Календарно-тематичне планування з математики 4 клас

МАТЕМАТИКА
136 годин
4 години на тиждень
Підручник:
Оляницька Л.В. Математика: підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./Л.В. Оляницька. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2016.

№ з/п
Тема уроку
Стор.
підр.
Дата
Примі
тка
Розділ І. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас
1
Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді.  Порівняння чисел у межах 1000. розрядний склад числа. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів
4


2
Додавання і віднімання трицифрових чисел на основі нумерації. Види кутів: прямі, гострі, тупі. Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів
6


3
Прийоми усного додавання і віднімання. Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними
8


4
Правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Ознаки прямокутника, квадрата. Задачі на обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
9


5
Вирази зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Задачі на обчислення периметра прямокутника. обернені задачі
10


6
Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Нерівності з однією змінною. Знаходження розв’язків нерівностей способом добору.
Самостійна робота № 1
12


7
Арифметичні дії множення і ділення. Задачі на зведення до одиниці
14


8
Прийоми множення і ділення круглих чисел. Правила знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
15


9
Прийоми усного множення і ділення в межах 1000. творча робота над задачею
17


10
Ділення з остачею. Трикутник. Задачі на обчислення периметра трикутника. Задачі на спільну роботу
18


11
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Порядок виконання дій. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 1
20


12
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 1



Розділ ІІ Письмові прийоми множення і ділення в межах тисячі
13
Аналіз контрольної роботи. Алгоритм письмового множення двоцифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Побудова прямокутника. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
22


14
Письмове множення двоцифрового числа одноцифрове з поясненням. Розпізнавання геометричних фігур на площині. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
23


15
Алгоритм письмового множення трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Задачі на спільну роботу
24


16
Множення трицифрового числа на одноцифрове. Нерівності з однією змінною. Побудова прямих і непрямих кутів. Розпізнавання прямих і непрямих кутів. Задачі на спільну роботу
26


17
Множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі на обчислення периметра трикутника.
Самостійна робота №2
27


18
Алгоритм письмового ділення на одноцифрове число з розгорнутим поясненням. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
28


19
Письмове ділення на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
31


20
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису. Задачі на подвійне зведення до одиниці
33


21
Письмове ділення на одноцифрове число. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Зображування геометричних фігур на аркуші в клітинку,  позначення їх буквами латинського алфавіту
34


22
Письмове множення і ділення на одноцифрове число. Обернені задачі. Периметр трикутника
36


23
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
37


24
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу. Конструювання геометричних фігур з інших площин периметр трикутника.
Тест № 2
37-38


25
Перевірка письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
38


26
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 2



27
Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на розрядні одиниці 1, 10, 100. Множення і ділення на круглі числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Задачі на спільну роботу
40


28
Письмові прийоми множення круглих чисел (на кругле число). Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Складені задачі,  які є комбінаціями вивчених простих видів задач на дії різних ступенів
41


29
Письмові прийоми ділення круглих чисел. Вирази зі змінною. Пропедевтичне ознайомлення з виразом зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Самостійна робота № 3
43


30
Алгоритм письмового множення на двоцифрове число. Складені задачі, Які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі між предметного змісту на роботу з даними
44


31
Письмове множення на двоцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
46


32
Алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове число (випадок, коли частка є одноцифровим числом). Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
47


33
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
49


34
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Вирази зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
51


35
Письмове ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень)
52


36
Письмове ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень)
54


37
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 3
55


38
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 3



Розділ 3 Нумерація багатоцифрових чисел. Усні обчислення на основі нумерації багатоцифрових чисел
39
Аналіз контрольної роботи. Лічильна одиниця - тисяча. Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів
56


40
Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів
58


41
Розряди – одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч. Клас одиниць, клас тисяч. Співвідношення між розрядними одиницями кожного класу. Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів
60


42
Лічба розрядними одиницями в межах мільйона. Позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
64


43
Розрядна будова числа. Класифікація чисел на чотирицифрові, п’ятицифрові, шестицифрові. Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
65


