Календарно-тематичне планування з математики 4 клас
МАТЕМАТИКА
136 годин
4 години на тиждень
Підручник:
Оляницька Л.В. Математика: підруч. для 4 кл. загальноосвіт.
навч. закл./Л.В. Оляницька. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2016.
№ з/п
|
Тема уроку
|
Стор.
підр.
|
Дата
|
Примі
тка
|
Розділ І. Узагальнення і систематизація навчального
матеріалу за 3 клас
|
||||
1
|
Нумерація трицифрових
чисел. Місце числа в натуральному ряді.
Порівняння чисел у межах 1000. розрядний склад числа. Задачі на 2 дії,
які є комбінаціями простих задач вивчених видів
|
4
|
|
|
2
|
Додавання і віднімання трицифрових
чисел на основі нумерації. Види кутів: прямі, гострі, тупі. Розпізнавання
геометричних фігур. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач
вивчених видів
|
6
|
|
|
3
|
Прийоми усного додавання і
віднімання. Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними
|
8
|
|
|
4
|
Правила знаходження
невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Ознаки прямокутника,
квадрата. Задачі на обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач за
допомогою рівнянь
|
9
|
|
|
5
|
Вирази зі змінною.
Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни
одного з компонентів. Задачі на обчислення периметра прямокутника. обернені
задачі
|
10
|
|
|
6
|
Письмове додавання і
віднімання в межах 1000. Нерівності з однією змінною. Знаходження розв’язків
нерівностей способом добору.
Самостійна робота № 1
|
12
|
|
|
7
|
Арифметичні дії множення і
ділення. Задачі на зведення до одиниці
|
14
|
|
|
8
|
Прийоми множення і ділення
круглих чисел. Правила знаходження невідомих компонентів дій множення і
ділення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
|
15
|
|
|
9
|
Прийоми усного множення і
ділення в межах 1000. творча робота над задачею
|
17
|
|
|
10
|
Ділення з остачею.
Трикутник. Задачі на обчислення периметра трикутника. Задачі на спільну
роботу
|
18
|
|
|
11
|
Числові вирази, які містять
кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Порядок
виконання дій. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих
задач на дії різних ступенів.
Тест № 1
|
20
|
|
|
12
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 1
|
|
|
|
Розділ ІІ Письмові прийоми множення і ділення в
межах тисячі
|
||||
13
|
Аналіз контрольної роботи. Алгоритм
письмового множення двоцифрового числа на одноцифрове з розгорнутим
поясненням. Побудова прямокутника. Складені задачі, які є комбінаціями
вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
22
|
|
|
14
|
Письмове множення
двоцифрового числа одноцифрове з поясненням. Розпізнавання геометричних фігур
на площині. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач
на дії різних ступенів
|
23
|
|
|
15
|
Алгоритм письмового
множення трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Задачі
на спільну роботу
|
24
|
|
|
16
|
Множення трицифрового числа
на одноцифрове. Нерівності з однією змінною. Побудова прямих і непрямих
кутів. Розпізнавання прямих і непрямих кутів. Задачі на спільну роботу
|
26
|
|
|
17
|
Множення двоцифрового і
трицифрового числа на одноцифрове. Складені задачі, які є комбінаціями
вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі на обчислення
периметра трикутника.
Самостійна робота №2
|
27
|
|
|
18
|
Алгоритм письмового ділення
на одноцифрове число з розгорнутим поясненням. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
28
|
|
|
19
|
Письмове ділення на
одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих
задач на дії різних ступенів
|
31
|
|
|
20
|
Письмове ділення у випадку,
коли частка містить нуль у середині запису. Задачі на подвійне зведення до
одиниці
|
33
|
|
|
21
|
Письмове ділення на
одноцифрове число. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана
числовим виразом. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на
дії різних ступенів. Зображування геометричних фігур на аркуші в
клітинку, позначення їх буквами
латинського алфавіту
|
34
|
|
|
22
|
Письмове множення і ділення
на одноцифрове число. Обернені задачі. Периметр трикутника
|
36
|
|
|
23
|
Закріплення прийомів
письмового множення і ділення на одноцифрове число. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
37
|
|
|
24
|
Закріплення прийомів
письмового множення і ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу.
Конструювання геометричних фігур з інших площин периметр трикутника.
