі жить
|
Переконувати
дітей, що людина – це частина природи, виховувати бережне ставлення до природи
|
Командні
змагання «Веселі перегони»
|
Розвивати
спритність, уміння орієнтуватися на відкритій місцевості
|
70
|
|
Конструктор
|
Моє
бачення
|
Розвивати
творчі здібності дітей, виховувати уміння працювати в команді
|
Повторення
вивчених ігор
|
Сприяти
розвитку імунної системи організму
|
71
|
|
Чекаємо на літо
|
Екскурсія
«Ознаки літа»
|
Виховувати
спостережливість, уміння аналізувати та порівнювати
|
Ігри на
свіжому повітрі
|
Сприяти
зміцненню здоров’я
|
72
|
|
Тварини
влітку
|
Екскурсія
«Милування природою»
|
Вчити
дітей дотримуватися правил поведінки у лісі, виховувати ціннісне ставлення до
особистості
|
Спортивні
естафети
|
Виховувати
колективізм, сприяти розвитку здоров’я учнів
|
73
|
|
Що росте
на луках?
|
Дослідження
рослин (мікроскоп, лупа)
|
Вчити
аналізувати, порівнювати, робити узагальнення
|
Ігри за
бажанням дітей
|
Сприяти
розвитку рухових якостей, виховувати повагу до людей, які професіонально
займаються спортом
|
74
|
|
Пригоди
кульбабки
|
Цінність
рослин для людини (дискусія)
|
Виховувати
ціннісне ставлення до природи
|
Шикування.
Розучування вправ для формування правильної постави
|
Слідкувати
за правильним виконанням вправ, виховувати бережне відношення до власного
здоров’я
|
75
|
|
Обдаровані
пальчики
|
Дядечко
Реп’ях
|
Розвивати
творчі здібності дітей
|
Рухлива
колективна гра «Вибивний»
|
Розвивати
фізичні якості, сприяти комфортній психологічній атмосфері
|
76
|
|
Готуємося до літніх канікул
|
Практичне
заняття «Що потрібно для подорожі?»
|
Вчити
виділяти головне, суттєве; виховувати акуратність
|
Ігри за
бажанням дітей
|
Розвивати
фізичні здібності, сприяти комфортній психологічній атмосфері
|
77
|
|
Чарівна
валіза
|
Складання
рюкзака «Що я візьму з собою в одноденний похід?
|
Виховувати
акуратність, уміння визначати головне
|
Рухлива
гра «Тінь»
|
Розвивати
координацію рухів, фізичні якості дітей
|
78
|
|
Ліс – друг,
ліс - ворог
|
Правила
поводження у лісі
|
Виховувати
ціннісне ставлення до власного здоров’я (отруйні комахи, рослини)
|
Колективна
гра «Чарівний м’яч»
|
Вчити
дітей дотримуватися правил гри, запобігати виникненню конфліктів
|
79
|
|
Хто
найкраще плаває?
|
Дослідження
(використання Інтернету для аналізу проблеми)
|
Виховувати
допитливість, уміння шукати інформацію
|
Ігри та
естафети за бажанням дітей
|
Розвивати
увагу, спритність, уміння домовлятся
|
80
|
|
Пазл-аплікація
|
Літо-літечко
|
Виховувати
толерантність, уміння домовлятися та дослухатися один до одного
|
Ігри та
естафети за бажанням дітей
|
Розвивати
увагу, спритність, уміння домовлятися
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий