Аналіз показників вихованості за 3 клас



Аналіз основних показників вихованості
учнів 3 класу за І семестр 2016/2017 н. р.
         В анкетуванні взяло 12 учнів 3 класу.
1. Допитливість.
В – 8 респондентів – 66,4 %;
Д – 2 респонденти – 16,8 %;
С – 2 респонденти – 16,8 %.
Дана характеристика так проявилася
у дітей, тому що вони вміють самі відшукувати той матеріал, який потрібен на урок; застосовують знання на практиці, шукають самі ті відповіді, які можуть вплинути на оцінку.
2. Працьовитість.
В – 5 учнів – 41,5 %;
Д – 4 учні – 33,2 %;
С – 3 учні -  25,3 %.
Діти в даному віці вміють працювати. Коло їхніх обов’язків постійно розширюється, інколи страждає якість виконання. Учні починають розуміти, що фізична праця – це низько оплачувана робота, тому краще почитати або погратися на комп’ютері, або взяти приклад із старших учнів, які намагаються ухилитися від фізичної праці.
3. Дбайливе ставлення до природи.
В – 10 респондентів – 83 %;
Д – 2 респондентів – 17 %.
В даний період розвитку дітей відбувається перехід знань у навички: формується свідоме ставлення до всього живого.
4. Моє ставлення до школи.
В – 5 учнів – 41,5 %;
Д – 6 учнів – 49,8 %;
С – 1 учень – 8,3 %.
Із оцінюванням дітей в балах змінилося їх відношення і до школи. Не всі ще розуміють, що ціниться не кількість витраченого часу на виконання завдання, а якість. Завищений рівень самооцінки не дає можливість відчувати насолоду від отримання саме знань, поєднання його в систему. На фоні формування етичних знань, починають формуватися й етичні переконання. Мета вчителя – направити учнів в позитивне русло за допомогою лідерів класу.
5. Красиве у моєму житті.
В – 8 учнів – 66,4 %;
Д – 3 учні – 25,3 %;
С – 1 учень  - 8,3 %.
Діти розуміють, що таке красиве. В цьому допомагають їм їхні батьки. Дівчатка і хлопчики звертають увагу на свій зовнішній вигляд, свідомо користуються предметами особистої гігієни.
6. Як я ставлюся до себе.
В – 9 респондентів – 75 %;
Д – 3 респондентів – 25 %.
Такий результат говорить про те, що діти відчувають себе особистістю, вирізняючи себе із загалу, розуміють значення себе у колективі дітей, під час роботи групи або пари. Порівнюючи себе з іншими, діти бачать свої зовнішні недоліки.

Загальний результат аналізу рівня вихованості учнів 3 класу за І семестр 2016/2017 н. р.:
В – 8 учнів – 66,4 %;
Д – 2 учні – 16,8 %;
С – 2 учні – 16,8 %.
Загальний показник вихованості по класу: 4,6.

Корекційна робота:
1. На уроках та в позаурочний час створювати ситуації взаємодії, емпатії, використовуючи активні та інтерактивні форми спілкування.
2. Розв’язок ситуативно – рольових та сюжетно – рольових ситуацій для формування моральних якостей школярів.
3. Поновити читання та обговорення літератури для формування та розширення життєвого досвіду дітей.
4. Запропонувати батькам звернутися із запитом до шкільного психолога щодо корекції поведінки та самооцінки (Масюк І., Грицик В.)
5. На батьківських зборах послухати інформацію психолога школи щодо агресивності дітей, дати рекомендації учням (Масюк І., Фомченков О., Стрелец В.)

Підготувала класовод 3 класу:          Баканьова С.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Технологічна карта уроку

Урок української мови та читання, 2 клас НУШ