Тест № 2
|
37-38
|
|
|
25
|
Перевірка письмового
множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів
простих задач на дії різних ступенів
|
38
|
|
|
26
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 2
|
|
|
|
27
|
Аналіз контрольної роботи. Множення
і ділення на розрядні одиниці 1, 10, 100. Множення і ділення на круглі числа.
Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач
за допомогою рівнянь. Задачі на спільну роботу
|
40
|
|
|
28
|
Письмові прийоми множення
круглих чисел (на кругле число). Розпізнавання кола і круга за істотними
ознаками. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених простих видів задач на дії різних ступенів
|
41
|
|
|
29
|
Письмові прийоми ділення
круглих чисел. Вирази зі змінною. Пропедевтичне ознайомлення з виразом зі
змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Самостійна робота № 3
|
43
|
|
|
30
|
Алгоритм письмового
множення на двоцифрове число. Складені задачі, Які є комбінаціями вивчених
видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі між предметного змісту на
роботу з даними
|
44
|
|
|
31
|
Письмове множення на
двоцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
46
|
|
|
32
|
Алгоритм письмового ділення
трицифрового числа на двоцифрове число (випадок, коли частка є одноцифровим
числом). Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
|
47
|
|
|
33
|
Письмове ділення
трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
|
49
|
|
|
34
|
Закріплення прийомів
письмового множення і ділення. Вирази зі змінною, яка є компонентом двох дій
у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на
дії різних ступенів
|
51
|
|
|
35
|
Письмове ділення з остачею.
Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень)
|
52
|
|
|
36
|
Письмове ділення з остачею.
Перевірка ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
(спосіб відношень)
|
54
|
|
|
37
|
Закріплення прийомів
письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених
простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 3
|
55
|
|
|
38
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 3
|
|
|
|
Розділ 3 Нумерація багатоцифрових чисел. Усні
обчислення на основі нумерації багатоцифрових чисел
|
||||
39
|
Аналіз контрольної роботи. Лічильна
одиниця - тисяча. Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених
простих задач на дії різних ступенів
|
56
|
|
|
40
|
Лічба тисячами. Складені
задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів
|
58
|
|
|
41
|
Розряди – одиниці тисяч,
десятки тисяч, сотні тисяч. Клас одиниць, клас тисяч. Співвідношення між
розрядними одиницями кожного класу. Додавання і віднімання іменованих чисел.
Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених
простих задач на дії різних ступенів
|
60
|
|
|
42
|
Лічба розрядними одиницями
в межах мільйона. Позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа.
Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії
різних ступенів
|
64
|
|
|
43
|
Розрядна будова числа.
Класифікація чисел на чотирицифрові, п’ятицифрові, шестицифрові. Перетворення
більших одиниць довжини на менші і навпаки. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
65
|
|
|
44
|
Усна і письмова нумерація
багатоцифрових чисел. Читання та запис багатоцифрових чисел. Складені задачі,
які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
Самостійна робота № 4
|
67
|
|
|
45
|
Читання та запис
багатоцифрових чисел. Утворення багатоцифрових чисел шляхом прилічування
(відлічування) по 1 до (від) попереднього (наступного) числа. Складені
задачі, які є комбінаціями вивчених простих задач на дії різних ступенів
|
68-69
|
|
|
46
|
Порівняння багатоцифрових
чисел. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями
вивчених простих задач на дії різних ступенів
|
70-71
|
|
|
47
|
Запис багатоцифрового числа
у вигляді суми розрядних доданків. Заміна суми розрядних доданків
багатоцифровим числом. Круг та його елементи. Розв’язування задач вивчених
видів
|
72
|
|
|
48
|
Визначення загальної
кількості одиниць певного розряду в числі. Задачі на знаходження четвертого
пропорційного (спосіб відношень)
|
74
|
|
|
49
|
Одиниці довжини: міліметр,
сантиметр, дециметр, метр, кілометр. Співвідношення між одиницями довжини.
Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Розв’язування задач
вивчених видів
|
76
|
|
|
50
|
Одиниці маси: грам,
кілограм, центнер, тонна. Співвідношення між одиницями маси. Перетворення
більших одиниць маси на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів
|
77
|
|
|
51
|
Перетворення більших
одиниць довжини та маси на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів.