44
Усна і письмова нумерація багатоцифрових чисел. Читання та запис багатоцифрових чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
Самостійна робота № 4
67


45
Читання та запис багатоцифрових чисел. Утворення багатоцифрових чисел шляхом прилічування (відлічування) по 1 до (від) попереднього (наступного) числа. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів
68-69


46
Порівняння багатоцифрових чисел. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів
70-71


47
Запис багатоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків. Заміна суми розрядних доданків багатоцифровим числом. Круг та його елементи. Розв’язування задач вивчених видів
72


48
Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень)
74


49
Одиниці довжини: міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр. Співвідношення між одиницями довжини. Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів
76


50
Одиниці маси: грам, кілограм, центнер, тонна. Співвідношення між одиницями маси. Перетворення більших одиниць маси на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів
77


51
Перетворення більших одиниць довжини та маси на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів.
Тест № 4
79


52
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 4



53
Аналіз контрольної роботи. Швидкість об’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Формула для знаходження швидкості. Одиниці швидкості. Запис і читання іменованих чисел, поданих в одиницях швидкості. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження швидкості
80


54
Залежність між швидкістю об’єкта, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Формули знаходження часу, шляху. Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і відстанню при рівномірному прямолінійному русі
83


55
Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі (задачі на знаходження відстані). Обернені задачі
85


56
Розв’язування задач на знаходження швидкості. Обернені задачі.
87


57
Розв’язування задач на знаходження часу. Рівняння, у яких права частина є числовим виразом.
Самостійна робота № 5
88


58
Додавання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі
90


59
Віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі.
Тест № 5
91


60
Закріплення прийомів додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл назустріч один одному
92


61
Усне додавання круглих чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл у протилежних напрямках
95


62
Усне віднімання круглих чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі, у яких описується рівномірний прямолінійний рух двох тіл у різних напрямках (назустріч й у протилежних напрямках)
97


63
Закріплення вивчених прийомів усного додавання й віднімання. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Задачі між предметного змісту на роботу з даними
99


64
Множення і ділення 1000, 10000. Розв’язування задач вивчених видів
100


65
Множення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила множення добутку на число. Задачі на рух
101


66
Ділення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила ділення добутку на число. Задачі на рух
102


67
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі між предметного змісту на роботу з даними. Задачі на рух
104


68
Ділення круглого числа на кругле:
900000:3000, 640000:4000. задачі на рух
105


69
Ділення круглого числа на двоцифрове число (6400:16). Розв’язування рівнянь. Задачі на рух
107


70
Закріплення прийомів множення і ділення круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух
108


71
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 5



Розділ 4 Арифметичні дії з багатоцифровими числами
72
Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання багатоцифрових чисел. Розв’язування задач. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених типів простих задач , що містять дії різних ступенів
109


73
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких один компонент є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів
110


74
Письмове додавання у випадку трьох доданків. Розв’язування задач вивчених типів
111


75
Перевірка правильності виконання дії додавання. Рівняння з одним  невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів
112


76
Перевірка правильності виконання дії віднімання. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
113


77
Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями.
Самостійна робота № 6
114


78
Перевірка правильності виконання дій віднімання і додавання. Порівняння чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 6
116


79
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 6



80
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Рівняння  одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів
117


81
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, Які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
118


82
Площа. Порівняння об’єктів за площею. Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр. Розв’язування задач вивчених видів
119


83
Знаходження площі прямокутника. Формула площі прямокутника
122


84
Формула площі квадрата. Одиниці площі – квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми
124


85
Знаходження довжини однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми
126


86
Вимірювання площі палеткою. Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них
128


87
Множення круглих чисел на одноцифрове число (67000х7). Розв’язування практично зорієнтованих задач знаходження площі об’єкта прямокутної форми
130


88
Множення чисел, які закінчуються нулями (24000х40). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них
131


89
Множення чисел, які містять нуль усередині запису (5608х4; 56008х4). Розв’язування задач вивчених видів
132