Тест № 4
|
79
|
|
|
52
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 4
|
|
|
|
53
|
Аналіз контрольної роботи. Швидкість
об’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Формула для знаходження
швидкості. Одиниці швидкості. Запис і читання іменованих чисел, поданих в
одиницях швидкості. Розв’язування практично зорієнтованих задач на
знаходження швидкості
|
80
|
|
|
54
|
Залежність між швидкістю
об’єкта, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі.
Формули знаходження часу, шляху. Прості задачі на встановлення залежності між
швидкістю, часом і відстанню при рівномірному прямолінійному русі
|
83
|
|
|
55
|
Прості задачі на
встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному
прямолінійному русі (задачі на знаходження відстані). Обернені задачі
|
85
|
|
|
56
|
Розв’язування задач на
знаходження швидкості. Обернені задачі.
|
87
|
|
|
57
|
Розв’язування задач на
знаходження часу. Рівняння, у яких права частина є числовим виразом.
Самостійна робота № 5
|
88
|
|
|
58
|
Додавання на основі
нумерації багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел.
Порівняння іменованих чисел. Прості задачі на встановлення залежності між
швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі
|
90
|
|
|
59
|
Віднімання на основі
нумерації багатоцифрових чисел. Прості та складені задачі на встановлення
залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному
русі.
Тест № 5
|
91
|
|
|
60
|
Закріплення прийомів
додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Задачі на
рівномірний прямолінійний рух двох тіл назустріч один одному
|
92
|
|
|
61
|
Усне додавання круглих
чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі на рівномірний
прямолінійний рух двох тіл у протилежних напрямках
|
95
|
|
|
62
|
Усне віднімання круглих
чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі, у яких описується
рівномірний прямолінійний рух двох тіл у різних напрямках (назустріч й у
протилежних напрямках)
|
97
|
|
|
63
|
Закріплення вивчених
прийомів усного додавання й віднімання. Прості та складені задачі на
встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному
прямолінійному русі. Задачі між предметного змісту на роботу з даними
|
99
|
|
|
64
|
Множення і ділення 1000,
10000. Розв’язування задач вивчених видів
|
100
|
|
|
65
|
Множення круглих чисел на
одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила множення
добутку на число. Задачі на рух
|
101
|
|
|
66
|
Ділення круглих чисел на
одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила ділення
добутку на число. Задачі на рух
|
102
|
|
|
67
|
Множення і ділення круглих
чисел на одноцифрове число. Числові вирази, які містять кілька арифметичних
дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі між предметного змісту на
роботу з даними. Задачі на рух
|
104
|
|
|
68
|
Ділення круглого числа на
кругле:
900000:3000, 640000:4000.
задачі на рух
|
105
|
|
|
69
|
Ділення круглого числа на
двоцифрове число (6400:16). Розв’язування рівнянь. Задачі на рух
|
107
|
|
|
70
|
Закріплення прийомів
множення і ділення круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних
ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух
|
108
|
|
|
71
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 5
|
|
|
|
Розділ 4 Арифметичні дії з багатоцифровими числами
|
||||
72
|
Аналіз контрольної роботи. Письмове
додавання багатоцифрових чисел. Розв’язування задач. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених типів простих задач , що містять дії різних ступенів
|
109
|
|
|
73
|
Письмове віднімання
багатоцифрових чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких один компонент є
числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів
|
110
|
|
|
74
|
Письмове додавання у
випадку трьох доданків. Розв’язування задач вивчених типів
|
111
|
|
|
75
|
Перевірка правильності
виконання дії додавання. Рівняння з одним
невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування
задач вивчених типів
|
112
|
|
|
76
|
Перевірка правильності
виконання дії віднімання. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
|
113
|
|
|
77
|
Закріплення письмових
прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання
іменованих чисел. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями.
Самостійна робота № 6
|
114
|
|
|
78
|
Перевірка правильності
виконання дій віднімання і додавання. Порівняння чисел. Рівняння з одним
невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Складені задачі, які
є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 6
|
116
|
|
|
79
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 6
|
|
|
|
80
|
Аналіз контрольної роботи. Письмове
множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Рівняння одним невідомим, у яких права частина
подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів
|
117
|
|
|
81
|
Письмове множення
багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, Які містять кілька
арифметичних дій різних ступенів. Складені задачі, які є комбінаціями
вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
118
|
|
|
82
|
Площа. Порівняння об’єктів
за площею. Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр,
квадратний дециметр. Розв’язування задач вивчених видів
|
119
|
|
|
83
|
Знаходження площі прямокутника.
Формула площі прямокутника
|
122
|
|
|
84
|
Формула площі квадрата.
Одиниці площі – квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. Розв’язування
практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми
|
124
|
|
|
85
|
Знаходження довжини однієї
сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. Розв’язування
практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми
|
126
|
|
|
86
|
Вимірювання площі палеткою.
Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них
|
128
|
|
|
87
|
Множення круглих чисел на
одноцифрове число (67000х7). Розв’язування практично зорієнтованих задач
знаходження площі об’єкта прямокутної форми
|
130
|
|
|
88
|
Множення чисел, які
закінчуються нулями (24000х40). Задачі на знаходження площі прямокутника та
обернені до них
|
131
|
|
|
89
|
Множення чисел, які містять
нуль усередині запису (5608х4; 56008х4). Розв’язування задач вивчених видів
|
132
|
|
|
90
|
Письмове множення
багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька
арифметичних дій різних ступенів. Рівняння з одним невідомим, у яких права
частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів
|
134
|
|
|
91
|
Письмове ділення
багатоцифрового числа на одноцифрове. Складені задачі, які є комбінаціями
вивчених видів на дії різних ступенів
|
135
|
|
|
92
|
Письмове ділення
багатоцифрового числа, коли в записі частки є нулі (3330:9). Ділення
іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини й маси, на
одноцифрове число. Задачі на пропорційне ділення
|
136
|
|
|
93
|
Ділення на одноцифрове число,
коли в записі частки є нулі (6408:8). Задачі на знаходження площі
прямокутника та обернені до них
|
139
|
|
|
94
|
Закріплення письмових
прийомів ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами.
Числові вирази на кілька арифметичних дій різних ступенів. Розв’язування
задач різних видів
|
140
|
|
|
95
|
Закріплення письмових
прийомів ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
|
141
|
|
|
96
|
Закріплення письмових
прийомів ділення на одноцифрове число. Перевірка ділення множенням. Розв’язування
задач вивчених видів
|
142
|
|
|
97
|
Письмове ділення з остачею
на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів
простих задач на дії різних ступенів
|
143
|
|
|
98
|
Ділення з остачею.
Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Розв’язування задач
вивчених видів
|
144
|
|
|
99
|
Закріплення письмових
прийомів множення і ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з
іменованими числами. Розв’язування задач вивчених видів.
Самостійна робота № 7
|
145
|
|
|
100
|
Письмове множення на круглі
числа (1290х700). Розв’язування задач вивчених видів
|
146
|
|
|
101
|
Письмове ділення на круглі
числа (14560:70). Нерівності з однією змінною. Розв’язування задач вивчених
видів
|
147
|
|
|
102
|
Множення і ділення на
круглі числа. Рівняння з однією змінною, у яких права частина є числовим
виразом. Розв’язування задач вивчених видів.
Тест № 7
|
149
|
|
|
103
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 7
|
|
|
|
104
|
Аналіз контрольної роботи. Письмове
множення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
|
150
|
|
|
105
|
Письмове множення на
двоцифрове число. Рівняння, у яких права частина, або один із компонентів є
числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
|
151
|
|
|
106
|
Письмове ділення на
двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями простих задач на дії
різних ступенів
|
152
|
|
|
107
|
Письмове ділення
багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач вивчених видів
|
153
|
|
|
108
|
Письмове ділення
багатоцифрового числа на двоцифрове.