90
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів
134


91
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів на дії різних ступенів
135


92
Письмове ділення багатоцифрового числа, коли в записі частки є нулі (3330:9). Ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини й маси, на одноцифрове число. Задачі на пропорційне ділення
136


93
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (6408:8). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них
139


94
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. Числові вирази на кілька арифметичних дій різних ступенів. Розв’язування задач різних видів
140


95
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
141


96
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач вивчених видів
142


97
Письмове ділення з остачею на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
143


98
Ділення з остачею. Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Розв’язування задач вивчених видів
144


99
Закріплення письмових прийомів множення і ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. Розв’язування задач вивчених видів.
Самостійна робота № 7
145


100
Письмове множення на круглі числа (1290х700). Розв’язування задач вивчених видів
146


101
Письмове ділення на круглі числа (14560:70). Нерівності з однією змінною. Розв’язування задач вивчених видів
147


102
Множення і ділення на круглі числа. Рівняння з однією змінною, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів.
Тест № 7
149


103
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 7



104
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
150


105
Письмове множення на двоцифрове число. Рівняння, у яких права частина, або один із компонентів є числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
151


106
Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями простих задач на дії різних ступенів
152


107
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач вивчених видів
153


108
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове.
154


109
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
154


110
Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
155


111
Письмове множення на трицифрове число, коли другий множник містить нуль в середині запису (483х306). Розв’язування задач вивчених видів
157


112
Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
158


113
Письмове ділення на трицифрове число (ознайомлення). Розв’язування задач вивчених видів
159


114
Письмове ділення на трицифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Складені задачі, які є комбінаціями  вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
160


115
Перетворення більших одиниць вимірювання величин на менші і навпаки. Арифметичні дії з іменованими числами
161


116
Одиниці часу: секунда, хвилина, година, доба; проміжки часу: місяць, рік, століття. Співвідношення між одиницями часу. Прості задачі на обчислення тривалості , дати початку події та її кінця. Задачі на спільну роботу
162


117
Співвідношення між одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події, дати початку, закінчення події.
Самостійна робота № 8
163


118
Одиниці вартості: гривня, копійка. Співвідношення між одиницями вартості. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Складені задачі,які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
166


119
Арифметичні дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 8
166


120
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 8



Розділ 5 Дроби
121
Аналіз контрольної роботи. Поняття «дріб». Чисельник і знаменник дробу. Читання та запис дробів. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа
168


122
Порівняння дробів. Складені задачі, які  містять знаходження частини від числа
170


123
Дроби, які дорівнюють числу 1. складені задачі, які містять знаходження частини від числа
171


124
Знаходження дробі від числа. Правила знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа
173


125
Знаходження числа за значенням його дробу. Знаходження числа за значенням його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих задач
175


126
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). співвідношення образу геометричної фігури з об’єктами навколишньої дійсності. Задачі на знаходження дробу від числа, числа за значенням його дробу.
Самостійна робота № 9
177


127
Прямокутний паралелепіпед, куб. закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
179


128
Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 9
180


129
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 9



Розділ 6 повторення вивченого за рік
130
Аналіз контрольної роботи. Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел. Лічба в межах мільйона. Читання та запис багатоцифрових чисел. Позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа. Складені задачі,Я кі є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
182


131
Порівняння багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Заміна суми розрядних доданків багатоцифровим числом. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Співвідношення між одиницями вимірювання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на встановлення залежності між часом, швидкістю і шляхом при рівномірному прямолінійному русі
183


132
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Множення і ділення круглого числа на кругле. Числові вирази, що містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух
185


133
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Складені задачі,які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
186


 134
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Додавання і віднімання іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
187


135
Множення та ділення круглих чисел на одноцифрове число. Письмове множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове та трицифрове. Складені задачі,які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
188


136
Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Коло, елементи кола
189


137
Підсумкова контрольна робота.
ДПА



138
Аналіз ДПА. Закріплення і повторення вивченого



139
Закріплення і повторення вивченого



140
Закріплення і повторення вивченого





















Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Технологічна карта уроку