|
154
|
|
|
109
|
Письмове ділення
багатоцифрового числа на двоцифрове. Випадки ділення, коли в записі частки є
нулі. Рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом. Складені
задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних
ступенів
|
154
|
|
|
110
|
Письмове множення на
трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
|
155
|
|
|
111
|
Письмове множення на
трицифрове число, коли другий множник містить нуль в середині запису
(483х306). Розв’язування задач вивчених видів
|
157
|
|
|
112
|
Письмове множення на
трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів
|
158
|
|
|
113
|
Письмове ділення на
трицифрове число (ознайомлення). Розв’язування задач вивчених видів
|
159
|
|
|
114
|
Письмове ділення на
трицифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Складені
задачі, які є комбінаціями вивчених
видів простих задач на дії різних ступенів
|
160
|
|
|
115
|
Перетворення більших
одиниць вимірювання величин на менші і навпаки. Арифметичні дії з іменованими
числами
|
161
|
|
|
116
|
Одиниці часу: секунда,
хвилина, година, доба; проміжки часу: місяць, рік, століття. Співвідношення
між одиницями часу. Прості задачі на обчислення тривалості , дати початку
події та її кінця. Задачі на спільну роботу
|
162
|
|
|
117
|
Співвідношення між
одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях
часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події, дати початку,
закінчення події.
Самостійна робота № 8
|
163
|
|
|
118
|
Одиниці вартості: гривня,
копійка. Співвідношення між одиницями вартості. Додавання і віднімання
іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Складені задачі,які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
166
|
|
|
119
|
Арифметичні дії з
іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
Тест № 8
|
166
|
|
|
120
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 8
|
|
|
|
Розділ 5 Дроби
|
||||
121
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття
«дріб». Чисельник і знаменник дробу. Читання та запис дробів. Складені
задачі, які містять знаходження частини від числа
|
168
|
|
|
122
|
Порівняння дробів. Складені
задачі, які містять знаходження
частини від числа
|
170
|
|
|
123
|
Дроби, які дорівнюють числу
1. складені задачі, які містять знаходження частини від числа
|
171
|
|
|
124
|
Знаходження дробі від
числа. Правила знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від
числа
|
173
|
|
|
125
|
Знаходження числа за
значенням його дробу. Знаходження числа за значенням його дробу під час
розв’язування практично зорієнтованих задач
|
175
|
|
|
126
|
Геометричні тіла: конус,
циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). співвідношення
образу геометричної фігури з об’єктами навколишньої дійсності. Задачі на
знаходження дробу від числа, числа за значенням його дробу.
Самостійна робота № 9
|
177
|
|
|
127
|
Прямокутний паралелепіпед,
куб. закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є
комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
179
|
|
|
128
|
Закріплення і повторення
раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих
задач на дії різних ступенів.
Тест № 9
|
180
|
|
|
129
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 9
|
|
|
|
Розділ 6 повторення вивченого за рік
|
||||
130
|
Аналіз контрольної роботи. Усна
та письмова нумерація багатоцифрових чисел. Лічба в межах мільйона. Читання
та запис багатоцифрових чисел. Позиційне значення цифри в записі
багатоцифрового числа. Складені задачі,Я кі є комбінаціями вивчених видів
простих задач на дії різних ступенів
|
182
|
|
|
131
|
Порівняння багатоцифрових
чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Заміна суми
розрядних доданків багатоцифровим числом. Визначення загальної кількості
одиниць певного розряду в числі. Співвідношення між одиницями вимірювання.
Порівняння іменованих чисел. Задачі на встановлення залежності між часом,
швидкістю і шляхом при рівномірному прямолінійному русі
|
183
|
|
|
132
|
Множення і ділення круглих
чисел на одноцифрове число. Множення і ділення круглого числа на кругле.
Числові вирази, що містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок
і з дужками. Задачі на рух
|
185
|
|
|
133
|
Письмове додавання і
віднімання багатоцифрових чисел. Складені задачі,які є комбінаціями вивчених
видів простих задач на дії різних ступенів
|
186
|
|
|
134
|
Перевірка правильності
виконання дій додавання і віднімання. Додавання і віднімання іменованих
чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на
дії різних ступенів
|
187
|
|
|
135
|
Множення та ділення круглих
чисел на одноцифрове число. Письмове множення та ділення багатоцифрового
числа на двоцифрове та трицифрове. Складені задачі,які є комбінаціями вивчених
видів простих задач на дії різних ступенів
|
188
|
|
|
136
|
Закріплення і повторення
раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих
задач на дії різних ступенів. Коло, елементи кола
|
189
|
|
|
137
|
Підсумкова контрольна робота.
ДПА
|
|
|
|
138
|
Аналіз ДПА. Закріплення і
повторення вивченого
|
|
|
|
139
|
Закріплення і повторення
вивченого
|
|
|
|
140
|
Закріплення і повторення
вивченого
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить